Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 20:52

Suusie22 schreef:
[naam] schreef:
Bielefeld zitten we. Zijn met sprsme op vakantie.


Even off-topic, bielefeld ben ik in april ook geweest met srprs.me :D leuk stadje.

Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe LE O:)
Voorraad begint langzaamaan te slinken. Al een uitgebreide set bij mijn vriend in de badkamer geïnstaleerd. Lijkt er dan sneller op dat ik nieuwe nodig heb. _O-


Cool! Dat is toevallig. Waar ging je daarna naartoe? We zijn maandag en dinsdag in Oldenburg geweest.

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 22:00

Suusie22 schreef:
vonneke schreef:
Bielefeld zitten we. Zijn met sprsme op vakantie.


Even off-topic, bielefeld ben ik in april ook geweest met srprs.me :D leuk stadje.

Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe LE O:)
Voorraad begint langzaamaan te slinken. Al een uitgebreide set bij mijn vriend in de badkamer geïnstaleerd. Lijkt er dan sneller op dat ik nieuwe nodig heb. _O-


Cool! Dat is toevallig. Waar ging je daarna naartoe? We zijn maandag en dinsdag in Oldenburg geweest.[/quote]

Ik was daar een weekendje met vriendlief <3 lekker door de stad gestruind, parkjes bezocht, heerlijk uiteten geweest en op de terugweg nog naar een dierentuin geweest. Ik had zelf nog nooit van Bielefeld gehoord maar vond de stad erg leuk :D

De rituals was daar idd even duur (helaas pindakaas) had daar de citroen limited edition gehaald.

quarterH

Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-17 22:31

Weet iemand wanneer ze weer de nieuwe actie krijgen? Nu krijg je zo'n stom magazine erbij

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 08:21

Zal vast niet lang duren ;) aangezien de doorloop van gifts best hoog ligt.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 08:32

Iemand ervaring met hun kaarsen? Heb er een in huis, maar er komt helemaal geen geur vanaf (ja, als ik hem uitblaas :') )... -O- ben een beetje teleurgesteld..

Jolien87

Berichten: 17427
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 08:40

Je kunt de kaars een tijdje op de kop zetten zodat de geurolie in het kaarsvet weer naar de bovenkant zakt. Wel even op een schoteltje zetten want de kaars kan van het glas losraken, dat heeft ons destijds een mooie rode kring op de kast bezorgd die er niet meer uitging.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 08:57

Dreamy schreef:
Iemand ervaring met hun kaarsen? Heb er een in huis, maar er komt helemaal geen geur vanaf (ja, als ik hem uitblaas :') )... -O- ben een beetje teleurgesteld..



Ja de kaarsen zijn een drama, ze poolen belabberd en geur is vaak ook zeer teleurstellend. Ik heb mijne toen terug mogen sturen en tegoedbon voor het hele aankoopbedrag gehad. Ik weet vanuit de kaarsen liefhebbers groep dat dit eigenlijk altijd is bij Rituals kaarsen helaas.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 08:58

Heel zonde :/
Ik ga je tip proberen, Jolien.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 17:52

Dreamy schreef:
Heel zonde :/
Ik ga je tip proberen, Jolien.


Mocht dat niet helpen en terugbrengen geen optie zijn kan je overwegen hem om te smelten of gewoon in stukken te hakken en te gebruiken als waxmelts, schijnt de geuropbrengst een stuk beter te zijn. Kan ook met de laatste centimeter die je sowieso niet mag branden ivm risico op knappen van het glas!!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 17:59

Topper, goed idee!

Bonnyyyyyy
Berichten: 1934
Geregistreerd: 18-12-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-17 18:06

Ik vond de kaarsen heerlijk heb 2 van de grootste opgebrand

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 08:57

Op instagram staat dat ze weer snel de nieuwe kijn bekend gaan maken :P vorige week via instagram van rituals een tas gewonnen van het kunstwerk van de kunstenaar van de vorige LE *\o/*

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 12:34

Ik ben heel benieuwds naar de LE al ben ik bang voor een teleurstelling hij kan nooit zo lekker zijn als de Ritual of Light!

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:27

Jolien87 schreef:
Je kunt de kaars een tijdje op de kop zetten zodat de geurolie in het kaarsvet weer naar de bovenkant zakt. Wel even op een schoteltje zetten want de kaars kan van het glas losraken, dat heeft ons destijds een mooie rode kring op de kast bezorgd die er niet meer uitging.

Heb je eventueel al geprobeerd om een fijn papiertje, zoals bv een zakdoek, over het vet heen te leggen en dan met het strijkijzer er over?
Heeft mij al vaak uit de nood geholpen.

Ik heb mezelf verwend met een nieuwe deo, de groene roller deze keer.
En ze hadden een actie voor handzeep in zo'n pompje met gratis navul erbij! Ik verhuis binnenkort dus ik dacht, waarom niet, dan ruikt het meteen lekker :D die er nu in zit is de hammam handzeep, ruikt echt heerlijk.

quarterH

Berichten: 6716
Geregistreerd: 23-01-09

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:32

Nou ik heb zaterdag ook handzeep gekocht en toen zat er geen navul bij

Jolien87

Berichten: 17427
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:34

Aria_zz schreef:
Jolien87 schreef:
Je kunt de kaars een tijdje op de kop zetten zodat de geurolie in het kaarsvet weer naar de bovenkant zakt. Wel even op een schoteltje zetten want de kaars kan van het glas losraken, dat heeft ons destijds een mooie rode kring op de kast bezorgd die er niet meer uitging.

Heb je eventueel al geprobeerd om een fijn papiertje, zoals bv een zakdoek, over het vet heen te leggen en dan met het strijkijzer er over?
Heeft mij al vaak uit de nood geholpen.

Ik heb mezelf verwend met een nieuwe deo, de groene roller deze keer.
En ze hadden een actie voor handzeep in zo'n pompje met gratis navul erbij! Ik verhuis binnenkort dus ik dacht, waarom niet, dan ruikt het meteen lekker :D die er nu in zit is de hammam handzeep, ruikt echt heerlijk.


Hebben we idd geprobeerd maar de kleur zat in het hout getrokken. Gelukkig was het geen nieuwe kast maar het was wel even balen. De storemanager stelde me in het ongelijk onder het mom 'Wij gaan ervanuit dat onze klanten ook wel zelf een beetje na kunnen denken'. En daar kon ik het mee doen. Uiteindelijk nog via het hoofdkantoor proberen te regelen maar hun verzekering ging niks voor ons betekenen. Toch hebben we uiteindelijk een grote doos hamam gekregen voor het ongemak.

Aria_zz

Berichten: 5515
Geregistreerd: 01-08-08
Woonplaats: Oostenrijk.

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 22:53

Ah jammer jolien, als het te diep zit krijg je het er niet meer uit inderdaad.

Quater, was een actie voor een nieuw geurtje, maar ze deden het dan meteen op alle zeepjes. Maar kan zijn dat die actie al voorbij is/anders is in Nederland.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:10

Alwiene schreef:
Ik ben heel benieuwds naar de LE al ben ik bang voor een teleurstelling hij kan nooit zo lekker zijn als de Ritual of Light!


Dat denk ik ook niet nee! Gister opneiuw de LE van nu geroken, pffff dies zooo vies! :x

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-17 11:27

Stamper schreef:
Alwiene schreef:
Ik ben heel benieuwds naar de LE al ben ik bang voor een teleurstelling hij kan nooit zo lekker zijn als de Ritual of Light!


Dat denk ik ook niet nee! Gister opneiuw de LE van nu geroken, pffff dies zooo vies! :x


Jaaa! En door het plaatje op Facebook vermoed ik iets Oosters wat voor mij weinig gunstig is denk ik :=

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 17:51

Even als tip voor de liefhebber, de adventskalenders zijn te koop!! https://www.rituals.com/nl-nl/adventska ... alender-nl

Ik sla over, hoe gaaf ook, het is een hoop geld en ik vind lang niet alle geuren lekker van Rituals. Wel zie ik dat het logo wat ik gezien heb dus hiervan was, dus er is voor mij nog hoop voor de nieuwe LE.

Detroit
Berichten: 2675
Geregistreerd: 16-08-09
Woonplaats: Amersfoort

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 18:04

Ik heb de kalender net besteld. <3 Wel de goedkopere variant

Maliboe
Berichten: 456
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Vierhuizen (groningen)

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 20:11

Mag ik me ook melden ? Helemaal fan van rituals <3 ik heb dan ook een behoorlijk collectie.

En ik heb de kalender ook besteld :o

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:35

Detroit schreef:
Ik heb de kalender net besteld. <3 Wel de goedkopere variant


Iets minder dure zal je bedoelen, goedkoper... nope. Mán wat een geld :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:38

Alwiene schreef:
Detroit schreef:
Ik heb de kalender net besteld. <3 Wel de goedkopere variant


Iets minder dure zal je bedoelen, goedkoper... nope. Mán wat een geld :=


Is het echt de moeite waard vraag ik me af...

Froukje
Forever young

Berichten: 10842
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-17 21:48

Ik heb vorig jaar ver na kerst de kalender nog bij de Menzis kunnen scoren doormiddel van de gespaarde punten. Leuk hebbedingetje, maar no wat dat ik zoveel geld daar aan ga uitgeven :n Ze zijn ook wel belachelijk duur dit jaar.


Ik heb laatst de deodorant besteld en ik ben om, zoveel fijner dan bijv een dove. Alleen dat geld is even slikken vergeleken met de dove :=