Wat doe jij met je nagels?
Ik doe niks aan mijn nagels 37%  37%  [ 342 ]
Ik lak mijn nagels nooit, maar verzorg ze wel (manicure) 7%  7%  [ 72 ]
Ik laat mijn manicure (eventueel met normale lak) doen door een styliste 0%  0%  [ 2 ]
Ik lak mijn nagels alleen voor een feestje/bij gelegenheid 14%  14%  [ 132 ]
Ik lak mijn nagels regelmatig met normale nagellak 13%  13%  [ 122 ]
Ik lak mijn nagels altijd met normale nagellak 4%  4%  [ 38 ]
Ik lak mijn nagels zelf met gellak 4%  4%  [ 45 ]
Ik laat mijn nagels lakken met gellak door een styliste 2%  2%  [ 26 ]
Ik voorzie mijn eigen nagels van kunstnagels (gel/acryl) 1%  1%  [ 14 ]
Ik laat mijn nagels voorzien van kunstnagels (gel/acryl) door een styliste 8%  8%  [ 73 ]
Anders 4%  4%  [ 41 ]
Totaal aantal stemmen : 907

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 27 [ 653 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe zijn jouw nagels?

 
Profiel   

Omdat ik zelf styliste ben, kijk ik altijd (niet eens bewust) naar mensen hun handen.
Nu ben ik zomaar eens nieuwschierig: hoe zien jouw nagels eruit? :+

Moderatoropmerking:
In dit topic staat een moderatoropmerking:
Onderwerp: Hoe zijn jouw nagels?
zonnebloem18 schreef
Om het on-topic te houden wil ik jullie vragen specifieke vragen over nagels en nagellak in het volgende topic te stellen: [MWS] Nagellaktopic deel 9.



Laatst bijgewerkt door zonnebloem18 op 26-04-17 12:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Moderatoropmerking toegevoegd

Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:15 



 
Profiel   

Ik denk dat als een styliste mijn nagels ziet ze spontaan een huilbui krijgt := Ik bijt nagels. En dan echt extreem. Heb het vroeger wel gelakt maar dat zag er nooit zo mooi uit met korte nageltjes.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:18 



 
Profiel   

Oeh heel verschillend.. eigenlijk maar net waar ik zin in heb. Tijdje acrylnagels gehad, tijdje gelnagels, vervolgens laten rusten, zelf lakken met gel, vervolgens laten lakken met gellak, en nu weer kaal :+ . Maar wel netjes verzorgd, gevijld en t liefst een glanslakje erover. Maar ik ga weer beginnen met gellak, dus die heb ik maar ingevuld.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:20 



 
Profiel   

Lol, ik ben een nagelbijter, niet zo'n extreme die amper nog wat overhoudt hoor...
Met name de laatste tijd vergeet ik het nogal eens, dus heb ik vrij lange nagels.

Nagels lakken? Mwah, niet echt mijn ding. Ik ben links- en rechtshandig, dus ik kan het prima. Maar het is er toch snel genoeg weer af. En dan zie je rouwrandjes onder de lak zitten... Bah. Nog lelijker en smeriger dan rouwrandjes onder blote nagels. Dus alleen bij erg speciale gelegenheden.

Teennagels lak ik nog wel eens. Vroeger beet ik die ook af _O- Ik zou het nog steeds kunnen qua lenigheid, maar ik doe het maar niet meer :r

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:20 



 
Profiel   

Altijd kort geknipt en niks erop! :-)

Ik studeer dierenartsassistentie, en dan zijn lange nagels, nagellak, gelnagels etc echt een no go ivm hygiëne.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:20 



 
Profiel   

Mijn nagels (en nagelriemen) zijn aangeknaagd en bijzonder oncharmant :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:20 



 
Profiel   

Hier ook een vroegere nagelbijter. Vooral als ik me verveel of stress.

Nog nooit een styliste gezien maar voor mijn huidige werk mag ik ook geen nep nagels enzovoort zelfs geen nagelak of andere lak. Het zal er maar af gaan tijdens werk :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:21 



 
Profiel   

Ik heb acryl nagels, mijn eigen nagels zijn zodanig zacht en breken snel, dat die er nooit mooi uitzien, dus met acryl heb ik daar geen last van. Ik heb alleen een nadeel dat mijn nagels heel snel groeien, en dus wel om de drie weken moet laten bijvullen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:21 



 
Profiel   

Vreselijk ;( Ik ben operatie-assistent en mag daarom geen nagellak dragen én geen lange nagels hebben. Dat is op zich nog niet eens het allerergste, maar doordat ik meestal de hele dag door vrijwel continue handschoenen aan heb, worden mijn handen "klam" en daardoor mijn nagels week. Waardoor ze vaak gaan splijten en daar is soms gewoon niet tegenop te vijlen helaas :-(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:21 



 
Profiel   

Niet om aan te gluren kan ik je vertellen :+ maar ik ga toevallig vandaag na twee jaar er weer eens een gellakje van essence overheen gooien :') ik heb lelijke nagels van mezelf, vierkantig. Plus met mijn werk en paardrijden werkt het allemaal niet mee. Heb ook hele slappe nagels helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:22 



 

Ik gok dat je wel weet wat mijn antwoord is, maar voor de rest: altijd normale nagellak die ik zelf lak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:22 



 

[ img ]

:')

Naturel nagels , nagellak bak ik van van :') . Werk bij de slager en ben net thuis sorry er zit nog wat slavink her en der op of onder :') (vinger bij het losse velletje heeft ooit ruzie gehad met een kloofmachine voor hout , zit een deuk in de nagelriem/vinger net onder de nagel)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:22 



 
Profiel   

LadyMadonna schreef
Omdat ik zelf styliste ben, kijk ik altijd (niet eens bewust) naar mensen hun handen.
Nu ben ik zomaar eens nieuwschierig: hoe zien jouw nagels eruit? :+


Bijna altijd voorzien van een verlengde set met acryl :D
Heb mijn papieren voor nagelstyliste. Doe ze alleen nog van mijzelf, mams en 2 klantjes.
En af en toe voor dames tussendoor. Verder werk ik ondertussen al wat jaren fulltime, dus nagelen werd minder!

Voorheen gemiddeld 2 tot 5 klantjes per dag. Toen ik nog op school zat. :D

Maar, bijna altijd voorzien van een set. Moet ze nu eigenlijk bijna bijwerken, maar dat wordt eind van de week pas denk ik :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:23 



 
Profiel   

Op mijn werk mag ik geen gelakte nagels, dus lak ze alleen bij een feestje. Maar als ik heel eerlijk ben heb ik na een dagje paarden wel vieze bruine randen onder mijn nagels die je amper schoon krijgt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:23 



 
Profiel   

DnT schreef
Ik gok dat je wel weet wat mijn antwoord is.

Nee, ik heb echt géén idee :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:23 



 
Profiel   

Soms gellak, soms nagellak, maar meestal niks.

Ik doe alles zelf :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:25 



 

Bij mij hangt het er heel erg vanaf. Op mijn werk mag ik mijn nagels niet lakken en moeten ze kort zijn. Wanneer ik in een week dus veel werk doe ik vrijwel niets aan mijn nagels. Werk ik alleen in het weekend, dan lak ik mijn nagels wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:25 



 
Profiel   

Dit zijn mijn nagels zeg maar. Ziet er echt niet uit...[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:25 



 

Doet dat niet zeer ? := , stompjes niet eens nagels Maureen

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:26 



 
Profiel   

2 cm lang, normaal 2,5 maar gister even wat korter geveild, gelakt en netjes in model. Ik doe het wel zelf trouwens.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:27 



 
Profiel   

Kort, heeeeel erg kort of nog korter als mogelijk is....
....zodat er maar geen groen randje onder kan kruipen..... en nu zit ik niet eens meer tussen de paarden, maar loop dat besmettelijke groene randje toch altijd wel weer ergens op de mtb, in de duinen of achter in de schuur bij de werkbank tegen het lijf....euh nagels...
%)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:27 



 
Profiel   

Ik was vroeger echt een nagelbijter, mijn nagels zagen eruit zoals bij Maureen := Gelukkig ben ik daar al een hele ruime tijd vanaf! Normaal laat ik een setje gel nagels zetten, omdat mijn eigen nagels ontzettend slap zijn (kan ze zo ombuigen). Maar nu alweer een tijdje gewoon kaal :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:27 



 
Profiel   

Vandaag heb ik 8 fatsoenlijke nagels met een wit randje, en 2 afgekloven veelste korte nagels. Ik bijt nagels, dus. Ben er al redelijk van af maar nog niet helemaal. Vroeger was alles kort. Zo'n 5 jaar geleden ben ik begonnen met nagels lakken en dat is niet mooi als je maar halve nagels hebt, dus heb ik de meeste kunnen laten groeien. Maar zodra er ergens een haakje is dan staan mn tanden erin.

De nagels van Maureen zijn nog best lang :Y) Vroeger had ik daar ongeveer de helft van. Inmiddels doet het (gelukkig) zeer als ik de verkeerde nagel er te ver af bijt :P


Laatst bijgewerkt door MagicMuffin op 25-04-17 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:28 



 
Profiel   

Ik lak ze af en toe,
Verder bijt ik nagels en verzorg ze bijna niet. En dat voor een dochter van een nagel styliste :')
Ik bijt niet extreem, alleen de witte randjes.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:28 



 
Profiel   

Ik lak zelf met gellak :) Soms ook met gewone lak. Maar net waar ik een periode zin in heb. Nu een mooi knalroze/coral kleurtje op.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-04-17 12:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 27 [ 653 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen