Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Babeth

Berichten: 9333
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Jupiter, FL, USA

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:13

Ik wil je heel veel sterkte wensen. Zelf geen lotgenoot, maar wel veel familieleden die het hebben/hadden.

kimmie261

Berichten: 19222
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:18

lieve TS ik kan dit topic niet voorbij laten gaan zonder een reactie te geven,ik heb in directe omgeving gelukkig geen ervaring met kanker,wel vanuit mijn oude beroep,maar ik wil je heel veel sterkte wensen en ik duim voor het resultaat morgen dat alles goed te behandelen gaat zijn..

sannxxelmo

Berichten: 131
Geregistreerd: 07-03-13
Woonplaats: Hilversum/Eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 10:29

Zelf heb ik gelukkig niet, maar mijn zusje en moeder hebben het minder goed getroffen. Mijn moeder is kortgeleden getest en blijkt baarmoederhalskanker te hebben. Mijn zusje, toendertijd 10 jaar, had botkanker in haar bovenbeen. Tumor ter grote van een tennisbal. Dat was een hele hectische en moeilijke tijd. Ze is geopereerd en heeft ruim een jaar in een rolstoel gezeten. Het revalidatiteraject was lang en nog steeds kan ze niet meer zo goed fietsen en lopen als eerst. Maar ze is er nog en de kanker is weg!

Ik wil je veel geluk en sterkte toewensen! :+:

x_tico

Berichten: 4188
Geregistreerd: 10-05-05

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 11:15

Heel veel sterkte TS!

Ik ben gelukkig zelf geen lotgenoot, maar bij mijn moeder is Borstkanker geconstateerd vorige week.
Bijna zeker dat er geen uitzaaiingen zijn, maar daar horen we vrijdag meer over. Over 2 weken heeft ze haar eerste chemo..

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 11:23

Heel veel sterkte TS, succes met je onderzoek morgen en het wachten op de uitslag tot maandag :(:)

Ik heb een familielid met kanker, helaas uitgezaaid.

smiley

Berichten: 2795
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Biezenmortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 11:52

Geen lotgenoot maar wil je wel heel veel sterkte wensen.

Sicayes

Berichten: 3540
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Naaldwijk

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 11:54

Geen lotgenoot, maar helaas al wel 3voudig in de famillie meegemaakt (verschillende uitingen, 3e maken we nu mee)
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en kracht toewensen. Y;(

xPabloBokt

Berichten: 9450
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 11:55

Geen lotgenoot, vriendin van me is helaas wel uitbehandeld dus maak het nu ook van dichtbij mee..

Heel veel sterkte, succes met je onderzoek :)

Denise
Berichten: 5099
Geregistreerd: 30-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:06

Heel erg veel sterkte met dit verschrikkelijke nieuws.

Rocamor

Berichten: 10903
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 12:25

Heel veel sterkte ts. En ook voor je tweelingzus uiteraard.

Wat een schrik. Ik duim voor je. Voor een goede uitslag.

benangelique

Berichten: 15658
Geregistreerd: 06-09-04

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 13:37

Wat fijn dat zoveel mensen je kunnen steunen doordat zij weten hoe ziek zijn is. Want wat zal het ongelooflijk moeilijk zijn om in onzekerheid te zitten en nooit meer blindelings op je lichaam te kunnen vertrouwen. ...

jepsica

Berichten: 2963
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 14:36

Heel veel sterkte!

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 15:00

Tja het is inderdaad een rare gedachte dat ik ernstig ziek ben .in de even lekker uit te zijn ben ik nu nog een dagje naar wildlands gegaan. En ik vind het eigenlijk best bizar hoeveel mensen er reageren die of deze ziekte hebben (gehad) of waar het dichtbij voorkomt.

fenja

Berichten: 3438
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-16 15:01

Tja het is inderdaad een rare gedachte dat ik ernstig ziek ben ik ben nu nog een dagje naar wildlands gegaan. En ik vind het eigenlijk best bizar hoeveel mensen er reageren die of deze ziekte hebben (gehad) of waar het dichtbij voorkomt.

Flowerbomb

Berichten: 1432
Geregistreerd: 06-10-06
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:03

Roosch schreef:
Nog een tip trouwens. Lees je goed in maar niet TE goed. Laat je niet gek maken door verhalen, ervaringen en 'de buurman van mijn zus en daar de achternicht van..' theorieën. Het is goed om je voor te bereiden maar vaak zijn dat niet de verhalen die je moet lezen. Focus op de behandelaars en je eigen lichaam.

Tijdens afspraken : zorg dat er iemand bij je is voor steun maar zoek ook een manier om de informatie die je krijgt ergens op te slaan/schrijven.

En last but not least: ga op je eigen gevoel af. Als iets niet goed voelt of juist wel, ga daarvan uit.

Dikke knuffel :(:)


Je mag tijdens afspraken ook het gesprek gewoon opnemen met bijvoorbeeld je telefoon dan kun je het thuis nog eens rustig terug luisteren.

Sterkte!

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:05

Het is ook raar,zeker omdat je er zo mee geconfronteerd word,het is Bam,je hebt kanker.
Ik voelde me niet ziek en het voelde voor mij niet als kanker omdat ik geen klachten had. Mijn omgeving had het er wel moeilijk mee.

tengeltje11
Berichten: 7147
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:21

jeetje,vreselijk!
heel,heel veel sterkte!

wat ik je nog als tip zou willen geven,zorg ook dat je er mentaal niet aan onderdoor gaat.
als je voelt dat het te zwaar wordt of je jezelf erin verliest,zoek dan zeker ook hulp hiermee!
want dat wordt toch wel veek wat vergeten,en zoals iemand reeds zei,is je mentale kracht,50% van alles!

Anoniem

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 15:25

Heel veel sterkte Ts, ik denk dat afleiding zoeken toch wel goed is hoor. JE hoeft dan niet de hele dag met een blije bakkes rond te lopen, maar thuis gaan zitten er erover nadenken gaat je ook niet verder helpen.

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 18:43

Wat zal jij ontzettend geschrokken zijn, zoiets verwacht je totaal niet als je je laat onderzoeken voor iets veelvoorkomends als bloedarmoede.
Heel veel sterkte met wat komen gaat!!!

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:13

Lieve ts, ik heb het topic even vluchtig doorgelezen. Een lotgenoot hier. Andere soort, maar nog steeds kanker. Inmiddels ben ik 6 jaar "schoon" en heb ik mijn leven opgepakt. Mocht je vragen hebben antwoord ik die met liefde. Het is een poedersuiker waar je je doorheen moet slaan. Heel veel sterkte

Fantast

Berichten: 1487
Geregistreerd: 17-04-06
Woonplaats: Bolsward

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:24

Gelukkig zelf niet, mijn zwager (30 jaar) had het in zijn amandelen. Sondevoeding eniet een zwaar traject. Hij heeft vorige week een scan gehad om te zien of alles weg is, nog geen uitslag naar het leek goed ook is zijn sonde er sindsdien uit.
Sterkte met je behandeling

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 22:38

Lieve TS,

Ik wil je onwijs veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Ook wil ik jou en je tweelingzus veel positieve kracht meegeven. Reik naar alle positiviteit die je kunt vinden. Je zult jezelf er doorheen moeten slaan, maar je zult nooit alleen staan. Veel sterkte, alle bokkers hier hebben vertrouwen in een voorspoedige genezing.

Dikke kus :(:)

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 23:02

Heel veel sterkte morgen TS.
Inderdaad eng hoeveel mensen reageren die het zelf of dichtbij hebben meegemaakt.

Cinderella

Berichten: 6326
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Cinderella Castle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 00:14

Ik kwam net op je topic terecht en ik wil je onwijs veel sterkte wensen. Morgen duimen we allemaal met je mee. Je zoekt naar ervaringen, maar die heb ik niet voor je. Alleen een virtuele knuffel kan ik je geven :(:).

esje01

Berichten: 4901
Geregistreerd: 09-10-06
Woonplaats: op een uniek plekje in Brabant

Re: Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-16 07:05

Goedemorgen
Hoop dat je goed hebt kunnen slapen.
Succes vandaag