Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Voornemen van 2015 lenig worden!!

 
Profiel   

Heeej allemaal!! Iedereen heeft wel een voornemen voor in het nieuwe jaar. Een ervan bij mij is leniger worden. Ik train sinds deze week elke dag 1 tot 2 uur behalve op woensdag want dan heb ik er geen tijd voor :'). Het resultaat mag er zijn want ik ken nu al de spagaat met mijn linkerbeen voor. Nu komt mijn vraag hoe lenig zijn jullie allemaal?? Ik ben wel benieuwd want ik wil nogal lenig gaan worden. Ik zal ook in dit topic laten weten als ik iets beter kan want bij mijn spagaat moet ik alleen nog een paar dingetjes verbeteren en er voor zorgen dat het minder pijn gaat doen. Ik ben benieuwd hoe lenig iedereen hier is.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 11:25 



 
Profiel   

Hee, mag ik weten wat voor oefeningen je doet? Wil graag een beeld krijgen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 11:32 



 
Profiel   

Mag ik ook de oefeningen weten? is ook een voornemen van mij namelijk ;)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 11:36 



 
Profiel   

Ik warm eerst op met makkelijke cardio bv 20 tot 40 jumping jacks. Ik oefen dan nog een beetje balans door op een lijn te balanceren. Nog wat dansen en dan wat kracht zoals planken en sit ups en nog een handstand tegen de muur wat ook goed is voor balans. Dan doe ik straddles en launges en ga ik met mijn kont tegen de muur en op de rug liggen dan zeg maar eerst in een soort split (tot hoever ik kan) even blijven liggen en dan omhoog en omlaag. Ik val regelmatig in mijn spagaat en zo snel ik het kan point ik mijn voeten. Ik doe ik mijn benen tegen elkaar vooruit mij en dan ga ik zo ver mogelijk naar voren naar mijn tenen. Dat doe ik ook met mijn benen apart en ik wat doe ik nog meer?? Ik volg ook filmpjes en vooral in de ochtend: https://m.youtube.com/watch?v=faJPCFcUi ... pwuomuLHo5 deze doe ik zo gewoon, en deze ook https://m.youtube.com/watch?v=waxr-Ex5Z ... pwuomuLHo5 en deze voor in de ochtend (soort ochtend gymnastiek) https://m.youtube.com/watch?v=GTBB3IekE ... pwuomuLHo5. De dingen die ik niet kan doe ik ook niet XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 11:45 



 
Profiel   

Yoga with Adriane, te volgen op youtube. Erg leuk en makkelijk in te paasei en kan gewoon thuis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 11:46 



 
Profiel   

Paasei is in te passen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 11:47 



 
Profiel   

yvonne1303 schreef
Yoga with Adriane, te volgen op youtube. Erg leuk en makkelijk in te paasei en kan gewoon thuis.

De filmpjes die ik doe kunnen ook gewoon thuis

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 11:47 



 
Profiel   

Leuk topic!
Ik had dat doel vorig jaar.. zat er bijna in! Nu helaas wegens mijn ziekte even niets kunnen doen maar mijn doel staat nog steeds vast.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 11:51 



 
Profiel   

juudii5 schreef
Leuk topic!
Ik had dat doel vorig jaar.. zat er bijna in! Nu helaas wegens mijn ziekte even niets kunnen doen maar mijn doel staat nog steeds vast.

Haha ik ook vorig jaar maar toen kwam er niet echt iets van in. Nu zit ik met spierpijn in mijn kamer. Wat voor ziekte heb/had je dan? Stuur me maar pb als je het niet met iedereen wil delen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 12:30 



 
Profiel   

Oh ik wil dit zó graag... Helaas ben ik een ontiegelijke stijve hark en alleen als ik de filmpjes kijk en 1 pasje na probeer te doen zie ik het al niet meer zitten... Terwijl ik 'vroeger' mezelf in alle onmogelijke bochten wrong. Ik ga toch nog eens een poging wagen. _O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 14:36 



 
Profiel   

yvonne1303 schreef
Yoga with Adriane, te volgen op youtube. Erg leuk en makkelijk in te paasei en kan gewoon thuis.


Haha ik heb net Dag 1 geprobeerd en die kan ik al niet. Ben heel slecht in de kleermakerszit en bij het stukje dat je je onderarmen op de grond moest leggen terwijl je in de kleermakerszit dat faalde ik al... |(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 14:54 



 
Profiel   

Ik doe mee. Ik heb vroeger nog ritmische gymnastiek gedaan (6 jaar hoog niveau) en je kon me dubbelplooien ;)
Als ik nu spagaat probeer kom ik helaas 10 cm van de grond :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 15:46 



 
Profiel   

Ja dit is ook mijn doel voor 2015 (één van de haha) maar het wil nog niet echt lukken. Ik ben echt een ultra stijve hark, rug en heup zitten allebei niet goed dus dat helpt niet echt mee :+ Maar ik wil een bruggetje kunnen met m'n rug en m'n benen in mijn nek kunnen leggen haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 15:50 



 
Profiel   

Leuk, ik ben er ook mee bezig! nu helaas even niet vanwege een operatie maar over 1,5 week weer starten.
Heb yoga met Adrienne gestart, zijn ook fijne oefeningen.
Ik wil vooral de brug heel graag helemaal omhoog kunnen, en dan het liefst ook nog op mn tenen staan en 1 been de lucht in Haha. Ik kom nu wel prima omhoog, maar kom niet hoog met mn lijf. Wil echt gestrekte armen en benen.
Als kind was ik echt wel lenig, maar dat is niet meer zo.
Zal jouw filmpjes vannacht eens bekijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 15:58 



 
Profiel   

De brug kan ik enorm goed door mijn lenige rug. Mijn rug is het lenigste deel van mijn lichaam

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 16:38 



 
Profiel   

Leuk! Heb je toevallig een foto?

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 16:43 



 
Profiel   

Oke, I did it once, I can do it again


Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 16:53 



 
Profiel   

Cool!! Ja ik zal vannavond een foto maken dat ik de brug doe

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 17:04 



 
Profiel   

ik heb vandaag weer iets meer meer dan anderhalf getraind. Volgens mij bijna 1 uur en 3 kwartier. Ik zal zodadelijk een foto van mij in de brug plaatsen want die staat op mijn mobiel en ik zit nu op mijn laptop. Ik ga toch zo klaarmaken om te slapen en dan zit ik meestal nog even op mijn mobiel dus ja dat komt goed. Ik ben zo blij dat ik de spagaat kan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-01-15 23:20 



 
Profiel   

[ img ]

Dit ben ik als ik de brug (in mijn onesie :') ) doe

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-15 00:27 



 
Profiel   

Tof!! Ook helemaal op je tenen, knap hoor!
Kan je je ook rustig laten zakken of stort je neer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-15 01:04 



 
Profiel   

Vanuit het kunstschaatsen erg lenig maar sinds ik gestopt ben gaat het snel bergafwaarts. Dit klinkt idd als een mooi doel voor 2015. Ik oefen vooral vanuit de yoga en vind de dancer's pose echt heeeerlijk!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-15 01:27 



 
Profiel   

BelleTessa schreef
Tof!! Ook helemaal op je tenen, knap hoor!
Kan je je ook rustig laten zakken of stort je neer?

Ik moet me wel rustig laten zakken want ik ben meestal boven en anders hoor je onder heel goed dat ik neer plof
Edit: ik wil nu vanuit de brug een overslag achteruit kunnen gaan maken maar ik ben (nog) niet zo ster XD

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-15 09:38 



 
Profiel   

Leuk feitje ik zit nu in de spagaat te bokken

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-15 20:14 



 
Profiel   

En ik met spierpijn van yoga les 1 gistermiddag :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-01-15 20:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 4 [ 89 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen