Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 23 [ 554 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Boksen, wie doet dit ook?

 
Profiel   

Hai Bokkers,

Zijn er nog meer bokkers hier die op boksen zitten?
Ik ben sinds gisteren begonnen en ik vind het erg leuk. Wel heb ik gigantische spierpijn. Ik kan amper van de bank komen haha ;)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 13:20 



 
Profiel   

Ik wil over een tijdje met kickboksen gaan beginnen. Ben nu al allerlei info aan het opzoeken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 13:21 



 
Profiel   

Ik zit nu een jaartje op kickboksen, daarvoor een tijdje boksen gedaan. Ik vind het erg leuk
om te doen, maar erg intensief. Af en toe trillen mijn handen de dag erna nog steeds :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 13:24 



 
Profiel   

Ook leuk :)! Ik boks samen met mijn vriend nu in een gemengde groep (mannen en vrouwen). Hij doet het al 20 jaar.

Ik had ook shakende handjes gisteren ;) En nu spierpijn oef!!! Maar het is erg goed voor je lijf en conditie.

We hebben op dinsdag conditie training (wordt nog wat :')) en op donderdag bokstraining.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 13:24 



 
Profiel   

Ik kickboks nu een half jaar ongeveer 1x per week. Ik vind het erg leuk!

De spierpijn wordt gelukkig minder :) Alleen als ze weer een keer de intensiteit van de les omhoog gooien krijg ik weer spierpijn :P

Ik kickboks woensdag en heb vandaag een beetje last nog. Erg zware training gehad, maar gaf wel veel voldoening :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 13:31 



 
Profiel   

Ik boks ook :) Erg leuk, lekkere uitlaat klep en ben dan weer van mijn agressie af. Eerste paar weken was de spierpijn bijna niet te harden maar het wordt minder maar heb nog nooit geen spierpijn gehad na een bokstraining :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 13:34 



 
Profiel   

Ik kickboks ook 1-2x per week. Ik vind het erg leuk. :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 13:35 



 
Profiel   

Leuk om alle enthousiaste reacties te lezen! :) Mijn vriend heeft ook nog vaak genoeg spierpijn haha ;) Is een teken dat je goed gewerkt hebt toch ;) :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 13:42 



 
Profiel   

Ik boks ook (muay thai)! Meestal 2 keer in de week! Wij doen tijdens de training ook veel buikspieroefeningen en de laatste tijd ook opdrukken, daar krijg ik onwijs spierpijn van. Die spierpijn die jij nu voelt is waarschijnlijk in je borstspier/armen? Dat went vanzelf hahaha!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 13:53 



 
Profiel   

Ik heb spierpijn in mijn armen en bovenbenen, maar dat gaat wel wennen haha ;)!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 14:01 



 

Ik heb korte tijd op kickboksen gezeten maar helaas ben ik er echt te blessuregevoelig voor (hypermobiliteit :') ). Kwam iedere keer wel met iets thuis wat pijn deed :)) Vond het wel echt onwijs leuk en de spierpijn was inderdaad de moeite :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 19:51 



 
Profiel   

Aah da's niet handig inderdaad! Ik heb zelf altijd snel last van blauwe plekken, wij sparren gewoon met de jongens mee dus kun je raden hoe ik er af en toe uit zie :')
Wij hebben helaas geen vrouwenles meer (ik was 3 weken op rij de enige die op kwam dagen..) maar tegen de mannen is wel superleerzaam, zitten er een paar bij die wedstrijden doen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-14 21:49 



 
Profiel   

_Zeppelin schreef
Aah da's niet handig inderdaad! Ik heb zelf altijd snel last van blauwe plekken, wij sparren gewoon met de jongens mee dus kun je raden hoe ik er af en toe uit zie :')
Wij hebben helaas geen vrouwenles meer (ik was 3 weken op rij de enige die op kwam dagen..) maar tegen de mannen is wel superleerzaam, zitten er een paar bij die wedstrijden doen :)


Dat doe ik dus niet. Ik vertikt het om mij bont en blauw te laten slaan. Wij ontvangen en slaan op de handen van de ander. Met het trappen gebruiken we de kussens :)
Ik vind met mannen slaan wel fijner, dan kan ik meer doorslaan met kracht, als ik een keer uithaal bij een fragiel meiske ligt die achter in de zaal :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-14 08:58 



 
Profiel   

Ik zit met een groep meiden. De meeste zijn niet zo fragiel :P Ik zit samen met een vriendin en wij doen dan ook vaak dingen samen. Het sparren vind ik zelf niet zo leuk en ik zoek dan de wat minder fanatiek meiden op.

Bij ons is het niveau verschil wel groot. Sommige doen twee lessen achter elkaar en trainen echt vaak. Andere (zoals ik) trainen 1x per week.

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-14 11:30 



 
Profiel   

Techniek oefen doen wij ook op de handschoenen en kussens. Bij het sparren vind ik het juist wel fijn om tegen de mannen te doen, leer je heel veel van (en wordt je hard van haha). Ze houden zich dan natuurlijk wel in voor ons

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-05-14 12:09 



 
Profiel   

Was even zoeken naar het topic hierover maar daar issie dan :+

Donderdag ga ik met de vriendin van mijn broer samen een proefles Kickboksen doen. Het lijkt me op een één of andere manier een leuke sport om fitter, harder en sterker te worden *D

Iemand nog tips van te voren? :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-14 00:53 



 
Profiel   

Bereid je voor op veel spierpijn van je arm- en borstspieren :p

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-14 09:21 



 
Profiel   

Ik wil eigenlijk ook gaan boksen, maar durf niet :P Ik doe zelf bodycombat, maar vind dat ik echt niks kan qua kickboks. Er is hier muaythai in de buurt, dat kan ik misschien proberen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-08-14 16:30 



 
Profiel   

Kickboksen is heel anders dan gewoon boksen ;) Het is heel leuk! Gewoon een keer een lesje mee doen!

Hier ook een aantal kickboksers die zijn overgestapt naar gewoon boksen, hun verdediging is om te huilen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-14 17:14 



 
Profiel   

ik doe nu 5x in de week aan thaiboksen, er leuk maar erg intensief

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-14 17:23 



 
Profiel   

Oh wat toevallig! Ben net sinds vorige week aan het kijken waar ik dat in Eindhoven zou kunnen gaan doen. Wil het al een tijd, maar is er nooit van gekomen. En nu wil ik toch echt wat afwisseling van het hardlopen en paardrijden en ik wil graag nog wat fitter worden. Dus ben me nu aan het oriënteren. Iemand toevallig nog aanbevelingen in Eindhoven :)?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-14 23:26 



 
Profiel   

Ik heb een tijd aan kickboksen gedaan, maar ik ben niet piep meer en in de groep zijn alleen maar kerels en hele jonge meiden. Ik train nu thuis, heb er een apparaat voor ( nexersys)

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-08-14 23:48 



 
Profiel   

Ik heb gekickbokst moest er alleen af wegens gebouw dat id verhuist heel jammer

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-14 00:03 



 
Profiel   

Het lijkt me al jaren heel erg leuk! Moet je al een goede conditie hebben als je begint? Ik ga eens kijken wat het verschil is tussen kick- en gewoon boksen en of het hier in de buurt kan. (Omgeving Harenberg)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-14 10:43 



 
Profiel   

Bonjoy schreef
Het lijkt me al jaren heel erg leuk! Moet je al een goede conditie hebben als je begint? Ik ga eens kijken wat het verschil is tussen kick- en gewoon boksen en of het hier in de buurt kan. (Omgeving Harenberg)

Blijkbaar zit er ín Hardenberg een 'school' die ook gewoon boksen verzorgd naast het kickboksen. Ik begreep dat kickboksen ook met de benen is, en boksen niet. Kickboksen schijnt wel meer blessure gevoelig te zijn? Dan ga ik eerst voor gewoon boksen denk ik, wil mezelf graag een beetje heel houden voor mijn werk etc. :=
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-08-14 11:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 23 [ 554 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 23  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen