Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

17 en nu al rimpels?

 
Profiel   

Ja. Ik heb ze volgensmij echt.. :+
Op m'n voorhoofd heb ik hele lichte rimpeltjes en als ik bij vriendinnen kijk, hebben die dat nog écht niet :=
Geen idee of dit expressie rimpels zijn, want ik trek redelijk vaak in het dagelijks leven m'n wenkbrauwen op en praat ook heel erg met m'n wenkbrauwen als het ware :')

Voor het idee (foto is in ontspannen blik):

[ img ]

Meer mensen die dit hebben of weten wat ik er op deze leeftijd tegen zou kunnen doen? _O-
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 17:52 



 
Profiel   

Cupping :P ?

Zal vast met je spieren te maken hebben, ik ben ook 17 en heb *even kijken* één voorhoofdsrimpeltje :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 17:53 



 
Profiel   

Je geeft denk ik zelf de verklaring al; het wiebelen met je wenkbrauwen/het fronsen. Wellicht heb je ook lachrimpels rond je mond?
Ik vind het reuze meevallen overigens hoor :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 17:55 



 
Profiel   

ik heb dat ook, maar geen idee wat je er aan kunt doen.
het maakt me namelijk ook niet uit :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 17:56 



 
Profiel   

Dat zijn gewoon fronsrimpels.. Je gezichtsuitdrukkingen onder controle houden en opgelost! Is geen grapje, ik fronste ook vaak en onnodig en sinds ik daar op let heb ik nog maar een paar vage vage lijntjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 17:58 



 
Profiel   

Heb ik ook :j (Op mijn 21e, maar al wel een paar jaar inderdaad.) Een beetje jammer, maar ik hoop maar dat ze niet al te snel veranderen in die echte 'groeven' :+ En verder kunnen we er denk ik weinig aan doen..


Laatst bijgewerkt door TE5 op 21-10-14 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 18:00 



 
Profiel   

Kan ook zijn dat je huid gewoon droog is ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 18:00 



 
Profiel   

Ah, dood normaal dus _O- Dan gaan we maar wat minder praten met m'n voorhoofd :))
Droge huid is praktisch onmogelijk, want ik voel dat m'n huid niet droog is haha! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 18:03 



 
Profiel   

ik ben 14 en heb het zelfs al :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 18:04 



 
Profiel   

Oja ze worden trouwens ook erger bij 'slechte behandeling' van de huid. Dus sowieso ieder avond en ochtend je gezicht grondig reinigen (ook als je geen make up gebruikt) en een goede crème gebruiken die bij jou huidtype past. (Geen antirimpel oid)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 18:05 



 
Profiel   

Lara_Silver schreef
Oja ze worden trouwens ook erger bij 'slechte behandeling' van de huid. Dus sowieso ieder avond en ochtend je gezicht grondig reinigen (ook als je geen make up gebruikt) en een goede crème gebruiken die bij jou huidtype past. (Geen antirimpel oid)


Nou, dat doe ik in ieder geval altijd, maar misschien ga ik maar even een duurdere creme halen ofzo :) Thanks!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 18:48 



 
Profiel   

Ik ben bijna 30 en heb daar iig nog niets! Wél eentje links naast m'n mond :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 19:14 



 
Profiel   

Zolang je nog geen grijze haren ontdekt zou ik me niet te druk maken... ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 19:15 



 
Profiel   

LZP -> MWS

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 19:17 



 
Profiel   

Ik heb dat ook, gewoon omdat mijn huid erg droog is. Gewoon even wat dagcrème op doen en het is zo weer weg bij mij ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 19:17 



 
Profiel   

haha ja die heb ik ook! volgensmij heel normaal hoor

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 19:17 



 
Profiel   

Allemaal aan de botox dan maar!

Ik ben bijna 34 en heb ze ook. Vooral tussen mijn ogen (die zijn echt diep al. ...) maar ook kraaienpootjes rond mijn ogen en lachrimpels om mijn mond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 20:10 



 
Profiel   

Aukelizzy schreef
Zolang je nog geen grijze haren ontdekt zou ik me niet te druk maken... ;)

die begonnen bij mij te verschijnen toen ik 17 was dusssssssssssssssssss :P

ben nu 37 en compleet zebra met meer wit dan kleur ondertussen.. helaas vroeg grijs.. bij ons in de familie is het vrij normaal om of nooit donkerder dan lichtblond te worden, of naar van heel blond naar vrij donker (echt donkerblond) en vervolgens in grote stappen richting oude dametjes wit (voor 50e).. ik lig netjes op schema *\o/* ..

*pakt nog maar even een pak haarverf want het is weer hard nodig*

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-14 20:15 



 
Profiel   

Haha, ben gelijk in de spiegel gaan kijken. Ik heb nog een glad huidje en ben 23. Ik had wel altijd van die lijnen na veel met mijn wenkbrauwen fronzen. Dat doe ik nu minder omdat ik erop ben gaan letten (deed het vaak onbewust tijdens het autorijden bv). Ook verzorg ik mijn huid heel goed. :)

Als ik lach heb ik trouwens wel enorm veel lach rimpels bij mijn ogen en mondhoeken. Denk dus dat ik in de toekomst wel veel rimpels ga krijgen daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-14 15:03 



 
Profiel   

Heb ik ook,, en ben ook 17 jaar oud!

Ik denk dat als ik uit huis ga maar gewoon verhuis naar het bejaardentehuis, val ik iniedergeval niet zo op!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-14 15:07 



 
Profiel   

Aukelizzy schreef
Zolang je nog geen grijze haren ontdekt zou ik me niet te druk maken... ;)


Ik heb zelfs op mijn 18e al ooit een grijze haar ontdekt... Mijn zussen overigens ook rond die tijd al. Zelfs dat is doodnormaal ;)

(was gelukkig wel eenmalig.. :7)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-14 19:06 



 
Profiel   

GentleZ schreef
Aukelizzy schreef
Zolang je nog geen grijze haren ontdekt zou ik me niet te druk maken... ;)


Ik heb zelfs op mijn 18e al ooit een grijze haar ontdekt... Mijn zussen overigens ook rond die tijd al. Zelfs dat is doodnormaal ;)

(was gelukkig wel eenmalig.. :7)

Hier ik ook, ben 15, was toen 14. Heb hem eruit getrokken en is gelukkig niet weer gekomen :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-14 19:08 



 
Profiel   

Oh ik heb ook al enkele jaren rimpels :) (ben er inmiddels 22). Mijn kraaienpootjes vind ik niets. Die lachrimpels rond mijn mond kunnen me minder bekoren -O- En fronsrimpels heb ik ook. Al valt dat nog mee.
Voldoende beschermen tegen UV, niet roken, voldoende drinken en een hydraterende crème gebruiken. Meer kan je denk ik niet doen :)

Volgens mij speelt er ook wel een factor erfelijkheid mee. Mijn moeder had op haar twintigste al enkele dikke fronsrimpels :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-14 22:51 



 
Profiel   

Ik heb zo ook en ik ben nog maar 14 :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-10-14 23:00 



 
Profiel   

Lauraa12 schreef
Ik heb zo ook en ik ben nog maar 14 :')



Ik ben ook 14 en heb het ook maar als iemand wat zgt zeg ik ik heb tenminstebwel emotie jij niet :9
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-14 18:10 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 32 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen