Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 18:47

Huh hoe is ie daar achter gekomen dan?

Wat heb je geantwoord op het tweede dan?

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-17 19:59

Via via denk ik! Zelf vond ik het niet zo belangrijk maar een teamgenootje wist het wel omdat zijn partner ook datzelfde had!

En dat tweede klopt wel ja, ik vind de sport super leuk, maar ik mis een bepaalde klik ofzo. Ik ben ook altijd meteen weg na trainen enzo. En volgend schooljaar wordt ook echt heel druk. Ik heb nog geen definitieve keuze gemaakt maar ik twijfel wel.

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-17 21:55

Hmm wel zonde dat tweede :( komt dat misschien doordat jij nieuw bent daar en de rest elkaar allemaal al kende? Soms wel lastig om er dan tussen te komen

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-17 22:25

Jaa zou goed daarmee te maken kunnen hebben. Het is ook zo dat ik steeds alles overal tussendoor doe. Het weekend is voor mij: werken, korfballen, naar mijn vriend, naar vrienden eventueel en naar familie eventueel in Friesland! :+

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-17 18:26

Klinkt als een druk bezet weekend :=

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-17 20:01

Ja, that's my Life at the moment :=

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:35

Nog gespeeld van het weekend?

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:24

Nee onze wedstrijd ging niet door := dinsdag 23e inhaal.

Jij dan??

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-17 21:42

Bah... weer lekker doordeweeks dan :n hoelaat spelen jullie dan? Zou t de helft van de tijd niet eens redden met mn werk volgens mij :=

Wij zijn vooral de eerste helft hard onderuit gegaan (12-3 rust :n ), daarna teruggekomen tot 14-10, maar daarna was t feestje weer over voor ons :(
Een van onze concurrenten heeft gelijk gespeeld en is dus gelijk gekomen... nu moeten we al helemaal winnen de komende wedstrijden :oo
Aankomende week tegen nr 1, dus wordt nog wat... als we zo spelen als nu wordt het helemaal niets :r

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:51

Das balen Dideh! Wel een knappe start van de tweede helft!

Flying angel, waarom wordt de wedstrijd verzet? Wel bijzonder dat dat vaker gebeurd... k kan mij niet herinneren dat dat vaak gebeurde...

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 09:44

Tegenstander had niet genoeg spelers, dan in overleg op trainingsavond afgesproken om in te halen.

Heb je nog gespeeld Dide gister?

Wij hebben ze de belangrijkste en beslissende wedstrijd van dit seizoen! Beetje jammer dat een van onze goede dames kiest om juist deze wedstrijd bij het eerste te spelen en bij ons maar een helft doet. Er is nog een dame die nu in 3 zit, maar wel bij 2 heeft gespeeld maar weer is afgevallen naar 3. Zij zou dan een helft meedoen, nu is ze donderdag geblesseerd geraakt.

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 11:07

Succes dan vandaag! Hopelijk gaat t toch nog goedkomen met het aantal spelers. Had jullie 1e te weinig spelers zat ze daarmee mee doet?

Wij speelden gister tegen de nr 1, nr 2 had punten gemorst dus toen waren ze onverwachts al kampioen. Hopelijk spelen we volgende week écht beter, want als we zo doorgaan dan degraderen we echt en dat is niet echt de bedoeling zeg maar :oo

Zat trouwens te denken waarom wedstrijden van 1 niet zo vaak worden verzet, waar dat hij ons 2e tm 4e wel eens gebeurd. Maar je bent natuurlijk verplicht om je 2e in te zetten bij je 1e als daar niet genoeg mensen zijn. Dat verklaard een boel

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 18:08

Dide! Wat gebeurt er bij jullie? ;( jullie begonnen lekker en nu degradatie in zicht! Waar zou het aan kunnen liggen?

Wij hebben het niet waar kunnen maken. Het lag niet aan ons, wij hebben goed gespeeld. Het enige was dat de tegenstander nog beter speelde. 9-15 dus best dik ook. Al is 16 doelpunten tegen bij deze ploeg nog wel Oke! Ik heb alleen zolang verdedigd, en dan eindelijk in de aanval, wij scoren en andere vak meteen doelpunt tegen konden we weer 10 minuten verdedigen.

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 20:27

Oh bah... heerlijk ja dat soort wedstrijden :'( hadden wij als vak vorige week. Vooral leuk als je dan ook nog eens tegen de spits loopt :') Hoe staan jullie er nu voor dan? Nog een kansje of is het nu gedaan?

Ja... ik weet het niet... Ploeg van gister vroeg ook al (onze concurrent om het kampioenschap in de zaal) van: waar zijn jullie mee bezig joh?

We waren 1e helft veld ook al niet goed begonnen, waardoor er al meer druk op stond voor de 2e helft waar een aantal van ons niet tegen kan (lees: 9 kansen binnen 5 meter achter de paal tegen krijgen en als rebounende keer gewoon niets meer vangen in de aanval :x). Dan wordt de aanval ook al onmanteld. Daarnaast is het seizoen wel echt heel erg lang voor ons nu. Hele zaalseizoen kei hard geknokt met zn allen, beslissingswedstrijd na reguliere competitie en de week erna zonder veldvoorbereiding weer aan de gang met de veldcompetitie. Toen verloren we dus van een ploeg waar we nooit van verliezen en wat nu ook echt niet had gehoeven, maar dat gebeurd dan ook omdat je gewoon niet scherp bent buiten en je nog met de teleurstelling van de week ervoor bezig bent :(
Alle mensen waar we het van moeten hebben qua scorend vermogen (mag mezelf daar inmiddels ook toerekenen denk ik als zeg ik t zelf :+) lopen met pijntjes en kunnen ook niet meer leveren wat ze normaal zouden kunnen doen.
T is gewoon echt een oliebol nu. Gaan nu aankomende week ook noodgedwongen 1x trainen ipv 2 keer, in de hoop dat we dan zaterdag fitter zijn dan normaal en dr met iets minder pijn en moeite moet worden gespeeld.

We staan momenteel zo:
6e wij - 7 punten
6e 7 punten
8e 6 punten

Wij moeten tegen degene waar we gelijk mee staan dus winnen is essentieel, nr 8 tegen dr nr 4. Maar voor hen staat er niets meer op het spel, dus ik hoop heel hard dat zij gewoon hun best gaan doen en wij ergens nieuwe energie vinden en ook gewoon winnen...

Zo het is nog een heel levensverhaal geworden, sorry :=

Jullie van de zomer ook doorsporten?
Ik ga met wat teamgenoten vanaf juni de sportschool in om alle pijntjes weg te trainen en hopelijk weer fit aan het nieuwe seizoen te staan. Het is op dit moment niet echt meer leuk zo als je na elke training of wedstrijd een bak pijn hebt :x
Loop nog steeds te poedersuiker met mn knie en mn enkels en rug zijn ook weer bezig, dus fingers crossed dat fitnessen en gericht trainen helpt :j

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-17 21:06

Nee onze kansen op het kampioenschap zijn definitief voorbij. Wij moeten nog twee wedstrijden waar ik niet al teveel problemen zal verwachten. Als we gewoon winnen zijn we tweede, als we eentje verliezen worden we ook tweede.

Dat is inderdaad ook een slechte voorbereiding, nog helemaal in de zaal met je hoofd en daarbij nog niet kunnen omschakelen en wennen aan de veldondergrond. Als je dan verliest van iemand waar je normaal niet tegen verliest krijg je meteen zo'n mentale klap. Echt heel zuur voor jullie. Ik hoop echt dat jullie de laatste wedstrijden nog de kracht kunnen vinden om punten te scoren en dan in ieder geval nog 6e te worden/blijven.

Als het goed is blijven we in de zomer gewoon doortrainen.

Na elke training/wedstrijd pijn is echt niet leuk. Gaan jullie echt doortrainen met korfbal? Dat is misschien voor jou niet heel handig. Zou inderdaad gericht trainen misschien met een sportfysio erbij ofzo.

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 21:58

Ah zonde! :( toch jammer als je een seizoen niet met de hoofdprijs kan afsluiten :(
Miste jullie die dame uiteindelijk erg?

Wij hebben denk ik eerste week van juni laatste training en dan vrij tot 1e week van augustus, dus het wordt dus idd gericht trainen en niet korfballen. Wellicht een keer beachkorfbal (zit een beachhal bij ons in de stad waar we normaal in de zomer elke week een balletje schieten) mocht de boel weer voldoende hersteld zijn. En zo niet; dan inderdaad alleen gericht trainen. Heb al aan de fysio bij ons gevraagd of ie specifieke oefeningen mee wil geven :)

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 10:27

Nou uiteindelijk heeft ze een helft plus 10 minuten gespeeld en een andere dame uit 1 de resterende 25 minuten.

Vanavond moeten we weer aan de bak, er staat niets meer op het spel. Hopelijk kunnen we gewoon lekker korfballen.

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-17 22:46

Zo! Gewonnen met 9-18. De scheids was echt slecht := ik heb in totaal 3 verschillende tegenstanders gehad, de eerste verliet krijsend het veld toen kwam iemand anders erin en na de rust nog een ander :=

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-17 13:26

Hahaha altijd leuk dames het veld uitpesten :=
Was je aan het krabben en knijpen? :')



Ohhh we gaan morgen zoooo kapot eh... +30 graden en dan om half 4 op kunstgras spelen ;(

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-17 07:36

Nee dat nog niet eens. Ze waren gewoon niet zo goed :+ het is dat ik niet op schot was, wat een kansen :=

Pff! Heeeeel veel sterkte vandaag! Het wordt heer. Heet! ;(

Wij moeten morgen ook nog, tegen de onderste :(:)

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-17 21:22

Woehoeee we hebben ons toch nog net voor de streep gehandhaafd *\o/*

Was een gevalletje survival of the fittest in die zengende hitte, tjeeeez wat was het heet
Uiteindelijk 13-14 gewonnen *\o/*
Nr 8 heeft inderdaad gekke sprongen gemaakt en heeft ook gewonnen van nr 3 dus we zijn echt met de hakken over de sloot :wow:
Bij een gelijkspel van ons hadden we dus nog gewoon een driekamp gehad... heel blij dat het niet zover is gekomen... nu de zomervakantie in en keihard werken aan herstel zodat we in augustus er weer fit staan *D

Ben geloof ik wel een zonnesteek rijker. Had in het laatste stuk van de eerste helft al kippenvel :+ Had toenstraks toen ik thuis kwam koorts en knallende koppijn, nu nog steeds het gevoel alsof ik warmte afstraal als een gloeilamp en koppijn -O- alst morgen maar weer weg is _O-

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 08:47

Poeh! Dat was nog spannend dan zeg! :oo nu lekker rusten en fit worden. Na de zomer weer nieuwe kansen!

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 09:53

Wij mogen om 13.00 uur nog even tegen de onderste. Wordt echt een stuk minder heet dan gister.

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-17 12:26

Haha heb ook op de facebook van onze vereniging foto geplaatst met het nieuws met de hashtag: volgendjaarmaarweergewoonnaarbovenkijken :=

Jullie ook succes straks! Het lijkt vandaag inderdaad beter te doen :)

Flying_Angel

Berichten: 15724
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-17 14:58

Pff wat een wedstrijd, zit nog steeds te balen. We hebben gewonnen met 11-12, tegen de onderste. Ik heb in de verdediging zoveel ballen er tussenuit gevist, zoveel druk gegeven dat ze moeilijk kon gooien, balletjes die naar binnen gespeeld werden eruit gesprongen en getikt. Bal in de aanval gekomen en ze gooien zo slordig, steeds ballen kwijt. In de verdediging gaf het andere vak ook echt te weinig druk waardoor zij plots begonnen te scoren :\

Haha! Leuk zo'n bericht. Volgend seizoen weer met frisse moed er tegenaan!