Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 202 van de 502 [ 12528 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 502  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Bewust kinderloos, wie nog meer ?

 
Profiel   

Hypericum schreef
Wat was het ook alweer, tot ze 18 zijn kost een kind je gemiddeld een ton toch?

Vanavond in de Ikea was de boomkikker techniek een goede geweest.
Jochie van jaar of vier, vijf en ouders nergens te bekennen. Hij staat bij een enorme stapel met bestek (in doosjes) en trekt de ondersten er onderuit. BAM! Daar ging alles, herrie en puinzooi.
Verschrikt kwamenop ouders aanrennen 'oooh jeee oh oh wattisernougebeurd?'
Ikea medewerkster was niet zo begripvol 'u heeft geluk dat het geen breekbare waren zijn, en wie gaat het opruimen?'

Nice :D

Voor de boomkikker-methode hebben ze al een plek in Ikea: bij Smålland in de ballenbak. :') (alleen nog even een boete instellen voor vervelende kinderen die uit de winkel zijn geplukt, wanneer de ouders het weer op willen halen)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 07:33 



 
Profiel   

Zag weer eentje op FB die reageert op een bericht dat ze met gewrichten van dode mensen aan het testen zijn om die beter te begrijpen. En dan komt er eentje tussen dat ze een oplossing voor haar ziekte moeten zoeken ipv dit te doen want dat de pijn niet het ergste is maar weten dat je kind ook 50% kans heeft er op. En haar kleinkind ook...

Laat je dan testen voor je aan een kind begint of begin er niet aan als je er zóoooooo bang voor bent dat je vindt dat al het andere onderzoek moet schuiven. :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 10:10 



 
Profiel   

Ik werd wakker met een foto op FB van spekjes in de vorm van spermacellen die in een pan naar een gebakken eitje zwemmen met de tekst "when you wanting another baby but your husband don't get hints".

Ik kan tegen veel maar dit vond ik gewoon vies :+
Over het vreselijk slechte engels zwijg ik al helemaal haha.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 10:43 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]
[ img ]
[ img ]

:r

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 11:09 



 
Profiel   

nouuu dat Ian Sommerhaler irl niet zo'n schatje is heb ik al uit meer interviews op gemaakt. :=
Maar mijn zwak voor Damon houdt dat feit in de verste uithoeken van mijn brein. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 11:12 



 
Profiel   

Eh. Wat is zijn dan ook een domme koe. Wie wil er nou met zo'n klootzakkerig stuk vreten zijn. Jij mijn pillen weggooien? Veel plezier met je rechterhand, ik ga naar huis

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 11:15 



 
Profiel   

Als jij geen kinderen wil kan ik dat begrijpen.
Wanneer je als vrouw wel kinderen wil maar nooit weet of het het goeie moment is, dan snap ik ook wel dat ze er geen drama van maakt.

Tenzij hij plots een heel elftal wil en zij 2 genoeg vindt bijvoorbeeld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 12:45 



 
Profiel   

Hij beslist voor haar. Als ze er in me is gegaan houdt dat in dat zij ook wilde (of geen nee durfde te zeggen) maar als zij het ook wilde, waarom dan de pillen weggooien?
Verre van normaal

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 13:10 



 
Profiel   

Gatver ik vind dat echt laag en kinderachtig gedrag.
Snap ook niet dat die vrouw zoiets pikt, ik had een mooie doos condooms voor hem gekocht :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 13:11 



 
Profiel   

Ik had hem er niet meer op gelaten :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 13:15 



 
Profiel   

Dat sws niet.

Ookal weet je dat je beiden de wens hebt, lijkt me dat je in een gezonde relatie communiceert over het moment van starten ipv een ander zo voor het blok te zetten? Vind het net zulk vals gedrag als vrouwen die stiekem de pil weggooien achter de rug van hun man en zo zwanger raken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 13:17 



 
Profiel   

Zij is er toch net zo goed bij? Een man die dit meent te moeten doen kan sowieso vertrekken bij mij. Je bent er dan toch net zo goed zelf bij dat je onbeschermde seks hebt? Het is een klotestreek, maar ik vind haar net zo goed 'schuldig' hieraan.

Hier staan de buurtkinderen al een hele tijd knettervals buiten viool te spelen. Vinden ze leuk. Ik niet :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 13:34 



 
Profiel   

Precies Berdien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 13:35 



 
Profiel   

Bah wat een walgelijk stuk vreten....
Tuurlijk is die vrouw er bij, maar dat betekent nog niet dat hij zo maar even haar pillen weg kan gooien in de hoop dat ze het niet merkt ofzo? >;)

Ik vond Stefan toch altijd al leuker in the vampire diaries :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 14:38 



 
Profiel   

Denk niet dat het allemaal zo serieus genomen moet worden wat daar staat eigenlijk...

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 16:45 



 
Profiel   

Laurora schreef
Bah wat een walgelijk stuk vreten....
Tuurlijk is die vrouw er bij, maar dat betekent nog niet dat hij zo maar even haar pillen weg kan gooien in de hoop dat ze het niet merkt ofzo? >;)

Ik vond Stefan toch altijd al leuker in the vampire diaries :Y)

Vertel me eens hoe je niet merkt dat je pil weg is. Als je dat niet merkt ging het om te beginnen niet veilig :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 18:45 



 
Profiel   

Ayasha schreef
Vertel me eens hoe je niet merkt dat je pil weg is.

Ze zou natuurlijk ook gewoon wel kunnen merken dat haar pil weg is, maar niet direct doorhebben dat hij dat op zijn geweten heeft.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 18:50 



 
Profiel   

Misschien hoopte hij op een romantische openbaring bij haar, dat ze toch ineens een kind wilde

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 19:07 



 
Profiel   

oomens schreef
Ayasha schreef
Vertel me eens hoe je niet merkt dat je pil weg is.

Ze zou natuurlijk ook gewoon wel kunnen merken dat haar pil weg is, maar niet direct doorhebben dat hij dat op zijn geweten heeft.

Als je die elke dag moet pakken ga ik er toch vanuit dat je her gewoon merkt. Geen pil = geen onveilige seks. Ofwel: ze is er zelf mee akkoord gegaan er vanuit gaande dat hij haar niet gedwongen heeft om seks te hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 19:15 



 

Leuk ook dat je vriend bepaald dat je ongesteld word tijdens de vakantie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 19:24 



 
Profiel   

Staat nergens dat de vrouw vervolgens vrolijk haar benen voor hem spreidde

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 19:40 



 
Profiel   

Magrathea schreef
Staat nergens dat de vrouw vervolgens vrolijk haar benen voor hem spreidde


Ze is in die periode wel zwanger geraakt dus iets is er wel gebeurd tussen hen. Maar eens met Bloodymary, de soep zal wel niet zo heet gegeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 20:44 



 
Profiel   

http://www.thisisinsider.com/nikki-reed ... er-fitness

Toch niet zo zoals het was gebracht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 23:10 



 
Profiel   

https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5A3E1A9C
:') :') :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 10:04 



 
Profiel   

:')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-17 10:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 202 van de 502 [ 12528 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 199, 200, 201, 202, 203, 204, 205 ... 502  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen