Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-17 22:13

Fijn dide, handhaving! Volgend jaar weer blessurevrij beginnen!

Is een van jullie nog naar het Des toernooi? Ik zag op facebook al fotos voorbij komen....
Wat heb ik daar leuke herinneringen aan! Was echt ieder jaar weer super!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 09:57

Nee, ik ben niet op dat toernooi. Zie idd wel eens foto's, ziet er altijd erg gezellig uit!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-17 11:38

Ik ben er ook nog nooit geweest, maar inderdaad wel fotos etc. voorbij zien komen op facebook :)
Zag toevallig gister dat ze van de andere vereniging hier in de stad wel die kant op gaan.

Is het zo'n tof toernooi ja?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 11:43

Ons 1e is trouwens alsnog gepromoveerd naar 3e klasse! :))

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 15:44

Gefeliciteerd!
Ik vond t altijd super het des toernooi! Beetje feesten, beetje korfballen, een en al gezelligheid!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 16:48

Leven!

Ik heb net mixtoernooi gehad! Super leuk


Afbeelding

Afbeelding

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 22:18

Haha altijd leuk! En? Nog wat gewonnen?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:21

Helaas niet gewonnen haha! Maar wel leuk gehad.

Je moet korfballers en niet-korfballers in het veld, we wilden dat iedereen ging scoren. Sommige potjes hebben met korfbal niks meer te maken :=

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 22:40

Hahaha ik ken het, wij hebben het "vrienden en familie toernooi" op hemelvaartsdag :=
Kwestie van opletten dat je niet geblesseerd raakt door rugby en voetbalacties van niet-korfballers, of opletten dat je niet over een kind van 4 heenloopt :+

Als je maar lol hebt gehad toch? :) lekker weertje erbij maakt vaak veel goed

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:43

Haha! Jouw vervaal omschrijft letterlijk hoe het ging! :)) die kleine kinderen ook, lijkt wel een kinderopvang!
Maar was erg geslaagd!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 22:48

En het sociaal wenselijke van de kinderen van de tegenpartij moeten laten schieten, vreselijk :=
Vooral als ze dan ineens nog doelpunten blijken te maken ook :')
#ietstefanatiek

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 22:56

Ooh bij ons moet je minimaal 16 zijn om mee te doen. Ik doelde meer op de peuters en kleuters die het veld in rennen naar hun moeder :+

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-17 15:18

Oh dat ik veel chiller! Bij ons mogen ze dus wel meedoen en dan staan ze in t ene vak met 6 man in het veld, omdat daarvan 3 koters in het veld staan :')
Dus continue ballen laten vallen enzo en dan sociaal wenselijk reageren en niets doen :+ + dus dat die mensen dan verwachten dat je ze ongestoord een paar keer laat schieten >;)

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 20:36

Jaa dat is niet zo leuk! Ik ben daar ook te fanatiek voor :+

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 16:54

:evaw: :evaw:

We hebben net trainingsdag gehad, eerste beweging sinds het mixtoernooi! :=

Van 11.00-15.00 uur conditie, schietoefeningen en partij. Ik heb Spierpijn, met hoofdletter S. :\

Jullie alweer begonnen met voorbereiding?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-17 20:09

Long time no see! :wave:

Das wel echt pokkelang zeg! Ook nog een keer pauze tussendoor of aan een stuk door?
Hoe ziet jullie voorbereiding er verder uit? :) Leuke oefentegenstanders?
Neem ook aan de vorming van de selectie?

Plan was om dit weekend te beginnen, maar toen bedachten de mannen dat het een handig idee was om dit gehele weekend het jaarlijkse mannenweekend in de Ardennen te plannen :') De trainer was píssed :=

Nu ist:
Wo & vrijdag trainen
Zaterdag wedstrijd, zondag trainen
Wo & vrijdag trainen
Zaterdag wedstrijd, zondag nog een nader bekend te maken activiteit
Dan nog 2x trainen en dan begint de competitie alweer :wow:
Denk na laatste oefenwedstrijd bekendmaking van de selectie :j
Normaal is onze voorbereiding bijna een maand. Nicely played guys _O-
Trainer zag er ook niets in om 2x te trainen en dat ze dan een weekend lang gingen zuipen (en de vrijdagtraining zouden missen)

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:17

Jaa echt lang, komende zondag weer. Zijn dan alleen de avond ervoor met veel selectieleden op een festival :+

Vandaag wel lunchpauze tussendoor.

We hebben inderdaad wat oefenwedstrijden, trainingsdagen en het 1e heeft nog een soort cup. Verder gewoon trainen op de vaste avonden.

Jullie hebben wel echt een pittig programma ook zeg.
Leuke tegenstanders voor oefenen? Hoe is jullie poule?

Bij ons blijft de selectie hoe het was, selectietraining is voor het zaalseizoen.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-17 19:30

Hahaha brakke koppen niet te stoppen! _O- dan wordt het een nóg leukere lange training :=
Ga jij ook naar dat festival?

Ja redelijk vol programma, maar wij moeten nog wel de selectie door, denk dat ze iedereen voldoende willen zien spelen.
Gaan dit weekend naar een derdeklasser in Sleeuwijk (??, pokke eind, voor de rest weet ik niet waar t is hahaha), maar hun tweede had al een oefenwedstrijd geloof ik, dus ons tweede oefent tegen Vriendenschaar (naar wat ik heb gehoord is dat daar in de buurt).

Nu komt t leuke, tweede speelt om 13:30 en eerste dus op een andere plek om 15:30. Oftewel; halverwege wedstrijd van 2e moet er een gedeelte naar wedstrijd 1e. Who are they gonna take? :=
Denk dat er wel conclusies worden getrokken na die verdeling, ipv dat ze over 2 weken tijd iedereen door elkaar laten spelen voor zowel 1 als 2 :wow:

Wat betreft poule hebben we weer een pieeeeep zware poule :wow:
Vorig waar zaten we met 4 gedegradeerde 2e klassers (waaronder wijzelf) + 1 mindere + 3 sterke 3e klassers in een poule. Nu zitten we nog steeds met 3 vd 4 gedegradeerde 2e klassers van voorgaand jaar + 3 nieuwe gedegradeerde 2e klassers van dit jaar + 2 wat mindere >;)
Kunnen we net zo goed een 2e klasse poule van maken, want zo komen we geen van allen terug naar de 2e klasse als er maar 1 kampioen kan worden :=

Alhoewel; zijn 2 en misschien zelfs 3 spelers kwijt van t 1e van vorig jaar, dus denk dat het weer hoofd boven water houden wordt. Hebben namelijk geen nieuwe aanwas dus wordt mensen van 2 naar 1 :')

Zo.. lang verhaal geworden :oo

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 22:57

Jaa de training wordt dan super, ik ga ook mee inderdaad :+
Ik heb nu ook echt kapot veel spierpijn, kom de trap amper op. Volgende keer maar blijven hardlopen ofzo :=

Ooh Sleeuwijk? Dat ken ik niet, waar ligt dat helemaal dan?

Lekker gepland dan :\ Zit er wel wat potentie in spelers van het tweede om in het eerste te komen?

Geen aanwas hebben komt me hier bekend voor, doen ze bij jullie veel om nieuwe leden te werven of iets? Bij ons heb ik het gevoel namelijk niet, en er wordt ook niet erg veel in de jeugd geïnvesteerd vind ik. Vorig jaar kwamen er per toeval 3 nieuwe leden bij (waaronder ik), maar er komen natuurlijk niet elke vakantie nieuwe spelers aanwaaien :=

Die poule is lekker dan, heb je eigenlijk gewoon een tweedeklassers poule, wordt het misschien wel erg spannend. Hopelijk kunnen jullie een team creëren dat erin mee kan komen!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 14:05

Wow wat een trainingprogrammas zeg! Ligt het in de verwachting dat jullie in het 1e komen? Flying angel, twijfelde jij niet aan het einde van het seizoen of je dat wel wilde? (Of heb ik dat verkeerd onthouden)

Ik ben nog niet begonnen... hardlopen wordt afgeraden tot 3maanden na de bevalling, ik ben 8 weken geleden bevallen. Morgen nacontrole bij verloskundige, ik denk dat ik daarna ga beginnen... volgende week is volgens mij de eerste training van mn dochter, dus wellicht dat ik dan ook een balletje schiet...

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-17 15:38

Dide zit in het eerste.

Ik niet hoor, zou het ook niet heel graag willen eigenlijk. Ik vind het nu al heel moeilijk combineren met school en stage, ik weet dus ook niet of ik nog wel blijf korfballen :\

Gefeliciteerd! :):) *\o/*

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-17 19:51

@Angel Heb het even opgezocht waar Sleeuwijk ligt, beetje uiterste puntje van brabant tegen zeeland aan ... jeej.... %) En gezien ik leasebak heb mag ik zoals altijd weer die pokke einden rijden, ofja eigenlijk altijd rijden ;(

Succes dan maar alvast dit weekend _O- en succes met de spierpijn haha

Zit niet echt heel veel potentie helaas... hebben nog maar 2 jeugdteams, we verliezen 1 vd 2 midweekteams dit jaar en misschien ook nog het 4e...
Als we zo doorgaan zijn we misschien volgend jaar failliet ;(
Zitten 2 heren in de A die misschien nog wel mee gaan kunnen komen, maar voor de rest zit er daar totaal geen talent :roll:
Er wordt vanalles geprobeerd, ook schoolkorfbal geven en giga kangaroo dagen organiseren, maar dr komt maar niets uit. Wordt een boel geld in gestoken wat we al niet hebben en er komt niets voor terug...

@Arja

Gefeliciteerd! Y)(^) alles goed gegaan bij de bevalling en ook erna? :)

Normaliter zou ik gewoon in het 1e komen (afgelopen jaar topscoorder bij de dames van 1), maar het is weer selectie dus zeg nooit nooit ;)
Ga gewoon weer mn best doen tijdens de selectieperiode en dan weer duimpjes draaien :=
Hopen dat je snel hersteld zodat je ook gauw weer een balletje kunt gooien :)

Edit;
Wat vinden jullie eigenlijk van de nieuwe regels omtrent wisselen? 8x wisselen incl terugwisselen :)*

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 14:40

Selectie is rond, plekje weer veiliggesteld. Gaan wel met 5 heren spelen ipv 4, omdat 3 heren heel dicht bij elkaar zaten en het gat naar het tweede momenteel wel heel erg groot is.

Gister een vorig jaar qua prestaties vergelijkbaar team afgemaakt met 28-12 :oo Liep blijkbaar tegen t zusje van Nisha Verwey die bij TOP speelde, maar vond het niet zo heel erg spannend := Niet alle genen zijn denk ik doorgegeven ;)

Hoe is het met jullie voorbereiding? :)

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-17 17:09

Fijn! :):) volgens mij niet heel vertassend toch? Wel goed dat je er gewoon weer bij zit.

WoW! Lekkere score zeg 28-12! Gefeliciteerd!

Met mijn voorbereiding redelijk, denk eraan om te stoppen. Heb dit aangegeven bij de coaches. Coach van 1 zei is het een idee om er een paar keer wel en paar keer niet te zijn. Daar zouden we het dan over hebben. Coach van 2 reageert niet, zet in de groepsapp de vier dames voor oefenwedstrijd, hij heeft niet eens gevraagd of ik nog mee wil.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-17 18:24

Lekkere actie dan van die coach van 2! Hij spreek je niet eens zelf aan dus?
Maar stoppen? Vanwege school/stage of niet leuk meer?

Ja dat wel, maar ben wel weer een beetje het plezier kwijt aan het raken. Heb de hele zomer kei hard getraind om weer fit te zijn aan de begin van het seizoen, maar knie is nog steeds niet stabiel en heb ontzettend veel last van mn rug. Dus vraag me weer eens af waar ik het allemaal zo af en toe eigenlijk nog voor doe... Heb vandaag ook nauwelijks meegetraind omdat trainer me op mn flikker gaf dat ik er zo bijliep :x Hoop niet dat ik weer terug bij af ben, heb al eerder een half seizoen toe mogen kijken vanaf de bank :n
Coach zei ook dat ie me liever volgende week fit heeft voor wedstrijd, dus dat ik maar even heel heel heel rustig aan moest doen

Maar zijn er meer met pijntjes in de selectie, dus wellicht is het trainingsprogramma ook iets te heavy geweest.
Begonnen 1e training direct met loopoefening die we nu elke training gaan doen. Die is echt poedersuiker:
5 minuten normaal lopen, dan 1 minuut 5m rechtuit normaal, 5m diagonaal springen, 5m rechteruit, 5m diagonaal etc etc. Dan weer 1 minuut normaal lopen en dan weer dat sprinten. En dan totaal 6 keer die setjes :x Gaat helemaal kapot, maar dan blijf je doorgaan omdat je niet wil opgeven terwijl de rest nog loopt >;) Dan loop ik dus weer door mn pijn heen en dan heb je de poppen weer aan het dansen :')

Is bij jullie iedereen nog wel fit?