Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 84 [ 2091 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lush-verslaafden?

 
Profiel   

Ik ben benieuwd... Wie is er ook zo verslaafd aan Lush? En wat zijn de producten waar jij bij zweert?

Mijn standaard "toilettas" bevat in ieder geval een shampoobar ("soak 'nd float" of "honey I washed my hair"), jungle (vaste conditioner) en R 'n B.

Daarnaast natuurlijk nog allemaal andere lekkere dingetjes, die "af en toe" er bij zijn... En nu ben ik wat nieuwe producten aan 't uittesten :).
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 19:46 



 
Profiel   

Jaaa Lush! <3 Ik zweer bij Ocean Salt en de Fair Trade Foot lotion.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 19:50 



 
Profiel   

Ik ben helemaal fan van hun bathbombs! Jammer dat het alleen zo duur is....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 19:52 



 
Profiel   

yeah, ik ben ook fan. Heb nu de shampoo bar met die kruiden erin, voor je hoofdhuid. Echt een stuk fijner als gewone shampoo.

Ik gebruik altijd coalface om mijn gezicht te wassen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 19:52 



 
Profiel   

Ja! Ik was mijn haar altijd met Seanik, super fijn en mijn futloze haar krijgt er een beetje volume van :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 19:52 



 
Profiel   

Ja ik vind vooral de verse maskers en de badbombs super fijn! Ik vind de shampoobars niet heel lekker, ik heb het gevoel dat mijn haar dan niet goed schoon is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 19:54 



 

Ja hier ook! Ben groot fan van de veganaise, mijn haar doet het daar echt geweldig goed mee. Sinds kort gebruik ik de gezichtsreiniger, ben de naam even kwijt... het is vrij vet? Ben daar ook erg tevreden over. :)

Als mijn huidige voorraad shampoo op is wil ik eens een shampoobar proberen.

Groot geluk voor mij dus met een Lush in de buurt. O:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 20:13 



 
Profiel   

ik ben ook fan, baal alleen als een stekker dan door seanik bar, ik roos heb gekregen, en ik het tot op heden niet meer weg krijgt -O-

vdr de heerlijke lip scrubs <3 en massage bars

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 20:14 



 
Profiel   

Jaaa ik ben ook fan :D
Vooral de lip scrubs, massage bars, bath bombs en retread.
De shampoo bars vond ik erg tegenvallen, mijn haren werden er heel droog en pluizig van.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 20:16 



 
Profiel   

Shampoo bars heb ik nooit geprobeerd. Heb ook geen idee wat ik me van een vaste shampoo moet voorstellen. Breek je dan een stukje af of gebruik je hem als lichaamszeep? Gewoon insoppen in je haar? :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 20:30 



 
Profiel   

Dat laatste inderdaad!

Hier ook een Lush fan! Mijn favorieten pfoeeh moeilijk.....

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 20:33 



 

Gewoon insoppen ja :) Hier ook fan van de shampoobars, heel handig met lang haar. Verder vind ik de douchegel van de kersteditie (rood, met kruidnagel etc) zooo fijn! Iedereen ruikt het direct wanneer ik heb gedouched :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 20:35 



 
Profiel   

Ik gebruik in de zomer vaak Seanik, die vind ik echt heerlijk en is ook fijn voor mijn haar. Ik had altijd haar wat snel vet werd terwijl de rest van mijn huid juist heel droog is. Nu ik I love juicy gebruik heb ik daar geen last meer van, dus voor mij geen andere shampoo meer :D

Ook fan van de lip scrub die ik vroeger altijd had, maar die is nooit opgegaan (zonde!)..

Verder wel een voorraad Lush liggen nog, maar gebruik het eigenlijk veel te weinig..

Ook Snowfairy is hier een grote favoriet, BIG heb ik weleens als proef monster gehad, jammer dat hij nu in een andere verpakking zit want die vond ik ook heerlijk.
Daarnaast vond ik de speculaas variant die altijd tijdens kerst kwam erg lekker (weet even niet meer hoe die heet) maar die hebben ze helaas al een aantal jaar niet meer..

Tijdje terug in de Lush geweest toen hadden ze een hele fijne creme voor een droge huid. Weet niet meer welke dat precies was, weet alleen dat hij echt heel duur was (43 euro zoiets), maar die werkte echt heel goed. 2 dagen lang onwijs zachte handen gehad <3, terwijl ze juist snel droog zijn.


Laatst bijgewerkt door hamsterfan op 23-09-15 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 21:23 



 
Profiel   

Ja zeker, zo slecht dat ze nu op amsterdam centraal zitten.. :')

Lemony Flutter!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 21:24 



 
Profiel   

I plead guilty!

Lemony Flutter, Roots, Marylin, Daddy-o, The brightside, Pearl en from dusk till dawn heb ik op dit moment in mijn lush-laatje liggen :')
Edit: ennn bubblegum lipscrub natuurlijk :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 21:30 



 

Aaah ik volg!

De bathbombs love it. Heb verder een gezichtscreme liggen en een tonic volgens mij. Mijn hemel ik gebruik het dagelijks en ik weet de namen niet. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-15 22:22 



 
Profiel   

Heerlijk! Mijn favo zeepis iets met havermout en sinaasappel, die ruikt zo lekker <3 Ik was helemaal fan van de Tiny Hands, maar die zijn er niet meer, nu maar Lemony Flutter gehaald.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 07:07 



 
Profiel   

Ik ben ook echt van de lushies. Eerder had je nog de forum party's vanuit Engeland of superacties rond Kerst, nu is dat veel minder. Daarnaast vind ik de prijzen tegenwoordig ook niet mis.

Ze zijn zich ook meer op make-up gaan richten op gegeven moment, paar keer wat van gekocht maar vond dat achteraf zo teleurstellend. Dat heeft mijn liefde inmiddels wel aardig bekoeld trouwens..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 07:23 



 
Profiel   

Ik hou van de lush! Ik gebruik een shampoobar van hun en heb laatst een vaste cremespoeling gekocht maar dat vind ik niks. Verder altijd hun zeepjes of douchegel en vaak heb ik ook een jelly liggen :D en ik gebruik ook een facewash en toner van hun.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 09:23 



 
Profiel   

Ik heb zelf vorige week Pumice Power gekocht, hij is echt heel lekker. Ook voor je billen en bovenbenen trouwens, niet alleen voor je voeten ;)...

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 09:58 



 
Profiel   

Ik ben er ook echt helemaal wild van, helaas moet ik er een stuk voor rijden en de shop is niet zo heel groot :/ Ik was mijn haar met die coconut shampoo, en heb Ocean Salt voor mijn gezicht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 10:03 



 
Profiel   

hamsterfan schreef
Ook fan van de lip scrub die ik vroeger altijd had, maar die is nooit opgegaan (zonde!)..


Ik heb onlangs ook de lipscrub gekocht omdat ik op VeraCamilla had gelezen dat dat zou helpen met velletjes weghalen (snel droge lippen en dus velletjes), maar tot nu toe weinig effect. Maar hij ruikt heerlijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 10:05 



 
Profiel   

Ik vind de make-up die ze hebben ook niets :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 10:18 



 
Profiel   

Her nog een fan :)
Gezichtsreiniger Let the good times roll :+:
American Cream conditioner, enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 10:19 



 
Profiel   

Lush! *\o/* Jammer genoeg zitten er geen winkels in de buurt. Of eigenlijk is dat misschien maar goed haha.

De bathbombs zijn echt favoriet! En daarnaast Angels on Bare Skin als reiniger en Cosmetic Lad als moisturizer. :j Het enige wat mij tegenviel was de droogshampoo. De geur is heerlijk, maar bij mij werkte het niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-15 10:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 84 [ 2091 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen