Lush-verslaafden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:21

Ik denk dat ik over een week of twee bestel. Dan kunnen er mooi wat verjaardagskadootjes bij.

Ohhhh echt? Wat een eer :D

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 19:29

:):) :):)

Anoniem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:17

Zojuist mail ontvangen. Ze beseffen dat de sparkle jars een leuk, maar niet praktisch dingetje zijn. Mijn geld is terug gestort. +:)+ prima!

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 15:19

lieveli schreef:
Anoniem schreef:
Die sunflower deo, daar ben ik wel benieuwd naar.
Goth Fairy is leuk <3
Welke naked bodylotion heb je?

Ohhhh das balen dat het er nog niet is. Ik betaal idd ook dat extra er graag voor,zodat ik ietssssss heb om te traceren.


Pakketje is binnen, ik heb Once Upon a Time en hij ruikt lekker, beetje naar zure appeltjes. Als hij zuinig in gebruik is wil ik hem misschien wel stocken. Deo moet ik nog proberen en Goth Fairy is gewoon dikke prima. Glitters!

Al iets gehoord over je Sparkle Jars?


Ik ben dol op Santa's belly dus appeltjes klinkt goed!

Iemand een idee wat een wash card is? Ik denk dan een beetje aan een carwash... https://uk.lush.com/products/sikkim-girls-1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 16:14


Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 00:55

Het is scheurbare zeep. Je scheurt een stukje van af en dat schuim je op. Een beetje waardeloos want niet zuinig in gebruik.

Gulpje

Berichten: 8071
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:58

Ah ok. Dat heb ik met de scrubzeep. Ruikt heerlijk maar dondert compleet uit elkaar na 1x gebruiken.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 16:27

Aaah ik ben zo verliefd op The Olive Branch, elke dag daarmee douchen is echt een feestje <3 en hij voedt zo lekker! De conditioner Retread is niet echt heel favoriet helaas. Voedt wel enorm, maar krijg er echt heel erge klitten van. En vind conditioner uit zo'n pot best wel ruk ook haha.

Wilden mensen hier nog samen bestellen binnenkort? Ben wel toe aan een flinke fles Snow Fairy haha! Vind het alleen jammer dat The Comforter niet meer online te krijgen is. En dat er niet veel interessants bij de Halloween collectie zit dit jaar :( veel bubble bars en bath bombs enzo die ik niet kan gebruiken, voorgaande jaren waren er veel leuke shower jelly's enzo!

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 16:35

Kan iemand mij dan ook vertellen hoe je een jelly moet gebruiken? Heb geprobeerd er een klein stukje uit te scheuren, maar als ik me daarmee probeer te wassen glijdt het constant uit mijn handen. Ik haal nu maar gewoon het hele ding uit de pot maar dat kan ook niet te bedoeling zijn toch? :o?

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 16:37

enamorada schreef:
Kan iemand mij dan ook vertellen hoe je een jelly moet gebruiken? Heb geprobeerd er een klein stukje uit te scheuren, maar als ik me daarmee probeer te wassen glijdt het constant uit mijn handen. Ik haal nu maar gewoon het hele ding uit de pot maar dat kan ook niet te bedoeling zijn toch? :o?

Ik gebruik altijd zo'n douche fluff ding waar ik t in doe en dan opschiom anders valt t ook constant uit mijn handen

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 16:39

Ik haalde die kleine jellies uit de pot en dan deed/smeerde ik het gewoon over mijn lichaam, of opschuimen op een badspons idd :j

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 17:05

Thanks :)*

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 17:25

Badspons gebruik ik ook voor mijn douchegels van Lush trouwens, dan heb je echt een klein drupje nodig voor je hele lichaam :j kan je er lekker lang mee doen.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 17:47

Drunksheep schreef:
Aaah ik ben zo verliefd op The Olive Branch, elke dag daarmee douchen is echt een feestje <3 en hij voedt zo lekker! De conditioner Retread is niet echt heel favoriet helaas. Voedt wel enorm, maar krijg er echt heel erge klitten van. En vind conditioner uit zo'n pot best wel ruk ook haha.

Wilden mensen hier nog samen bestellen binnenkort? Ben wel toe aan een flinke fles Snow Fairy haha! Vind het alleen jammer dat The Comforter niet meer online te krijgen is. En dat er niet veel interessants bij de Halloween collectie zit dit jaar :( veel bubble bars en bath bombs enzo die ik niet kan gebruiken, voorgaande jaren waren er veel leuke shower jelly's enzo!

Bedoel je de shower cream? Die is er helemaal uit toch? Dus ook niet meer in de winkels...

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 17:54

Ik heb hem laatst nog in de winkel gezien in Amsterdam, en achteraf gezien dus spijt dat ik hem niet heb mee genomen.

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-17 19:33

Nadia, ik wil nog steeds graag meedoen met de bestelling. Zal deze week even een lijstje maken.

Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 10:19

Ooh ik ben van het weekend in Den Bosch geweest <3 na een Scrubbee, soft coeur en honey I washed my hair heb ik mezelf in gehouden.
Maar die scrubbee <3 true love

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:09

Oooh morgen komt als het goed is dus de kerstcollectie in NL in de winkels! Kan niet wachten om shoot for the stars weer te halen <3. Ga over een tijdje denk ik maar weer een UK bestelling doen.

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 11:22

De hoop voor mijn pakket is allang vervlogen :') Bestel niet meer uit de UK zonder tracking nummer, heb mijn lesje wel geleerd nu.
Moet nog steeds wachten... ik wil gewoon mijn geld terug nu, bestel ik het wel in NL.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 12:38

Kiki1995 schreef:
De hoop voor mijn pakket is allang vervlogen :') Bestel niet meer uit de UK zonder tracking nummer, heb mijn lesje wel geleerd nu.
Moet nog steeds wachten... ik wil gewoon mijn geld terug nu, bestel ik het wel in NL.


Neeee nog steeds geen spoor?
Volgende keer idd echt de ietsjes duurdere optie.
Ik had trouwens razendsnel mijn geld terug en mijn mails werden ook behoorlijk rap beantwoord.

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 17:27

Pffff, wat poedersuiker zeg! Ik heb sindsdien ook nooit meer zonder t&t gekozen. Was mijn limited Karma giftset die nooit is aangekomen ;(

Ik heb van de week mijn Rentless parfum binnengekregen en omg, ben zo verliefd <3 Echt een heerlijk geurtje! Kreeg er vandaag zelfd een compliment over bij het postkantoor, haha :')

Kiki1995

Berichten: 1077
Geregistreerd: 14-01-15
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 21:10

Anoniem schreef:
Kiki1995 schreef:
De hoop voor mijn pakket is allang vervlogen :') Bestel niet meer uit de UK zonder tracking nummer, heb mijn lesje wel geleerd nu.
Moet nog steeds wachten... ik wil gewoon mijn geld terug nu, bestel ik het wel in NL.


Neeee nog steeds geen spoor?
Volgende keer idd echt de ietsjes duurdere optie.
Ik had trouwens razendsnel mijn geld terug en mijn mails werden ook behoorlijk rap beantwoord.


Nog steeds spoorloos, helaas :(
Ik ga er nog een keertje achteraan denk ik!

xSwanHeart

Berichten: 4422
Geregistreerd: 03-01-08
Woonplaats: Arnhem

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 16:49

En, wat vinden jullie ervan dat de Kitchen weggaat? |(
Vind het zo jammer, keek iedere week echt uit naar het menu! Ben ook heel benieuwd hoe ze de nieuwe exclusive-verkoop vorm gaan geven. Denk dat er een stuk minder verschillende producten uit zullen komen... :(

_karin_

Berichten: 3913
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:49

Ik volgde de Kitchen eerlijk gezegd helemaal niet! Waarom gaan ze hem sluiten?

Ik heb net in mijn lunchpauze (werk hartje Amsterdam) even aan alle zeepjes gesnuffeld van de kerstcollectie en de hidden mountain meegenomen <3 https://nl.lush.com/products/christmas/ ... mountain-0

Ik vond alles lekker ruiken behalve de Christmas Rocker, die was echt níet lekker.

Unseen

Berichten: 7297
Geregistreerd: 22-04-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:52

_karin_ schreef:
Ik volgde de Kitchen eerlijk gezegd helemaal niet! Waarom gaan ze hem sluiten?

Ik heb net in mijn lunchpauze (werk hartje Amsterdam) even aan alle zeepjes gesnuffeld van de kerstcollectie en de hidden mountain meegenomen <3 https://nl.lush.com/products/christmas/ ... mountain-0

Ik vond alles lekker ruiken behalve de Christmas Rocker, die was echt níet lekker.


Hidden Mountain is lekker? Die heb ik namelijk al enkele dagen wel/niet in mijn online-winkelmandje gestopt en ik vertrouw op jouw neus.