My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 20:36

Ann99 schreef:
Ik heb het dieet verder niet bekeken maar wat is er verkeerd aan hongergevoel? Ik vind het heerlijk als ik ' s morgens wakker word en veel honger krijg


Ja, maar wil je ook honger als je al gegeten hebt?

antje_vip schreef:
Waarom willen dikke mensen altijd medelijden?


:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 21:38

*probeert al een tijd de burioni pads te negeren en een geldboom te kweken*

leuk zadel!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 28-07-16 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 21:38

Anoniem schreef:
*probeert al een tijd de burioni pads te negeren en een geldboom te kweken*

leuk zadel!


Hahahahahahahahahaha boktbug?

Anoniem

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 21:40

wheh? dit is bijzonder.

SaphiraR
Berichten: 266
Geregistreerd: 14-04-13

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 21:42

Ik ben sinds deze week begonnen alleen die avocado krijg ik echt niet weg :x Iemand een idee daarvoor?

En heeft iemand al die late night snack besteld/geprobeerd?

Ann99

Berichten: 439
Geregistreerd: 03-11-14
Woonplaats: Leeuwarden

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-16 22:15

@lieveli,
Nee dat is niet helemaal de bedoeling. Ik heb het nu ook een beetje bekeken wat het is, het zoveelste dieet. Ik maak mijn 'diëten' liever zelf. Komt er ook geen druk op, werkt voor mij het beste

pNg

Berichten: 349
Geregistreerd: 18-01-07
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 01:53

hoe gaat het bij de mensen die dit dieet volgen?
houden jullie het een beetje vol??

Bij mij gaat het goed. de oefeningen doe ik en loop daarbij nog 1 a 2 keer per week hard.
ben tot nu toe 2kg kwijt.

irene85
Berichten: 2867
Geregistreerd: 24-03-04
Woonplaats: Hoogezand

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 13:34

Ik ga morgen beginnen. 2 x per week doe ik al mee met bootcamp. Vind het voeding schema eigenlijk wel prima. Afwisselend. Ben benieuwd.

pNg

Berichten: 349
Geregistreerd: 18-01-07
Woonplaats: Duitsland

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-16 23:02

@irene85: wat goed. succes.
bevalt dat bootcamp? lijkt me ook zo gaaf om te doen is bij ons alleen nergens echt in de buurt helaas.

irene85
Berichten: 2867
Geregistreerd: 24-03-04
Woonplaats: Hoogezand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 18:44

Eerste dag was heel goed te doen. Ja ik vind bootcamp helemaal super. Je moet er wel van houden hoor. Gaat er behoorlijk fanatiek aan toe. Via het werk heb ik mij ook opgegeven voor een bootcamp voor 10x, direct na het werk. Ben benieuwd.

pNg

Berichten: 349
Geregistreerd: 18-01-07
Woonplaats: Duitsland

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-16 17:18

oh leuk. en dat is dan samen met je collega's enzo?

Wie weet komt het bij mij in de buurt ook nog eens een keer ergens.
Voorlopig blijf ik lekker hardlopen (wat ik ook echt heerlijk vind.)
en verder doe ik de oefeningen.

Floor_x

Berichten: 2945
Geregistreerd: 19-03-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-17 16:06

Oud topic, maar zijn er nog mensen die dit doen? Of reeds hebben afgerond? Hoe bevalt/beviel het jullie?

SaphiraR
Berichten: 266
Geregistreerd: 14-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 08:56

Floor_x schreef:
Oud topic, maar zijn er nog mensen die dit doen? Of reeds hebben afgerond? Hoe bevalt/beviel het jullie?


Ik heb het samen met mijn moeder gedaan maar halverwege fase 2 toch gestopt. Ik zelf vind het te veel het zelfde en weinig variatie. Nou moet ik zeggen dat we wel nog een hoop recepten uit het boek halen, want er zitten echt wel lekkere recepten tussen. Maar we maken nu onze eigen variatie erop en dat werkt ook.

Floor_x

Berichten: 2945
Geregistreerd: 19-03-08
Woonplaats: Leiden

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 12:47

Had je na die 6 weken al een beetje resultaat? :)

SaphiraR
Berichten: 266
Geregistreerd: 14-04-13

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 18:30

Euhm ja dat wel. Ik niet zo extreem veel maar dit komt omdat ik van mezelf al niet te zwaar ben. Ik deed het puur om mijn moeder te ondersteunen. En dat ik weer enig sinds spieren op kon gaan bouwen. Het spieren opbouwen lukte wel goed en ik was ook wel wat afgevallen. Ook voelde ik toen het hongergevoel weg was me steeds fitter.
Mijn moeder viel wel netjes af en was na de 6 weken iets van 4 à 5 kg kwijt. Dus best nog wel wat, zeker omdat mijn moeder zeer slecht afvalt.
Wij waren zeker wel tevreden. De oefeningen die erin staan zijn zeker ook wel goed te doen en niet te zwaar. Alleen wat ik al aangaf is weinig variatie. Nou staat er wel in het boek een variaties lijst en daar hebben we wel gebruik van gemaakt uiteindelijk.

BloemBloem

Berichten: 16595
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 08:42

SaphiraR schreef:
Euhm ja dat wel. Ik niet zo extreem veel maar dit komt omdat ik van mezelf al niet te zwaar ben. Ik deed het puur om mijn moeder te ondersteunen. En dat ik weer enig sinds spieren op kon gaan bouwen. Het spieren opbouwen lukte wel goed en ik was ook wel wat afgevallen. Ook voelde ik toen het hongergevoel weg was me steeds fitter.
Mijn moeder viel wel netjes af en was na de 6 weken iets van 4 à 5 kg kwijt. Dus best nog wel wat, zeker omdat mijn moeder zeer slecht afvalt.
Wij waren zeker wel tevreden. De oefeningen die erin staan zijn zeker ook wel goed te doen en niet te zwaar. Alleen wat ik al aangaf is weinig variatie. Nou staat er wel in het boek een variaties lijst en daar hebben we wel gebruik van gemaakt uiteindelijk.


Fijn om te lezen, ik twijfel om het boek aan te schaffen, ik krijg die
donut rond mijn navel niet weg :+

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 08:57

Ik heb het topic doorgelezen en schrik van de reacties van wat kennelijk in het boek staat....Ik kan uit ervaring vertellen dat weinig eten (<1500kcal) en veel sporten echt niet goed is voor je lichaam...
Ik heb een half jaar op die manier getraind en ja ik 'hield' van het hongergevoel nou met mijn half jaar progress foto's was ik inderdaad afgevallen, maar geen spieropbouw. En ik vind dit echt geen gezonde manier om af te vallen en raad het niemand aan want het is hel.
Nu ik juist meer eet naast het trainen merk ik dat ik aankom, in spiermassa. En een veel mooier lichaam begin te krijgen.

horsezz578

Berichten: 135
Geregistreerd: 30-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 08:59

Loes1996 schreef:
Ik heb het topic doorgelezen en schrik van de reacties van wat kennelijk in het boek staat....Ik kan uit ervaring vertellen dat weinig eten (<1500kcal) en veel sporten echt niet goed is voor je lichaam...
Ik heb een half jaar op die manier getraind en ja ik 'hield' van het hongergevoel nou met mijn half jaar progress foto's was ik inderdaad afgevallen, maar geen spieropbouw. En ik vind dit echt geen gezonde manier om af te vallen en raad het niemand aan want het is hel.
Nu ik juist meer eet naast het trainen merk ik dat ik aankom, in spiermassa. En een veel mooier lichaam begin te krijgen.

Ze had ook zoiets gezegd dat je het hongergevoel moest omarmen?
Je lichaam laat niet voor niets zich duidelijk maken dat ze iets nodig had.

BloemBloem

Berichten: 16595
Geregistreerd: 21-05-03

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:03

Wat ze precies gezegd heeft weet ik eigenlijk niet, ze heeft een stel verdomd mooie billies :D, dat weet ik wel :D

Ik denk dat het maar net is hoe je erin staat, en of je er gevoelig voor bent. In het afvaltopic hier op bokt, kreeg ik zelf ook heel veel opmerkingen dat wat ik doe niet gezond is, omdat ik koolhydraatarm eet, en mijn koolhydraten dus alleen uit gezonde dingen haal :) Voorlopig, ben ik bijna 9kg lichter, voel ik mij lichamelijk en fysiek beter dan ooit, en zie ik het niet als dieet, maar als een nieuwe leefstijl. Heb nog nooit in mijn leven zo gezond, goed en veel gegeten :)

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:20

Maar koolhydraatarm eten is natuurlijk iets heel anders dan stelselmatig veel te weinig kcal (en daarmee vaak ook belangrijke voedingsstoffen) tot je nemen. Wat loes1996 zegt is ook altijd mijn 'kritiek' op dit boek geweest. Als je maar een bepaalde tijd veel te weinig eet en daarnaast nog flink sport val je zeker af. Is je lichaam hier op de lange termijn bij gebaat? Nee zeker niet.

BloemBloem

Berichten: 16595
Geregistreerd: 21-05-03

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 09:38

Eline, ik kijk niet naar kcal :), mijn richtlijn is, dat ik wanneer ik dus nog wil afvallen tussen de 20 en 30 gram koolhydraten blijf, de rest vul ik aan met goede vetten en eiwitten. Goede vetten zijn nu mijn brandstof geworden :)

Ik wil gewoon graag wat strakker worden, mijn buik blijft helaas toch wat "los", en inmiddels kom ik er ook niet meer mee weg door te zeggen dat er een kindje in heeft gezeten, gezien ze dit jaar alweer 6 wordt :+ Het is niet dramatisch die buik, maar het kan altijd beter :)

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 10:35

Ik denk dat koolhydraatarm eten niet eens zo heel slecht is als je niet per se een gespierder lijf wilt hebben maar puur wilt afvallen :j . Wil je echt gespierder worden dan zal je naast eiwitten toch ook zeker die koolhydraten wel nodig hebben

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: My Killerbody Motivation (MKBM) bij Fajah Lourens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 10:42

Weet je, mijn man is vanaf januari 18 kilo afgevallen. Niet door een bepaald dieet of persoon te volgen, maar door twee x per week 5 km te hardlopen (eerst opbouwen), en in het weekend 1x 40/50 km te fietsen.
Daarnaast koffie zwart ipv met melk en suiker, weinig snoepen, ipv 4 boterhammen tussen de middag 2 en een appel/banaan/sinaasappel, en met avond eten gewoon 1x opscheppen ipv 2 of 3x....

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 12:19

BloemBloem schreef:
Eline, ik kijk niet naar kcal :), mijn richtlijn is, dat ik wanneer ik dus nog wil afvallen tussen de 20 en 30 gram koolhydraten blijf, de rest vul ik aan met goede vetten en eiwitten. Goede vetten zijn nu mijn brandstof geworden :)

Ik wil gewoon graag wat strakker worden, mijn buik blijft helaas toch wat "los", en inmiddels kom ik er ook niet meer mee weg door te zeggen dat er een kindje in heeft gezeten, gezien ze dit jaar alweer 6 wordt :+ Het is niet dramatisch die buik, maar het kan altijd beter :)

Maar dat is ook precies wat ik bedoel in mijn vergelijking. Koolhydraatarm is iets totaal anders dan een (groot) calorie tekort creëren. En dat is wat in het boek van fajah wordt aangemoedigd.