Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 81 van de 83 [ 2052 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

En dan heb je binnen 2 mnd.een Tumor.

 
Profiel   

Doe het gewoon naar Arminlabs, beste test de LTT , kun je gelijk ook een pcr laten doen en evt co-infecties, heb je geen arts voor nodig. Arminlabs asviseerd je wel. Ik ben het eens met de botte bijl.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 16:09 



 
Profiel   

https://www.arminlabs.com/nl/tests

Welke moet ik hebben? ik zie de LTT er niet bij staan? ik heb gevraagd om de Elispot test,hoe ik dat moet doen en w.b.t. betalen hoe dat moet. Snap er verder weinig van hoor.

Ik heb al bericht gehad,formulieren die ik moet invullen.Het staat allemaal in het engels,daar kom ik niet in uit. Ze sturen dan een kitt op en dan moet je bloed opsturen? hoe kom ik dan aan mijn bloed?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 16:15 



 
Profiel   

Wellicht eens het idee om een andere huisarts te benaderen? Want je mag gewoon wisselen van HA. wat een eikel...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 17:14 



 
Profiel   

Of een natuurarts, ik liep bij zo'n arts en daar kon ik het geprikt worden en opgestuurd naar armin Labs. Kostte dan wel zo'n 500 Euro. ...

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 18:04 



 
Profiel   

gohya schreef
https://www.arminlabs.com/nl/tests

Welke moet ik hebben? ik zie de LTT er niet bij staan? ik heb gevraagd om de Elispot test,hoe ik dat moet doen en w.b.t. betalen hoe dat moet. Snap er verder weinig van hoor.

Ik heb al bericht gehad,formulieren die ik moet invullen.Het staat allemaal in het engels,daar kom ik niet in uit. Ze sturen dan een kitt op en dan moet je bloed opsturen? hoe kom ik dan aan mijn bloed?


Kan je zoon of man geen Engels?
De elispot is idd de LTT op borrelia.
Met de kit ga je gewoon naar een prikpoli/uur bij je huisarts, ziekenhuis etc. Daar tappen ze voor je. Vervolgens stuur je het op volgens het advies van Armin lab.

Innatoss heeft trouwens nu een nieuwe dure tests die ze nog beter vinden: de nanotrap urine test.

En bij ProHealth kun je zelf ook advies inwinnen en behandeld worden zodat je geen huisarts nodig hebt.

Je hebt verder in het Lyme topic ook al heel veel adviezen gekregen;
- bezoek een ilads arts
- vraag aan je (nieuwe) huisarts een westernblot, etc.

En weet: er is geen enkele test die op dit moment borrelia voor 100% kan aantonen of uitsluiten

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-09-17 18:11 



 
Profiel   

Gewoon een andere huisarts of als het een officieel formulier is naar een prikpost?

Ik neem aan dat jij ook een huisarts wisseling hebt gehad, aangezien die oude is gestopt? Overigens heb ik de voorstel brief gezien van die nieuwe. Die heb ik ook even kort gezien, maar zou ik never willen. Past wel precies bij de oude.

Misschien heb je niet veel bloed nodig en is een drup uit je vingertop al genoeg? Dat kun je wel zelf.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 00:18 



 
Profiel   

benangelique schreef
goed, even de botte bijl: dit topic loopt al 2 jaar. in die 2 jaar heb je al geregeld gezegd dat je aan de ziekte van lyme denkt. nog steeds heb je het niet goed laten testen. Ik snap daar werkelijk niets van, het gaat toch om je eigen gezondheid?



Eigenlijk best wel mee eens. Niet vervelend bedoeld maar het wordt echt tijd dat je regie in eigen handen neemt en door pakt. Je roept al heel lang volgens mij is alles van Lyme maar daar onder tussen nog steeds geen echte actie voor ondernomen. Is echt wel een weg te vinden om bloed te prikken.
Eerst wil je heel graag een scan omdat je denkt dat daar iets op te zien zal zijn. Nu is de scan gemaakt en ga je er weer vanuit dat daar toch niks op te zien is.
Net zoals naar het oogziekenhuis gaan . Het begin regel je en dan zit het tegen juist dan moet je door pakken desnoods ieder dag met je verzekering bellen totdat het geregeld is. Je hebt eigenlijk geen vertrouwen in Utrecht behalve de laatste arts maar je blijft er heen gaan.
Natuurlijk zijn veel dingen niet goed gelopen en daar raak je behoorlijk gefrustreerd van maar is ook een deel eigen verantwoording bv afspraak als dat scherpe ding terug komt bellen. Maar dan doe je toch weer iets anders omdat het niet uit komt en voor het ziekenhuis Al invult dat je toch niet meteen terecht kan.

Komt hard over denk ik maar zo bedoel ik het niet!!

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-09-17 09:36 



 
Profiel   

genja schreef
benangelique schreef
goed, even de botte bijl: dit topic loopt al 2 jaar. in die 2 jaar heb je al geregeld gezegd dat je aan de ziekte van lyme denkt. nog steeds heb je het niet goed laten testen. Ik snap daar werkelijk niets van, het gaat toch om je eigen gezondheid?



Eigenlijk best wel mee eens. Niet vervelend bedoeld maar het wordt echt tijd dat je regie in eigen handen neemt en door pakt. Je roept al heel lang volgens mij is alles van Lyme maar daar onder tussen nog steeds geen echte actie voor ondernomen. Is echt wel een weg te vinden om bloed te prikken.
Eerst wil je heel graag een scan omdat je denkt dat daar iets op te zien zal zijn. Nu is de scan gemaakt en ga je er weer vanuit dat daar toch niks op te zien is.
Net zoals naar het oogziekenhuis gaan . Het begin regel je en dan zit het tegen juist dan moet je door pakken desnoods ieder dag met je verzekering bellen totdat het geregeld is. Je hebt eigenlijk geen vertrouwen in Utrecht behalve de laatste arts maar je blijft er heen gaan.
Natuurlijk zijn veel dingen niet goed gelopen en daar raak je behoorlijk gefrustreerd van maar is ook een deel eigen verantwoording bv afspraak als dat scherpe ding terug komt bellen. Maar dan doe je toch weer iets anders omdat het niet uit komt en voor het ziekenhuis Al invult dat je toch niet meteen terecht kan.

Komt hard over denk ik maar zo bedoel ik het niet!!


Helemaal mee eens. Het begint wat te lijken op aandachtvragerij (klinkt niet leuk) , je pakt niet door. Lyme kun je gewoon testen via LTT, niets moeilijks aan. Verder ben je tegenstrijdig in je akties en je uitspraken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 16:03 



 
Profiel   

Ik heb het ook in een ander topic al eens genoemd... de overgang. Dat kan allerlei klachten met zich mee brengen. Toen zei je ook stug de pil te blijven slikken terwijl je waarschijnlijk die overgang al gehad hebt. De klachten kunnen aanblijven zolang je de pil blijft slikken en als je stopt worden ze even heftiger. Wat ik hier lees, op je oogklachten na, natuurlijk, dat gun ik niemand, denk ik echt aan de overgang.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 19:16 



 
Profiel   

Denk eigenlijk dat psychische hulp erg kan helpen, lichaam en geest staan zo met elkaar in verband. Het is niet niks als je kanker hebt gehad en je broer ook. Ik kan me heel goed voorstellen dat je bij alles t ergste denkt. De zorgen die je hebt kunnen ook voor verschrikkelijke hoofdpijnen zorgen en doordat je er dan op gaat letten wordt het alleen maar erger.

Maar wij kunnen allemaal niet voelen wat jij voelt en zeggen dat het aandacht vragen is vind ik nogal ver gaan en eigenlijk niet kunnen.

Daarentegen een schop onder je kont om eens door te pakken met een Lyme test en eens om hulp te vragen is wel een goede. Als ze medisch echt niks kunnen vinden en je dus eigenlijk gezond bent verklaard is het nog een hele weg om je daarin te berusten, dat heeft tijd nodig en ik denk in jou geval iemand die helpt.

Het scherpe stuk in je oog, heb je dat nu nog gevoelt?

Sterkte gohya

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 19:31 



 
Profiel   

Agossie schreef
Ik heb het ook in een ander topic al eens genoemd... de overgang. Dat kan allerlei klachten met zich mee brengen. Toen zei je ook stug de pil te blijven slikken terwijl je waarschijnlijk die overgang al gehad hebt. De klachten kunnen aanblijven zolang je de pil blijft slikken en als je stopt worden ze even heftiger. Wat ik hier lees, op je oogklachten na, natuurlijk, dat gun ik niemand, denk ik echt aan de overgang.


Dan zou bijv progesteron zalf moeten gaan helpen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 22:14 



 
Profiel   

Hoe is het met je TO?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 11:01 



 
Profiel   

Hoe gaat het nu?
En hoe gaat het met je broer?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 16:09 



 
Profiel   

ThreeFingers schreef
Hoe gaat het nu?
En hoe gaat het met je broer?


Ik kan me voorstellen dat TO nog weinig zin heeft hier iets te schrijven na sommige ongezouten meningen. Ik zou in elk geval weg zijn. Jammer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-10-17 23:58 



 
Profiel   

ongezouten meningen of niet, feit blijft dat TS erg aan het wikken en wegen is wat nu te doen en vervolgens lang afwacht. Aan de ene kant kan ik dat begrijpen, want je vertrouwt op de kennis en kunde van de artsen die je behandelen. Máar... wanneer je onderbuikgevoel continue iets anders zegt én de oplossing in die 2 jaar nog niet gevonden is, dan zoek je verder en wacht je niet af.

een voorbeeld: ik loop al 8 maanden met ernstige pijn in mijn heup, diverse behandelingen door diverse behandelaars maken allemaal niets uit. Ik geef echter niet op, wil niet dat ik deze pijn de rest van mijn leven heb. Ik zoek dus door, kijk wat er nog meer mogelijk is en zoek naar alternatieven. Het gaat verdorie om mijn lijf waar ik hopelijk nog zo'n 60 jaar mee voort moet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 09:16 



 
Profiel   

Daarom... blijft TS dus weg, ieder zijn eigen mening en hoe die het medische pad gaat belopen.
Zij vertrouwde op de artsen die allen een steek laten vallen. en dan een aantal felle opmerkingen in dit topic, logisch dat ze niet meer reageert.
Ik hoop dat het haar goed gaat, en haar broer ook. Want dat krijgt ze er ook nog bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 09:25 



 
Profiel   

dat laatste hoop ik ook op zeker, ik kom haar nog tegen in andere topics. Het zijn een hoop zorgen op haar bordje en dat ontkent ook niemand.
ze zou echter ook kunnen zeggen, ik weet het niet. ik kan het niet en ik ben het strijden moe. ik ben bang om wat er komen gaat en ik doe liever even aan struisvogelpolitiek. Alle respect in dat geval van mij..

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 09:37 



 
Profiel   

benangelique schreef
dat laatste hoop ik ook op zeker, ik kom haar nog tegen in andere topics. Het zijn een hoop zorgen op haar bordje en dat ontkent ook niemand.
ze zou echter ook kunnen zeggen, ik weet het niet. ik kan het niet en ik ben het strijden moe. ik ben bang om wat er komen gaat en ik doe liever even aan struisvogelpolitiek. Alle respect in dat geval van mij..


+1

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 09:47 



 
Profiel   

Oke jullie hebben het recht om te weten dat ik niks meer in het topic plaats.Ik laat het naar de achtergrond verdwijnen.
Ik ben al heel lang bezig met van alles en nog wat en werkelijk álles werkt me tegen,of word afgeraden. Ik ben niet rijk, kan de kosten voor Alternatief niet betalen.Reizen gaat beperkt,reden is Privé. Ik geef het op, en neem een Time-Out met alles. Ik ga de klachten proberen te negéren en genieten van de goede dagen.

Bij Arminlabs had ik me ook gemeld,kreeg deze mail: If you want, I will send you a test-kit with special tubes for taking a blood sample at your family doctor and send it back to us.
Hier staat toch dat het via de H.A. moet? of ben ik nou gek. Ik ben al een keer met het formulier van Arminlabs bij de H.A. geweest,maar hij werkt hier niet aan mee zei die. Sta je dan met je formulier voor bloedprikken.

Hier een voorbeeld van nog iemand die Lyme vermoed.

Zijn er meer mensen hier die klaar zijn met het zoeken naar een juiste arts regulier en alternatief?
Ik heb de zoektocht opgegeven al een tijd terug want geloof niet dat welke arts dan ook je echt definitief kan helpen en alternatief kost gewoon een vermogen. Je wordt ook overladen met allerlei artsen en verschillende methodes dat je niet meer weet wat het beste is....als er al.iets het beste is want zie de meeste na enige tijd toch weer na behandelingen omkieperen.
Ik.leef dus bij de dag en heb ook best goede periodes. Meer die het ook zo doen en dubbel genieten als.het een tijdje wat beter gaat?

Het kost sowieso een vermogen en dat heb ik niet. Dus ga niet zeggen dat ik niks doe,dat ik alles op zijn beloop laat of dat het op aandacht vragen lijkt. Ik vertel zoveel mogelijk maar heb ook mijn privé nog.En iedereen wil het op zijn manier doen,je weet immers zelf het beste hoe en wat.
Hier laat ik het bij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 11:07 



 
Profiel   

Wat jammer gohya, ik heb je altijd als stille meelezer gevolgd en had graag geweten hoe het verder met jou (en je broer) verloopt.

Ik hoop en wens dat je van alle klachten verlost wordt en dat je broer toch nog kan genezen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 11:18 



 
Profiel   

Mijn broer gaat op dit moment vrij goed,hij heeft zijn 2de chemo gehad.Over 2 weken weet hij of het geholpen heeft!

Ik weet nu ook het raadsel: scherp stukje in oog. Hieronder het verhaal van een iemand die dit ook heeft en zij heeft Lyme.

Ik heb de laatste tijd zoveel problemen met mijn ogen! Ik zie steeds slechter, als ik s morgens mijn ogen open is het soms net of er een korreltje in zit ofzo en doet het echt pijn voor een tijd. Ben een hele tijd geleden (voor alles echt begon) al eens naar de huisarts geweest met ook precies iets in m'n oog, hij zag toen met zo'n machientje wel iets en verwees me naar oogarts maar die vond helemaal niks. Is dit herkenbaar voor iemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 11:23 



 
Profiel   

Ik heb ook als stille meelezer het topic gevolgt. Vind het jammer maar wel begrijpelijk dat je door die reacties geen updates meer plaatst.
Wens je iig veel sterkte toe en hopelijk ooit pijnvrij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 11:32 



 
Profiel   

Ook ik wens je alle sterkte en wijsheid toe gohya , en ik hoop van harte dat je er ooit mag achter komen wat er nu aan de hand is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 11:46 



 
Profiel   

Het beste ermee. Gohya.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 12:21 



 
Profiel   

Heel veel beterschap voor jou en je broer gewenst. Ik heb volledig begrip voor je besluit en hoop dat het toch snel beter met je mag gaan en dat ook je broer er weer helemaal bovenop komt.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-10-17 12:44 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 81 van de 83 [ 2052 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 78, 79, 80, 81, 82, 83  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen