Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 71 van de 501 [ 12505 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 501  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Meer Rituals-liefhebbers hier?

 
Profiel   

Suusie22 schreef
Alwiene schreef
Stamper weet je dat je de foam niet mag schudden omdat die daar stuk van gaat? Of schud je nu pas omdat hij het niet doet?


Mag je niet schudden met de douchefoam? Dat wist ik niet :o


Dan was het in ieder geval voor iemand een nuttige opmerking :D Het mechanisme wat erin zit kan ervan kapot gaan en schudden heeft ook geen toegevoegde waarde, het is een ander systeem dan bv een deobus. :)

@Stamper, balen zeg, vooral omdat ze je natuurlijk geen nieuwe ROL mee kunnen geven. Daar zou ik echt van balen zo lekker als ik die vind!

Ik heb trouwens inderdaad zo'n reinigingsfoam van de Rituals, gebruik hem alleen heel zelden, niet omdat ik een ander product heb maar gewoon omdat ik het sowieso teveel gedoe vind haha. Moet zeggen, ik vroeg een keer bij de Rituals winkel of ze zo'n product ook in mini hadden ivm gevoelige huid en toen kreeg ik gratis een proefje mee in een minicupje zodat ik het gewoon kon testen zonder iets te kopen, echt heel netjes!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 16:16 



 
Profiel   

Alwiene schreef
Suusie22 schreef


Mag je niet schudden met de douchefoam? Dat wist ik niet :o


Dan was het in ieder geval voor iemand een nuttige opmerking :D Het mechanisme wat erin zit kan ervan kapot gaan en schudden heeft ook geen toegevoegde waarde, het is een ander systeem dan bv een deobus. :)

@Stamper, balen zeg, vooral omdat ze je natuurlijk geen nieuwe ROL mee kunnen geven. Daar zou ik echt van balen zo lekker als ik die vind!

Ik heb trouwens inderdaad zo'n reinigingsfoam van de Rituals, gebruik hem alleen heel zelden, niet omdat ik een ander product heb maar gewoon omdat ik het sowieso teveel gedoe vind haha. Moet zeggen, ik vroeg een keer bij de Rituals winkel of ze zo'n product ook in mini hadden ivm gevoelige huid en toen kreeg ik gratis een proefje mee in een minicupje zodat ik het gewoon kon testen zonder iets te kopen, echt heel netjes!


Ja, probeer morgen toch even na de winkel terug te gaan. Heb nog voorraadje ervan maar toch....

Thanks, zal het eens vragen! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 16:29 



 
Profiel   

Is er hier iemand die de shampoo gebruikt? En bevalt dat een beetje?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:29 



 
Profiel   

Ben terug gegaan naar de winkel.
Fles was inderdaad gewoon op. Leken mij niet te geloven. Na mail te lateb lezeb mocht ik nieuwe uitkiezen. Niet de ROL maar voor de ayaverda gekozen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 13:52 



 
Profiel   

Worden jullie ook zo super hebberig van die advent kalender? Al vind ik het wel veel geld hoor, voor niet weten wat voor producten je krijgt...

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:20 



 
Profiel   

Elise_K schreef
Worden jullie ook zo super hebberig van die advent kalender? Al vind ik het wel veel geld hoor, voor niet weten wat voor producten je krijgt...


Je kunt dat op de site zien hoor....

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:24 



 
Profiel   

Froukje schreef
Is er hier iemand die de shampoo gebruikt? En bevalt dat een beetje?


Ja de Ayurveda, heel tevreden over. Die van de sakura lijn daar krijg ik heel vettig haar van, die dus nooit weer :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 16:13 



 
Profiel   

Elise_K schreef
Worden jullie ook zo super hebberig van die advent kalender? Al vind ik het wel veel geld hoor, voor niet weten wat voor producten je krijgt...


Nee, ik vind het principe van zo'n kalender echt geweldig, maar aangezien ik van de standaardlijnen eigenlijk alleen de groene (kom er ff niet op) en de karma kan waarderen is zo'n kalender mij veel te duur met alles wat ik níet ga gebruiken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:46 



 
Profiel   

Stamper schreef
Elise_K schreef
Worden jullie ook zo super hebberig van die advent kalender? Al vind ik het wel veel geld hoor, voor niet weten wat voor producten je krijgt...


Je kunt dat op de site zien hoor....


Oke, ik verwoordde het verkeerd. Veel geld waarvan je niet zeker weet of je het allemaal gaat waarderen ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 22:07 



 
Profiel   

Misschien dat ik de simpele advent neem, qua body creams vind ik in tube gewoon ideaal, ook om mee te nemen e.d! :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 13:01 



 
Profiel   

Jolien87 schreef
melissac schreef
Ik gebruik om de dag dat “wonder mask” van rituals waar mijn gezicht heel goed op reageert, de onzuiverheden zijn een stuk minder en meestal doe ik er daarna gezichtscrème op van rituals.


Is dat, dat relatief nieuwe masker van ze?


Volgensmij wel, je krijgt er iig een bakje en een kwastje bij. Het is degene van 29,95 als ik het goed zeg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 21:07 



 
Profiel   

Zag dat het aankomend weekeind glamourday is, vorig jaar maakten ze toch net voor dat weekeind de LE bekend? Die kwam dan de maandag daarna te koop geloof ik, deed iig niet mee met de korting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 21:35 



 
Profiel   

De nieuwe is er, de Anahata.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 15:02 



 
Profiel   

laura1987 schreef
De nieuwe is er, de Anahata.

Ja ik zag hem net ook voorbij komen. Rozenhout & dennengeur. Ben benieuwd! Meestal ben ik niet zo weg van dennengeur in verzorgingsproducten, maar wellicht dat deze combinatie daar verandering
in brengt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 15:39 



 
Profiel   

Ik ben ook heel benieuwd. :D Wel jammer dat hij nog niet in de winkels ligt dus het bestellen is dan wel een gokje. Ik denk dat ik maar wacht tot hij in de winkel te koop is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 15:43 



 
Profiel   

In België wordt de nieuwe geur vandaag voorgesteld. Misschien dat ik er nog langs ga straks.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 16:12 



 
Profiel   

Weet iemand wanneer hij in NL in de winkels ligt?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 16:32 



 
Profiel   

Geen idee, Rituals doet daar altijd erg geheimzinnig over. Ik heb nooit echt begrepen waarom ze dat niet gewoon vooraf bekendmaken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 16:36 



 
Profiel   

Na het weekend. Net nog een stop gemaakt daar. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 16:45 



 
Profiel   

Roosch schreef
Na het weekend. Net nog een stop gemaakt daar. :')

Thanks Roos!

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-09-17 16:47 



 
Profiel   

Wie gaat er morgen mee los met Glamour day?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 18:20 



 
Profiel   

Mag ik jullie wat vragen...... komt de korting ook online of alleen in de winkels ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 18:25 



 
Profiel   

Voor zover ik weet ook online :)

Vorig jaar geloof ik vanuit huis ingeslagen. Dit jaar ga ik de stad in. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 18:27 



 
Profiel   

Waar kan ik de korting vinden ?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 18:30 



 
Profiel   

RITUALSGLAMOUR2017

Ik ga inslaan, maar met name deo en huidverzorging. Dus geen spannend pakket voor mij...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-09-17 18:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 71 van de 501 [ 12505 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 68, 69, 70, 71, 72, 73, 74 ... 501  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen