[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:44

Nu twijfel ik weer... Wilde net een palette op mijn wishlist zetten, maar na al dit commentaar weet ik niet of ik het zie zitten. Naked Heat wordt het in ieder geval niet omdat ik al een ander palette heb gekocht met ongeveer dezelfde kleuren. Denk dat ik wanneer mijn budget het toelaat gewoon nog maar een keer naar HB ga, wat swatch enz. De lippenstiften vond ik ook erg mooi en goed. Misschien dat ik er daar gewoon 2 van aan ga schaffen.

Ik heb gehoord dat de matte liquid lipsticks van UD goed zijn, maar de shiny en metallic ones wat minder. Klopt dit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:55

Fenrir schreef:
Ik gebruik nu bijna alleen nog maar mijn Naked Heat voor dagelijkse looks (vooral de matte kleuren voor overdag), heerlijk palette <3 Blend als een tierelier en geen last van fallout verder hier.

Ja same here. Ik gebruik eigenlijk alleen maar Naked Heat en Juvia’s place nu. Enige die fallout geeft bij mij is scorched, maar als ik wat spray voor ik m’n kwast er doorheen haal gaat het prima.

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 21:08

Hier is naked Heat ook mijn nr 1 geworden, op mijn arm vielen de swatches tegen maar ophet oog was het instant liefde, ben er nig steeds onwijs blij mee. Hier geen last van veel fallout

Berdien

Berichten: 64515
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 21:17

Oh wat zonde Memories! Misschien een slechte batch? Hier ook alleen maar absolute liefde voor Naked Heat. Qua kleuren, pigment en gebruik. Weinig tot geen last van fall-out.

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 22:16

Twijfel je door oa mijn opmerkingen of gaat het ergens anders over Phoya? Want in dat eerste geval zou ik vooral niet naar mij luisteren := UD is echt kwalitatief niks mis mee, kans is groot dat het voor mij niet werkt omdat ik of a.) een slechte batch heb of b.) het gewoon net niet voor mij werkt omdat mijn kwasten/techniek/andere producten niet lekker met de formule van de oogschaduw werken.

Gebruik Heat nog steeds wel maar niet zo vaak als ik zou willen. Ga steeds meer aan mezelf twijfelen door jullie opmerkingen :') Volgende week maar even verder mee prutsen en anders is het toedeloe.
Oh en ja Juvia's heb ik sinds ik die heb ook echt veel te vaak op. Ho-ly tyfus wat is dat pigment goed zeg, echt super om mee te werken.

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 11:41

Memories schreef:
Twijfel je door oa mijn opmerkingen of gaat het ergens anders over Phoya? Want in dat eerste geval zou ik vooral niet naar mij luisteren := UD is echt kwalitatief niks mis mee, kans is groot dat het voor mij niet werkt omdat ik of a.) een slechte batch heb of b.) het gewoon net niet voor mij werkt omdat mijn kwasten/techniek/andere producten niet lekker met de formule van de oogschaduw werken.

Gebruik Heat nog steeds wel maar niet zo vaak als ik zou willen. Ga steeds meer aan mezelf twijfelen door jullie opmerkingen :') Volgende week maar even verder mee prutsen en anders is het toedeloe.
Oh en ja Juvia's heb ik sinds ik die heb ook echt veel te vaak op. Ho-ly tyfus wat is dat pigment goed zeg, echt super om mee te werken.


Niet alleen door die van jou, de fall out hoor ik meer.
Fall out vind ik persoonlijk dan weer niet zo'n probleem eigenlijk. Beetje rustig tappen...
Het is wel echt een high end merk. Ik vind dat je niet 'veel' krijgt voor wat je betaalt.
En 20,- voor een lippenstift vind ik eigenlijk ook wel heel duur. Is wel super goed daar niet van.
Maar je kunt er 6 van bijvoorbeeld MUR kopen als je wilt voor dat geld en dan heb je meer keuze. Je moet waarschijnlijk wat regelmatiger bij werken op een dag en na het eten, maar of je dit nou 2 keer doet of 1 keer, maakt me dan niet zoveel meer uit.

Memories

Berichten: 2629
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 12:27

Ja dat snap ik dan ook wel weer hoor. Zo heb ik echt een hele collectie van die Hema lip crayons (of hoe die dingen ook heten, beste budget lipstick ever voor mij) en wat andere merken van rond de 4 euro per stuk en eerlijk gezegd... het is nou ook weer niet zo'n gigantisch verschil met bijvoorbeeld m'n Ofra liquids a 20 euro per stuk. Ja die van Ofra zitten echt als een huis, geven wel af maar niet zoveel en hoef ik over de dag heen niet bij te werken maar... die van de Hema geven alleen net iets meer af en hoef ik op een dag dat ik bijv. echt een maaltijd met veel olie naar binnen zit te vreten ook maar 1 keer bij te werken. En dat is alleen als ik pech heb, 9 van de 10 keer zit het alsnog helemaal prima. Ik merk het verschil gewoon nauwelijks. Vind het leuk om een paar dure te hebben voor die paar keer dat ik op date ga oid en gewoon echt een alles-proof lipstick wil hebben, maar voor everyday pak ik gewoon lekker die goedkope troep hoor.
Het is idd maar net hoeveel verschil je er zelf van merkt, en hoeveel je er voor over hebt.

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 13:56

Ja precies zo zie ik het ook. Ik doe het gewoon met de leuke budget merken van prima kwaliteit en bewaar de high end producten of inkopen voor speciale gelegenheden :)

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:31

Ik koop persoonlijk liever high end make-up, maar dat is puur omdat ik het leuk vind om te verzamelen en omdat ik het echt veel gebruik. Bij veel merken heb ik ook echt wel door dat de kwaliteit gewoon een stuk hoger ligt, en daar geef ik m'n geld graag aan uit. Houdt me ook tegen om zo veel te kopen :=

Al heb ik een paar drugstore dingen die ik heel veel gebruik. Mijn foundation is gewoon van maybelline en tot nu toe is het een van de enige foundations die echt goed werkt voor mijn (super vettige) huid.

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:43

Ik vind eigenlijk dat als er slechte batches bij een high-end merk zijn, dit behoorlijk kwalijk is. Je test toch je product op kwaliteit? Lijkt me dat je dat bij elke batch moet doen.

Het word naar mijn idee ook nogal vaak als excuus gebruikt. "Zal vast een slechte batch zijn." Ja, en dan? Dat betekend maar dat het oké is dat je een palette voor 60,- heb gekocht en het ruk is. Zoiets zou eigenlijk gewoon te ruilen moeten zijn.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:56

Niemand zegt dat dat een legitiem excuus is voor een ruk palette natuurlijk. En vaak als iets echt een slechte batch is dan wordt er ook netjes een nieuw palette toegestuurd oid. Zie bijvoorbeeld het hele Subculture gebeuren van ABH :)

Ik persoonlijk ben supergroot fan van het Heat palette. Zoals bij meer UD palettes echt ruk qua armswatches van (vooral) de matte kleuren, maar op het ooglid dikke liefde <3 als ik één palette zou moeten kiezen die ik zou willen houden van al mijn palettes, dan is het deze.

ElineS
Berichten: 5507
Geregistreerd: 10-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 17:05

UD heat is inderdaad prachtig. Die wil ik heeeeul graag hebben. Maar het is mij allemaal even te duur allemaal (veel dierenartsrekeningen de laatste maanden :') ) en ik ben net te weinig met make-up bezig de laatste maanden :P Beetje lui geworden haha.

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 18:17

Nu met de herfst is Heat wel leuk met die donkere rode, warme kleuren.

Niniane

Berichten: 6437
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:09

Heat vind ik verder ook mooi, maar twijfel daar nog steeds heel erg over. De kleuren hebben de meeste van ons denk ik toch al wel in één of meerdere palettes zitten.

Afbeelding
Vandaag lekker simpel met mijn Beauty Bakerie palette

FenixJL
Berichten: 336
Geregistreerd: 05-11-16

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 13:51

Weten jullie misschien wanneer Becca bij douglas komt?
Kan er nog niks over vinden

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:30

Leuke look Niniane, past mooi bij het seizoen :)

xFioon

Berichten: 4898
Geregistreerd: 15-09-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 21:53

Mooie look Emma!

I'm shook staat je goed Linoleum.
Ik twijfel ook nog om die te bestellen, maar ik wil zoveel hebben :P
van JS heb ik alleen Calabasas, en ik ben er tevreden over. Maar ik heb dan ook niks uit de basis collectie om het mee te vergelijken.
Qua liquids ben ik het meest fan van mijn urban decay liquid. Die blijft echt zitten als een huis en geeft zo goed als niet af.
Ik koop wel bijna alleen dure merken, maar toch vind ik ze niet altijd het beste.
Heb er recent 1 gekocht van Chanel en 1 van Dior, maar die gaan er toch best snel af, die moet ik wel een paar keer per dag bijwerken. De meeste van MAC die ik heb blijven beter zitten.

Ik heb laatst in mallorca het peach palette van too faced gekocht, en dat is nu echt mijn favoriete op het moment. Pak wel elke ochtend dezelfde standaard kleuren, maar op een dag dat ik naar mijn werk moet heb ik geen tijd (sta ik niet nog eerder op :P) om met kleuren oogschaduw te gaan experimenteren.

Ik wil graag nog een palette met een diepe rood/bordeaux tint, maar ook wel graag bruin, goud en olijfgroen. Iemand nog tips, waar alles een beetje in 1 palette zit? ;)

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 22:29

Mooi emma! Wat een leuk bandje in je haar.

Lino, leuk weer een keer iets klasiekers te zien. Eyeliner staat je mooi zo.

Merel, typische jouw kleurtjes. Mooi!

chimello

Berichten: 6405
Geregistreerd: 28-03-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 10:37

Volgt iemand MakeupStruggles op YT? Heerlijk als iemand zegt wat ik denk bij een hoop artikelen haha

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 14:28

Ik post m’n look maar weer gewoon :))

Afbeelding

Individu
Berichten: 731
Geregistreerd: 18-03-17

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 21:01

Wederom weer een mooie look Emma. Leuk nude kleurtje op je lippen

MissBambi

Berichten: 4279
Geregistreerd: 04-07-06

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 23:14

Stille meelezer kruipt even onder haar steen vandaan :D

@Emmaa_ waar heb jij die haarband vandaan? Vind ze erg tof :j

Avelienvd

Berichten: 7223
Geregistreerd: 28-12-04

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 23:18

Leuke look emma

Djilna

Berichten: 31009
Geregistreerd: 20-09-02
Woonplaats: On the trails

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:14

Ik meld me ook weer eens :wave:
Volgde even niet meer omdat ik van mezelf niet meer zoveel makeup mocht kopen :=
Op zich gelukt! Alleen wel gezwicht zondag voor Naked Heat :P. Kreeg mailtje van FU dat ik 20% korting had op UD en toen bleek het in ponden ook nog goedkoper te zijn dan in Euro's O:), dus in Ponden besteld. Nu heb ik net geen 37 euro voor Naked Heat betaald en geen verzendkosten *\o/* :D Kan niet wachten tot hij er is!

Vrijdag ga ik denk ik naar de opening van HB in Zwolle. Ben toch wel benieuwd en hoop dat hij wel ook in Arnhem gaat komen in het oude V&D pand. Zeker omdat wij geen Bijenkorf hebben denk ik dat er potentieel is voor een filiaal.

Elke gefeliciteerd met je gave nieuwe baan! Succes volgende week.

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 12:30

Arnhem was ooit een stad met zowel Bijenkorf als VD, stom eigenlijk dat de Bijenkorf zoveelgesloten heeft, zeker dat niet eens veel later VD omviel. :+ Al had Bijenkorf dat ezlfde lot gehad denk ik als ze alles open hadden gehouden.

Ik hoop dat mijn BB pakje er vandaag is.. is een week geleden besteld.