Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 46 van de 84 [ 2091 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 84  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Lush-verslaafden?

 
Profiel   

Lijkt mij ook leuk! Ik kan overal naar toe vanwege studenten OV, mits het wel door de weeks is haha
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-17 22:34 



 
Profiel   

Ik wilde ff kijken of hier interesse was, heb niet heel veel haast ofzo :)

Maar Alkmaar kom ik dan weer net niet, dichtste bij is Amsterdam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 12:58 



 
Profiel   

Amsterdam komt voor mij heel goed uit! En heeft bij mij ook echt geen haast hoor haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-09-17 19:55 



 
Profiel   

Ik doe ook graag mee! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 12:36 



 
Profiel   

Vandaag was de presentatie/showcase voor de kerst cadeaudozen en ik moet zeggen... dat paarse blik staat mij wel aan! :wow:

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-09-17 13:03 



 
Profiel   

Oooh de kerstcollectie <3, ik kan niet wachten

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 10:01 



 
Profiel   

Wat vinden jullie van al die vage naked producten? Voorlopig snap ik er maar weinig van :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 10:38 



 
Profiel   

Zijn volgens mij gewoon jellies.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 10:47 



 
Profiel   

Volgens mij zijn ze wel harder dan jellies. Ze gaan immers ook zonder pot, dus lijkt me dat ze enigszins stevig moeten zijn. De naked bodyconditioners lijken me dan wel weer vergelijkbaar met de body butters...

Alle showcase producten btw: https://lushalot.com/2017/08/24/creative-showcase-2017/

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-17 10:55 



 
Profiel   

https://uk.lush.com/products/christmas

Mijn portemonnee is niet meer veilig

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 11:24 



 
Profiel   

Dat ziet er zeker goed uit

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 11:57 



 
Profiel   

Waar zijn de gewone Rose Jam douchegels?!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 12:06 



 
Profiel   

Ik wil echt alles :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 12:09 



 
Profiel   

@courses: Volgens mij staat niet alles voor de kerst nu online hoor! Kan zijn dat die nog komen als het echt zo ver is!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 12:43 



 
Profiel   

Courses schreef
Waar zijn de gewone Rose Jam douchegels?!


Die staan er gewoon tussen hoor, ook als Naked gels zag ik.

(Zou dat fijner zijn om mee te douchen, iemand ervaring?)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 13:34 



 
Profiel   

Volgens mij staat er bij Twilight naked gels een filmpje, het ziet er verschrikkelijk lomp uit als ik eerlijk ben. Wel leuk hoor, dat ze nu iets zonder verpakking hebben, maar handig is het niet echt denk ik.
Hoe ruikt Rose Jam eigenlijk? Hoor altijd goeie verhalen maar geen idee of het wat voor mij is

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 13:36 



 
Profiel   

Kiki1995 schreef
Volgens mij staat er bij Twilight naked gels een filmpje, het ziet er verschrikkelijk lomp uit als ik eerlijk ben. Wel leuk hoor, dat ze nu iets zonder verpakking hebben, maar handig is het niet echt denk ik.
Hoe ruikt Rose Jam eigenlijk? Hoor altijd goeie verhalen maar geen idee of het wat voor mij is


Rose Jam is mijn favoriet, het ruikt naar heel zoete rozen en je ruikt echt zo onwijs lekker na het douchen dat ik de hele dag aan mezelf blijf ruiken. Tot ik naar stal ga, dan is het feest snel afgelopen -O-

Ik vind Santa's Belly trouwens ook heerlijk, maar echt superonhandig onder de douche. De helft van die jelly glipt tussen je vingers door en rent zo het putje in -:(-

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 13:55 



 
Profiel   

Ja Santa's belly is ook 1 van mijn favorieten, heb er nog 1 potje van staan omdat de vorige helemaal snot was geworden doordat hij niet goed dicht zat. Showerjellies zijn leuk bedacht maar echt lompt om te gebruiken.
Denk dat als ik een keertje Rose jam koop om te proberen dan. Ben wel gek op rozenlucht!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 14:02 



 
Profiel   

Oeh de bodyconditioner Christingle. Vorig jaar heb ik alleen de body conditioner Snow Fairy gepakt.
Had meteen spijt dat ik Chrstingle niet meegenomen heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 14:13 



 
Profiel   

Snow Fairy vond ik goor, sorry! (Even als de geur van the Comforter, chemische cassis)

Kiki, ik vind de geur van Rose Jam lijken op de geur van deze: https://nl.lush.com/products/pearl en https://nl.lush.com/products/ros-argan-0

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-17 14:23 



 

Zooooo koud een uur thuis van vakantie en "even" een bestelling van 92 pond gedaan aan Kerst pruducten. :D volgens een snoezige verkoper van Lush in Florence zijn de naked showergels eenmaal nat en op je huid echt gels. Ik ben benieuwd! En als echte Snow Fairy lover heb ik daar natuurlijk alle varianten van besteld. Ondanks dat ik nog een volle fles douchegel en wat bodyconditioner én een volle fairy dust heb :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 21:10 



 

Wat een enthousiasme hier :=
Ik heb zojuist mijn pakketje ontvangen, het openen daarvan was onbedoeld een feestje *\%/* mijn snow fairy sparkle jar is stuk gegaan tijdens transport, Fairy dust everywhere!
Ik heb ze gebeld en ik krijg een nieuwe opgestuurd.
Ohhhh de geuren van Santa's Christmas en Berry Berry Christmas <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 10:42 



 
Profiel   

Ik wacht sinds 8 september op mijn pakketje. Hij is zonder track and trace gestuurd dus weet ook niet wanneer hij komt. Maar goed.. heb Lush een bericht gedaan over hoe lang ik nog moet wachten. Er zit een verjaardagskado in voor iemand die vandaag jarig is :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 10:48 



 

Ohww dat is balen zeg. Hopelijk komt het snel! Ik had met mijn bestelling uit de UK totaal geen probleem, zelfs nog zelf de datum verzet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 10:49 



 
Profiel   

Nee dit is ook de eerste keer dat er iets mis gaat! Kan zijn dat het vertraagd is, maar ja. Je weet het niet :(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 10:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 46 van de 84 [ 2091 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49 ... 84  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen