Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 128 van de 335 [ 8362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 335  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

[Info] Piercings, deel 18!

 
Profiel   

Aan mijn septum van binnen hangen wel eens wat snotjes :p die krijg je er wel moeilijk af soms haha
Maar verder een hele fijne piercing!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 15:56 



 
Profiel   

Is piercing mania een betrouwbare website voor je piercings?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 18:49 



 
Profiel   

Ik heb mijn bestelling binnen gekregen maar is wel twee jaar terug, en het is bij die ene bestelling gebleven haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 19:10 



 
Profiel   

Ja heb daar laatst besteld en had ze binnen 2 dagen al binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 19:18 



 
Profiel   

Ik bestel altijd alles bij piercing mania! Superfijne shop en snel geleverd! Vorige keer 's avonds besteld had ik de volgende ochtend binnen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 19:40 



 
Profiel   

Plus ze hebben zoveel leuke dingen kreeg ook kortings bon erbij, dus zit nu alweer te neuzen wat ik nog wil bestellen iets van een ringetje want die wil ik straks heel graag in mijn helix als die genezen is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 19:46 



 
Profiel   

Klopt! Ik krijgt bij zowat elke bestelling een kortingsbon hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 19:47 



 
Profiel   

Ik heb deze in mijn helix <3 Heb er nu een ander rood diamantje aan zitten maar heb m zo strak vastgedraaid dat ik m niet meer eraf krijg. Achja, dit is toch mijn fijnste piercing dus laat m ook lekker zitten hahhaa
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 19:48 



 
Profiel   

Okee dank jullie wel! Had een retainer nodig en dus besteld. Hoop wel dat ie voor donderdag er is :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 20:01 



 
Profiel   

Savannah, ben je echt 14?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 20:31 



 
Profiel   

Pepperrr schreef
Savannah, ben je echt 14?


14? Hoezo dat? Hoe kom je daar bij dan? Ik ben al enige tijd 18..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:15 



 

In je profiel staat dat je 14 bent.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:22 



 
Profiel   

Emmaa_ schreef
In je profiel staat dat je 14 bent.


Veranderd dat niet met de jaren?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:25 



 
Profiel   

Oh! Ik snap hem! Al sinds ik bokt aanmaakte in 2013 (?) heb ik mijn onderschrift en profiel niet gewijzigd en kom er nu pas achter hoe ik dat WEL moet doen. Maar nee ik ben 18 lieve mensen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:28 



 
Profiel   

Oh hahaha ik dacht al!! :') Ik denk trouwens dat ik hier de jongste ben, 16 :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 06:48 



 
Profiel   

Hoop zooo dat de piercing voor donderdag er is... #duimenduimenduimen

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 14:09 



 

Heeft er iemand ervaring met zo’n ringetje in een helix?
Het ziet er zo mooi uit maar het lijkt me pijnlijk? :=

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 11:34 



 
Profiel   

Heb er ooit een gehad, mijn helix zat er toen een jaar of 7 in. Maar na 2 dagen heb ik hem eruit gevist, de helix werd zo boos en gevoelig dat ik er helemaal klaar mee was. Ik denk dat het voor kraakbeenpiercings sws niet geschikt is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 11:37 



 
Profiel   

Ik zit er over te denken om mijn helix er uit te halen. Heb een innerlijke conch met een lage helix er boven. Maar ook een 'hoge' helix. Zit inmiddels 3 jaar, scheef gegroeid (heeft geprobeerd uit te scheuren) en daardoor ook een kleinbultje wildvlees. Hij blijft maar vervelend doen. De conch zit nu een jaar, de lage helix sinds juni. Beide nooit last van.

Vind het heel zonde van m'n helix maar ben er een beetje klaar mee dat ik elke zoveel weken last van m'n oor heb. Als ie er nou minder lang in zou zitten ok. Dan zou ik m nog wel even de tijd geven maar twijfel nu echt sterk om 'm er uit te halen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 11:42 



 
Profiel   

Danique schreef
Heeft er iemand ervaring met zo’n ringetje in een helix?
Het ziet er zo mooi uit maar het lijkt me pijnlijk? :=

[ [url=m/nSo3Qr.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je hebt zoiets ook als clicker, waarbij het clickgedeelte glad is en dus door je oor zit. Denk dat je oor bij deze echt heel pissig wordt :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 12:02 



 
Profiel   

Zo iets zou ik er idd niet in stoppen lijkt mij een irritatie ding

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 12:05 



 
Profiel   

Nee idd, had ooit een ringetje met een krasje erin, daar werd mijn oor al niet blij van. Laat staan dit...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 13:41 



 
Profiel   

Ik heb een vraag voor jullie aanleidend in wat ik al eerder had gevraagd over tongpiercing en werkgever. Ik wilde namelijk zo’n retainer in doen in de hoop dat ie het niet zou zien of dat het niet zou opvallen maar aan de andere kant, wat als ie vraagt mn tong uit te steken..? Wat lijkt jullie het handigst om de eerste keer te doen? Morgen is mn eerste werkdag en ik dacht wat als ik m morgen niet indoe en daarna zo’n retainer doe met werken. Maarja wat is wijsheid...

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 19:28 



 

Ik zou er niet stiekem over doen. Je hebt een tongpiercing en die wil je er duidelijk niet uit halen, als ze jou daarom niet willen hebben is het misschien wijsheid om een ander baantje te zoeken. Je hebt gevraagd of een retainer toegestaan was, dat was het niet, dus dan is toch wel met een retainer gaan werken imo een beetje vragen om problemen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 19:34 



 
Profiel   

Ik ga mee met Emma...
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-09-17 19:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 128 van de 335 [ 8362 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 335  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen