Lush-verslaafden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 18:43

welk nummer bellen jullie van Lush? Mijn vriend probeert te bellen voor mij, maar het nummer is niet in gebruik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 18:51

Kiki1995 schreef:
welk nummer bellen jullie van Lush? Mijn vriend probeert te bellen voor mij, maar het nummer is niet in gebruik?

Ik heb je een screenshot van mijn belletje gestuurd. Je moet twee nullen toevoegen ipv de + en één nul na de 44 weghalen

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 19:55

Anoniem schreef:
Kiki1995 schreef:
welk nummer bellen jullie van Lush? Mijn vriend probeert te bellen voor mij, maar het nummer is niet in gebruik?

Ik heb je een screenshot van mijn belletje gestuurd. Je moet twee nullen toevoegen ipv de + en één nul na de 44 weghalen


Bedankt! Werkte perfect! Er was iets fout gegaan met verzenden en ze verwachten dat mijn pakket er woensdag is! :D

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 20:05

Anoniem schreef:
Wat een enthousiasme hier :=
Ik heb zojuist mijn pakketje ontvangen, het openen daarvan was onbedoeld een feestje *\%/* mijn snow fairy sparkle jar is stuk gegaan tijdens transport, Fairy dust everywhere!
Ik heb ze gebeld en ik krijg een nieuwe opgestuurd.
Ohhhh de geuren van Santa's Christmas en Berry Berry Christmas <3


Hoe zijn die nieuwe naked producten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 20:19

Ik ga straks douchen met de naked Twilight showergel, dus daar kom ik nog op terug. De sparkle jars vind ik, vooral omdat m'n snow fairy al gebroken aankwam, ook tegenvallen. De jar zelf vind ik van snow fairy én twilight vrij geurloos en niet zo smeltend als een massagebar, wat het zou moeten zijn. De cold pressed snow fairy zeep lijkt me heerlijk!

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 21:00

Ik heb zaterdag dat haarmasker gekocht met die speciale naam, omdat ik echt zo'n broos haar heb. Ga het nu maar de komende 6 weken testen, ik ben eens benieuwd. Men haar is in ieder geval goed zacht al wel vandaag :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 21:22

lieveli schreef:
Hoe zijn die nieuwe naked producten?

Ja...... Goh.... Euhh the naked douchegel van twilight is een heerlijke, schuimige zeep. Ik ga hem in plakken snijden. Vanwege formaat en gewicht is het niet te hanteren als je dat over je lijf moet halen. En om tussen je handen te wrijven om op te schuimen, tja dat voelde erg vreemd, gezien de langwerpige vorm moet je daar euhh bijzondere gebaren voor maken..... :+ dus tja wat zal ik zeggen? Heerlijke zeep.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 10:21

Anoniem schreef:
lieveli schreef:
Hoe zijn die nieuwe naked producten?

Ja...... Goh.... Euhh the naked douchegel van twilight is een heerlijke, schuimige zeep. Ik ga hem in plakken snijden. Vanwege formaat en gewicht is het niet te hanteren als je dat over je lijf moet halen. En om tussen je handen te wrijven om op te schuimen, tja dat voelde erg vreemd, gezien de langwerpige vorm moet je daar euhh bijzondere gebaren voor maken..... :+ dus tja wat zal ik zeggen? Heerlijke zeep.



Een kluszeepje dus *\o/*

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:44

Nog steeds mijn lush order niet binnen, ondertussen is hij al 2 weken onderweg :( Vandaag nog maar een keertje bellen met de klantenservice.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:52

Is het een pakketje uit de UK? Bij mij wilden ze pas na 30 werkdagen iets doen (refund geven). Pakketje is nooit aangekomen helaas...

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:50

xSwanHeart schreef:
Is het een pakketje uit de UK? Bij mij wilden ze pas na 30 werkdagen iets doen (refund geven). Pakketje is nooit aangekomen helaas...


Ja, mij ook. Heb het pakket nog niet en denk ook niet dat hij nog komt. Ik baal want er zat een verjaardagscadeautje in voor mijn beste vriendin :') Dus nu moet ik nog wachten tot het 30 werkdagen geweest is en dan mag ik gaan zeuren om een refund.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 17:36

Ik betaal altijd een beetje extra, dan heb je die T&T. Mijn pakket is eergisteren besteld en nu al op de post.

Klein pakketje hoor, Goth Fairy, die sunflower deodorant en een naked bodylotion.

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 20:00

Die sunflower deo, daar ben ik wel benieuwd naar.
Goth Fairy is leuk <3
Welke naked bodylotion heb je?

Ohhhh das balen dat het er nog niet is. Ik betaal idd ook dat extra er graag voor,zodat ik ietssssss heb om te traceren.

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 21:09

Ja dat ga ik in het vervolg ook maar gewoon doen, baal als een stekker :(

balli

Berichten: 1491
Geregistreerd: 01-02-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-17 09:29

Boehoe, ik wil naar de Lush in Utrecht, maar die is nu al een week of twee dicht :(... En onduidelijk wanneer die weer open gaat...

xMercury

Berichten: 3408
Geregistreerd: 16-06-07
Woonplaats: Somewhere in time and space

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:59

Iemand enig idee of de Fairy Dust ook weer bij het kerst assortiment komt? :D

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:20

Als het goed is alleen in de sparkle jars... :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 23:34

xSwanHeart schreef:
Als het goed is alleen in de sparkle jars... :(

-O-
Was m'n snow fairy sparkle jar al stuk bij aankomst.... Gaat m'n twilight sparkle jar zojuist stuk bij het gebruik. Ik was extreem voorzichtig, hield niet eens dicht bij de deksel vast, ging best goed, smolt fijn over m'n huid. Ik wrijf de onderkant over m'n scheenbeen en krak, poef twilight sparkle party -O-
Ik heb ze meteen gemaild, ben benieuwd of en hoe ze dit oplossen. Aan de telefoon is me vorige week een nieuwe snow fairy sparkle jar beloofd, per mail is daar niets van bekend.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 16:09

Anoniem schreef:
Die sunflower deo, daar ben ik wel benieuwd naar.
Goth Fairy is leuk <3
Welke naked bodylotion heb je?

Ohhhh das balen dat het er nog niet is. Ik betaal idd ook dat extra er graag voor,zodat ik ietssssss heb om te traceren.


Pakketje is binnen, ik heb Once Upon a Time en hij ruikt lekker, beetje naar zure appeltjes. Als hij zuinig in gebruik is wil ik hem misschien wel stocken. Deo moet ik nog proberen en Goth Fairy is gewoon dikke prima. Glitters!

Al iets gehoord over je Sparkle Jars?

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 16:27

Goth Fairy is cute en doet wat ze moet doen :j
Als de sunflower deo lekker ruikt én z'n werk doet ga ik die toch ook bestellen bij m'n volgende bestelling.

Helaas nog geen reactie ontvangen, ik geef het nog een paar dagen. Ik hoef geen nieuwe jars.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:04

Ik zou even bellen, dat is het snelst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:08

lieveli schreef:
Ik zou even bellen, dat is het snelst.

Dat heb ik in eerste instantie gedaan en toen vroegen ze om mail met foto's en zou de dame die ik aan de lijn had uitkijken naar mijn mail...... Ik ga donderdag weer bellen als ik niets hoor.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:10

Wat mutserig van ze! Zullen vast veel klachten zijn want ik lees ook her en der dat die jars ellende zijn. Als jij nog gaat bestellen wil je mij dan inseinen? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:12

lieveli schreef:
Wat mutserig van ze! Zullen vast veel klachten zijn want ik lees ook her en der dat die jars ellende zijn. Als jij nog gaat bestellen wil je mij dan inseinen? :D

Yep... Dus ze zullen het wel druk hebben.

Doe ik! Met bezorgservice ;)

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:16

Ohhh dan ben je de eerste bokker die mijn baby in het echt ziet! Woohoo!