[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26571
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:07

Ik kom heel stiekem om de hoek kijken... als dat mag. :-)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:09

Nu is het al niet stiekem meer :p

NikkivanOlstJarig

Berichten: 7839
Geregistreerd: 23-06-08
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:10

Meisje zou mij eersgisteren en toen gisteren een design sturen van de tattoo die ze ging ontwerpen, nog steeds weer niks gehad -O- is nu ook een beetje kortdag om nog een andere designer in te schakelen ben ik bang :n

Kan wel janken, heb er zo naar uitgekeken.... Dus 14 mei even mee als mijn vriend weer onder de naald moet en overleggen met de tattoeerder, want dan print ik alles wel los uit + ideeën en dan ga ik er toch vanuit dat de tatoeerder er nog wel echt iets moois van kan maken, en anders, maar weer wachten met zetten -O-

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:15

Ik moet helaas nog 5 maanden wachten voordat ik weer aan de beurt ben....

Annash
Blogger

Berichten: 26571
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:19

Mroes_1992 schreef:
Nu is het al niet stiekem meer :p


Hahaha nee klopt... maar actief meepraten gaat ook nog niet lukken denk ik, dus daarom maar op deze manier.

claudiadvx

Berichten: 2799
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:20

ik nog onbekende tijd moet eerst het huis uit zijn en daarna mocht ik pas een tattoo haha, weet al wel een beetje wat ik wil namelijk een infinity teken met sierlijke uiteindes. alleen de plek weet ik nog niet zeker. wil hem heel graag boven mijn heup maar heb wel een kinderwens dus nog even goed nadenken en kiezen

nate

Berichten: 358
Geregistreerd: 24-10-05
Woonplaats: Oldeberkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:24


Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:27

Infinity zoals infinity bedoeld was heeft toch geen uiteindes?

Floresta
Berichten: 230
Geregistreerd: 08-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:27

Ik heb 19 maart mijn eerste tattoo laten zetten bij All in the beauty in IJsselstein!
(http://www.allinthebeauty.nl)
Super lieve vrouw en ze werkt erg fijn! Ze blijft gedurende het zetten met je praten om je bij te houden (mocht je er niet goed tegen kunnen) is zeer geïnteresseerd in het verhaal achter de tattoo etc. Ze past je voorbeeld geheel aan hoe jij het wilt! Mocht er ooit nog een komen ga ik zeker weer daarheen!! :)

Mijn tattoo is een ijsvogel op een soort bamboo stokje met de naam Oma erbij zoals mijn oma het altijd schreef.
Het is inmiddels 3 weken geleden, volgende week moet ik terug voor controle of alles goed is. Eventueel bijwerken zit bij de prijs in.
Ik heb er echt gern spijt van!! :)

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:29

Zit ik in de tattooshop, is de tattooeerder ziek.... Die vrouw wou al een nieuwe afspraak met me maken. Daar ging m'n moeder niet mee akkoord! We komen hier met de trein en dat is ook al best wel prijzig, en dan hadden ze maar af moeten bellen. Dus m'n moeder heeft goed laten merken hoe ze er over denkt... Nu zet een collega van die man m'n tattoo. Helaas nog even wachten tot 13:00. Ik zou hem om 12:00 al krijgen.

xMyrth

Berichten: 2808
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:37

Dat is balen zeg...
In elk geval gefeliciteerd & je tattoo komt eraan :D

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:41

Ja ik baal er flink van.... Dankjewel!

Jankeke
Berichten: 351
Geregistreerd: 16-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:47

Yv_ schreef:
Infinity zoals infinity bedoeld was heeft toch geen uiteindes?


Hier zat ik me ook al over te verwonderen!

claudiadvx

Berichten: 2799
Geregistreerd: 11-01-14
Woonplaats: Emmer-Compascuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:48


essiedepessie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Castricum

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:51

Dan is het geen infinity teken meer...

Jankeke
Berichten: 351
Geregistreerd: 16-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:52

Ik kom nu eindelijk ook om de hoek kijken. Ik ben 56 en heb voor mijn verjaardag mijn eerste, lang gewenste, tattoo gekregen. Een triskele met wilgenbladeren. Erg mooi en ik ben er erg blij mee. Moet er nu wel op letten er niet mee in de zon te komen (en de dagen gaan langzamerhand steeds zonniger worden |( )

Lon83

Berichten: 801
Geregistreerd: 01-02-10
Woonplaats: Nijmegen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 13:24

hmm, die infinity vind ik ook geen infinity meer nee...

Wat is een triskele? :+

En wat vervelend dat ze niet afgebeld hadden! Maar had je dan niet specifiek voor die bepaalde artist gekozen? Ik zou niet graag een, misschien wel gehaaste, tattoeëerder mn tattoo laten zetten die ik niet ken. Dan neem ik dat treinkaartje maar voor lief. Hangt ook wel van t ontwerp af, maar het is wel iets wat je je hele leven meedraagt! Die eventuele tientjes voor het treinkaartje ben je zo weer vergeten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 13:29


Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 13:51

Ik zag hem op Facebook.. vind m wel onwijs gaaf!

Urbanus

Berichten: 44956
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:06

Ik meld me ook weer! Ik vind die pauw echt té :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:28

lieveli schreef:
Ik meld me ook weer! Ik vind die pauw echt té :=


Ook niet mijn ding, way to girly ofzo maar ik vind t kleurgebruik wel gaaf.

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:31

Ik krijg ook een trisekele :):) . Moet alleen ff kijken wanneer ik precies langs ga.
Opluchting en tegelijk doodeng, want ineens is het echt en waren die vele maanden wachten toch niet zo heel lang :')
Heb je een foto Jankeke?

Oh, ik vind dat teken ook geen infinity, meer een krul.

Sassii

Berichten: 1614
Geregistreerd: 04-12-09
Woonplaats: Winschoten

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 15:49

Jajaaaa ik heb mijn tattoo op m'n pols! Hij is 5 cm lang. Ik heb een traantje laten vallen van de pijn hoor. Het had ook niet langer door moeten gaan. Na afloop werd ik ook erg duizelig en gaf de tattoeerder me snoepjes etc.
Dit is 'm dan!
Afbeelding

Jankeke
Berichten: 351
Geregistreerd: 16-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 15:55

Een triskele is een Keltisch teken voor water-vuur-aarde en in het Noors voor geboorte-leven-dood. In de keltische "horoscoop" ben ik een wilg. Daarom zitten er wilgenblaadjes aan van twijg-net ontloken blad-volwassen blad. Ik heb wel een foto op mijn mobiel maar weet hem hier niet te zetten. |(
De triskele is echt mijn symbool. Ik heb hem overal aanhangen en opgeplakt zitten. Moet bescherming geven. (Hoewel ik daar in 2014 nog weinig van gemerkt heb :P )
Ik heb hem laten zetten bij Dragontattoo in Eindhoven. Een prima gezellige en relaxte zaak. Ik vond het reuze spannend (ben uiteindelijk geen jonge blom meer). Ik wilde eigenlijk een ieniemienie tattootje op mijn schouder maar op hun advies is hij iets groter geworden en staat hij boven aan mijn rug. Was een prima advies. Maar ze moeten me nooit meer zeggen dat het geen pijn doet, want dat deed het wel. :j

Ash_

Berichten: 6254
Geregistreerd: 05-01-06
Woonplaats: Rijswijk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 16:04

Gister gemaild. Vrijdag word ik gemaild voor afspraak om te kijken hoe of wat en dan gelijk afspraak maken om te laten zetten.
Weet wat ik wil alleen hoop ik op zijn creatifiteit zodat het net anders dan van andere word. :)