Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 20:03

Die droge olie lijkt mij erg fijn <3 binnenkort maar weer eens naar een ritual winkel om de 3 soorten te ruiken :P

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:39

Froukje schreef:
:j Dat als je schud je nog wel wat hoort maar er niks anders meer uit komt dan lucht.
Al heb ik dat bij bijvoorbeeld dove of rexona ook vaak, dus of dat nou alleen maar aan Rituals ligt vraag ik me af.

Ik had nog een aangebroken fles doucheschuim van de rituals of light van vorig jaar.. Dacht die nu weer te kunnen gebruiken maar daar kwam dus geen druppel meer uit -O-


Als de fles nog niet bijna leeg is even mee langs de winkel gaan, mechanisme gaat vaker kapot en waarschijnlijk mag je een nieuwe fles al zullen ze je niet meer aan de ROL kunnen helpen vrees ik.

Abeltje1990

Berichten: 284
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Yerseke

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:49

de droge olie van Ayurveda met amandel olie en basilicum gekocht zo lekker <3
Ze hadden ook nog met kaneel en gember, vond de gember erg overheersend, en lavendel en Ylang Ylang, was ook niet helemaal mijn ding.

De olie trekt snel in, en voelt niet enorm vet

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:59

Is die met amandelolie een beetje de geur van de douchefoam?

Abeltje1990

Berichten: 284
Geregistreerd: 30-07-10
Woonplaats: Yerseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 15:25

Suusie22 schreef:
Is die met amandelolie een beetje de geur van de douchefoam?


Komt wel in de buurt, is net iets anders omdat het bassilicum is en geen indian rose.

Maar vind beide erg lekker

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 18:46

Hmmm ben iig erg benieuwd, geen idee wat ik kan verwachten O:)

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 21:02

Weet iemand toevallig of de douglas ook de adventskalenders verkoopt, of zijn deze enkel online verkrijgbaar? Ik heb nog een aantal VVV bonnen liggen die ik nuttig wil besteden :D

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 12:50

Ik ga ook de adventskalender kopen alleen dan online. Ik weet niet of douglas ze ook verkoopt.. Miss online..

Jolien87

Berichten: 17429
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:05

Ik kreeg vanmiddag bij mijn aankopen een miniflesje van de dry oil en ik vind hem echt heerlijk ruiken! Het is degene met amandel en basilicum. Echt een warm geurtje voor in de winter, hoewel ik moet zeggen dat ik de andere 2 geurtjes er ook heel aantrekkelijk uit vind zien. Ik verwacht dat er binnenkort nog wel een flesje van in mijn badkamer komt te staan. :o

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:10

Jolien87 schreef:
Ik kreeg vanmiddag bij mijn aankopen een miniflesje van de dry oil en ik vind hem echt heerlijk ruiken! Het is degene met amandel en basilicum. Echt een warm geurtje voor in de winter, hoewel ik moet zeggen dat ik de andere 2 geurtjes er ook heel aantrekkelijk uit vind zien. Ik verwacht dat er binnenkort nog wel een flesje van in mijn badkamer komt te staan. :o


Dry oil? Wat moet ik me daar bij voorstellen dan? :P
Maar dit is toch waar ze voorheen de Honeytouch als Bodycreme hadden? :oo

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:43

Ik vind de dry oil ook heerlijk ruiken! <3

daffieduck83

Berichten: 1748
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:12

Vanmiddag mocht ik de dry oil testen. Helaas was de geur die ik het lekkerst vond, de meest rode fles, niet meer op voorraad in 'mijn' filiaal. Volgende week komt hij weer binnen en waarschijnlijk schaf ik wel een flesje aan. Het is van de Ayurveda-lijn. Ik vind zelf de bodycreme van die lijn hetzelfde ruiken als de Honeytouch.

Jolien87

Berichten: 17429
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:35

Stamper schreef:
Jolien87 schreef:
Ik kreeg vanmiddag bij mijn aankopen een miniflesje van de dry oil en ik vind hem echt heerlijk ruiken! Het is degene met amandel en basilicum. Echt een warm geurtje voor in de winter, hoewel ik moet zeggen dat ik de andere 2 geurtjes er ook heel aantrekkelijk uit vind zien. Ik verwacht dat er binnenkort nog wel een flesje van in mijn badkamer komt te staan. :o


Dry oil? Wat moet ik me daar bij voorstellen dan? :P
Maar dit is toch waar ze voorheen de Honeytouch als Bodycreme hadden? :oo


Die hebben ze nog steeds alleen nu heet hij niet meer Honeytouch. De dry oil is erbij gekomen en is een olie voor je lichaam.

Daffieduck, dat klopt ook want hij heeft nog steeds de geur van Indiase roos en Himalaya honing.
Die donkerrode is degene die ik heb gekregen, echt heel lekker. Ik hoop voor je dat ze hem snel op voorraad hebben.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:38

Ah oké dus eigenlijk is er niks veranderd en niet bepaald een nieuwe geur dus. Want de douche oil en foam heb ik nog staan namelijk. :)

daffieduck83

Berichten: 1748
Geregistreerd: 10-10-06
Woonplaats: Gouda

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:43

Idd, alleen nog extra producten erbij. Extra keuze is altijd goed. Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe winter limited edition.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 10:54

Ik zit met mijn vorige post even met de Yogi Flow in de war.


Afbeelding

Daar heb ik de douche oil en foam van. Van de Honey touch de body creme.

Allebei lekker. Van de ayurveda heb ik wel de handcreme. Dus daar komt de foam en oil ook wel van, haha. Hoe is die dry oil? Trekt dat snel in, niet dat dat zo'n vettig laagje achterlaat?

Heb weer de rituals of light gebruikt vanochtend. 3e keer, maar ga ermee terug naar de winkel. Als ik ermee schud dan lijkt er een balletje in te zitten, en bijna gewoon al hélemaal leeg. :(

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 12:26

Stamper weet je dat je de foam niet mag schudden omdat die daar stuk van gaat? Of schud je nu pas omdat hij het niet doet?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 13:17

Schud inderdaad pas omdat ie het niet meer doet. Dacht dus serieus echt dat ie leeg was.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:19

Heeft eigenlijk iemand ervaring met de Rituals reinigsproducten voor gezicht?

Jolien87

Berichten: 17429
Geregistreerd: 27-08-06

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:27

Ja. Ik ben heel blij met de foaming cleanser en scrub maar de reinigingsmelk en -lotion wordt mijn huid alleen maar vetter van dus die heb ik uit de badkamer verbannen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:37

Mijn huid reageert nu heel goed op Neoderma, eindelijk is het rustig, en blijft het ook rustig!
Alleen stoppen ze met de distributie in de Benelux, nu kan ik via een site gelukkig salon verpakkingen bestellen, die aan de normale verkoopverpakkingen zijn, maar ik zie dat natuurlijk ook nog wel eens een keer stoppen! :=

melissac

Berichten: 1008
Geregistreerd: 02-06-13
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:37

Ik gebruik om de dag dat “wonder mask” van rituals waar mijn gezicht heel goed op reageert, de onzuiverheden zijn een stuk minder en meestal doe ik er daarna gezichtscrème op van rituals.

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:40

Ik gebruik de scub, dagcrème en nachtcrème, heel fijn spul!

Was gisteren in Brugge, dus gelijk bij de ritials gekeken voor die droge olie, maar ik liep er niet erg warm voor :\

Jolien87

Berichten: 17429
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:40

melissac schreef:
Ik gebruik om de dag dat “wonder mask” van rituals waar mijn gezicht heel goed op reageert, de onzuiverheden zijn een stuk minder en meestal doe ik er daarna gezichtscrème op van rituals.


Is dat, dat relatief nieuwe masker van ze?

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:11

Alwiene schreef:
Stamper weet je dat je de foam niet mag schudden omdat die daar stuk van gaat? Of schud je nu pas omdat hij het niet doet?


Mag je niet schudden met de douchefoam? Dat wist ik niet :o