En dan heb je binnen 2 mnd.een Tumor.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hannanas
Berichten: 13024
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: En dan heb je binnen 2 mnd.een Tumor.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-17 15:27


gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-17 11:37

@Hannanas ik heb de docu gezien die Zembla uitzond,die deense versta ik geen woord van.Je bedoelt die Tabitha met ALS? ze is wát beter geworden,maar ze is er nog lang niet en ik denk ook niet dat ze zal genezen,al gun ik het der zo.
Reguliere zorg is net zo erg als de meeste Alternatieve zorg,alles draait om geld.
Het verschil tussen die 2 is dat het voor jezelf niet uitmaakt wat de kosten zijn in een ziekenhuis,de verzekeraar betaald die.
Als ik zie wat mensen aan kosten kwijt zijn in de Alternatieve zorg! 20.000,- en 35.000,- das toch niet normaal meer? Natuurlijk hoeven die artsen niet voor niks te werken,maar ik krijg meer en meer het idee dat ze er ook een slaatje uitslaan [niet elke arts], mensen de wanhopig zijn gaan door en werken zich desnoods in de schulden.

W.b.t. mijn oogklachten en Lyme? lyme kan heel veel oogproblemen geven waarvan oogartsen niet weten wát het is. Zoals bij mijn oog, ze weten niet wat ze ermee aan moeten,zeiden ze persoonlijk tegen mij. En dan denk ik,zou het geen Lyme zijn die dit allemaal doet?
Lyme geeft immers klachten en problemen die bij nader onderzoek geen diagnose geven.
Dat scherpe in mijn oog,dat had iemand met Lyme precies hetzelfde,las ik op FB. OOk bij haar weten ze niet wát het is,en vinden ze niks.

Ik houd lyme op de achtergrond, miss. komt er ooit een keer uit dat ik het heb.Al zegt de paragnost dat ik geen lyme heb.Maar zijn diagnose kan ook niet kloppen, niet te vinden via Google.

Máár ik zal wel blijven vragen bij elk bloedonderzoek of biopten of ze ook willen checken op lyme.Kleine moeite en wie weet? Een volgende operatie aan mijn oog kan niet uitblijven,het littekenweefsel groeit weer gestaag en dat kan op den duur kwaadaardig worden,zei de oogarts.

Iemand zei me dat ze op een MRI ook Lyme kunnen zien,maar dat lijkt me stug.Weet jij dat?