Wat doe jij met je nagels?
Ik doe niks aan mijn nagels 37%  37%  [ 342 ]
Ik lak mijn nagels nooit, maar verzorg ze wel (manicure) 7%  7%  [ 72 ]
Ik laat mijn manicure (eventueel met normale lak) doen door een styliste 0%  0%  [ 2 ]
Ik lak mijn nagels alleen voor een feestje/bij gelegenheid 14%  14%  [ 132 ]
Ik lak mijn nagels regelmatig met normale nagellak 13%  13%  [ 122 ]
Ik lak mijn nagels altijd met normale nagellak 4%  4%  [ 38 ]
Ik lak mijn nagels zelf met gellak 4%  4%  [ 45 ]
Ik laat mijn nagels lakken met gellak door een styliste 2%  2%  [ 26 ]
Ik voorzie mijn eigen nagels van kunstnagels (gel/acryl) 1%  1%  [ 14 ]
Ik laat mijn nagels voorzien van kunstnagels (gel/acryl) door een styliste 8%  8%  [ 73 ]
Anders 4%  4%  [ 41 ]
Totaal aantal stemmen : 907

Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 26 van de 27 [ 653 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Hoe zijn jouw nagels?

 
Profiel   

Ze zijn altijd zo dun door het bijten, Mn nagels zagen er beter uit nadat ik het er afhaalde dan ervoor toen ik ze nog afbeet. Een nagelstyliste kan het natuurlijk veel beter maar dat kost helaas ook wat.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 18:42 



 
Profiel   

Kost wat, maar behoud je natuurlijke nagel.
Op de manier verwijderen zoals jij zegt beschadig je altijd de natuurlijke nagel. Altijd...

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 18:44 



 
Profiel   

Maar bij 1 nagel had de acryl zelf al losgelaten en toen was mijn nagel ook zo dun in dit geval dus zeker niet door het vijlen. Dat komt dan toch omdat de nagel geen zuurstof krijgt door dat de acryl erop zit? Of heb ik dat dan mis?

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 18:54 



 
Profiel   

Een nagel is dood (nagelplaat dan, nagelbed niet) en heeft geen zuurstof nodig. Wat wel gebeurt is dat een nagel met kunstproduct zijn natuurlijke vocht en oliën niet kwijt kan waardoor de nagel als het ware te gehydrateerd raakt. Dit hersteld zich gewoonlijk binnen een dag of 2

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 18:59 



 
Profiel   

Ah oké, bedankt voor je uitleg!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-08-17 19:34 



 
Profiel   

Simpele roze quartz nagels deze keer :)


[ img ]


[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 15:40 



 
Profiel   

Aparte kleur, mooi. Hoe doe je dat? Of is het een bestaande kleur?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-09-17 15:52 



 
Profiel   

Dit zijn mijn nagels. Soms voorzien van een blank lakje, soms wat glittertjes, maar vaak aardig naturel.

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-09-17 09:12 



 
Profiel   

[ img ]
[ img ]

Mijn linker ringvinger en nagel (ik ben links) zijn vervormd door jaren pennen vasthouden, hij loopt niet rond maar scheef. Ben wel benieuwd of mensen dit herkennen eigenlijk! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-09-17 10:54 



 
Profiel   

De eerste nagels in dit topic die ik echt mooi vind matheno!

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 06:39 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 09:29 



 
Profiel   

Kimbers schreef
De eerste nagels in dit topic die ik echt mooi vind matheno!


Hee, dankje! :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 14:48 



 
Profiel   

Ik heb wel gestemd op de poll in het begin. Maar verder nooit gereageerd volgens mij :o.
Maar op onderstaande foto is mijn 'probleem' te zien. Mijn nagels zijn zo slap dat als er een wit randje aan groeit. Hoop dat de foto het een beetje goed laat zien (met name de wijsvinger en ringvinger) Iemand enig idee hoe ik dat sterker kan krijgen?
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 15:28 



 
Profiel   

In ieder geval geen nagelverharder gebruiken, want dat maakt je nagels broos (en dus evengoed breekbaar). Je zou kunnen overwegen om een overlay bij een nagelstyliste te laten zetten of eventueel een paar hele korte acryl- of gelnagels.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 17:45 



 
Profiel   

Shenavallie: bedankt voor je tips! Maar is dat niet symptoombestrijding? :o Niet boos worden als ik het niet goed heb, maar ik heb er echt geen verstand van :o

Edit: typfout

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-17 21:15 



 
Profiel   

Heel goed je nagelriemen verzorgen,eventueel extra vitamines slikken, en vooral heel veel geduld. ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 11:13 



 
Profiel   

[ img ]

Eindelijk heb ik nagels :D nep, want natuurlijk lukt mij niet. Altijd breken of splijten ze voordat ik lekker kan lakken. Ik koos voor een roze bruinige tint en een glittertje. Ik ben er heel blij mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-09-17 16:12 



 
Profiel   

Ik ben gezegend met keiharde, sterke nagels die van zichzelf glanzen. Heel vaak denken mensen dat het nep nagels zijn.

Ik doe verder niets aan mijn nagels, behalve knippen, ik weet dat knippen met zo’n clipper eigenlijk niet goed is, maar zelf heb ik nooit ergens last van.
Lakken doe ik ook niet, vind ik te veel gedoe.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 09:48 



 
Profiel   

Voor mijn opleiding die ik ga starten om gelnagels te zetten ben ik voor 7 november nog op zoek naar een dame die nagelbijt. Het is in Arnhem nabij het station van 10:00 tot 16:00. Aan het zetten van de nagels zitten geen kosten verbonden! Wie heeft er interesse?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 17:20 



 
Profiel   

deze kwam ik op Facebook tegen :D :')
ik doe beide, dat kan zeker niet :+
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 17:54 



 
Profiel   

ItsMe2 schreef
Shenavallie: bedankt voor je tips! Maar is dat niet symptoombestrijding? :o Niet boos worden als ik het niet goed heb, maar ik heb er echt geen verstand van :o

Edit: typfout

Nee hoor, je bent gewoon niet gezegend met sterke nagels. Net als ik. Ik heb mijn hele leven al slappe, dunne nagels. En ben door de acrylnagels enorm geholpen. Ik heb ze heel kort, want met lange nagels stoot ik overal tegenaan. Bovendien krijg ik mijn broek dan niet meer dicht. :D
Vitamine-preparaten hebben geen invloed op natuurlijke nagels, goede voeding wel. Al is het maar een klein beetje. Extra calcium slikken heeft sowieso geen zin, dat is namelijk een hardnekkige fabel die nog steeds de ronde doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 18:29 



 
Profiel   

Whizz schreef
[ [url=m/tXTc0u.jpg]Afbeelding[/url] ]

Eindelijk heb ik nagels :D nep, want natuurlijk lukt mij niet. Altijd breken of splijten ze voordat ik lekker kan lakken. Ik koos voor een roze bruinige tint en een glittertje. Ik ben er heel blij mee!

Heel mooi gezet! En wat een gave lakjes! <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 18:29 



 
Profiel   

Thanks Shenavallie. Ik zou elke paar dagen wel willen veranderen nu ik mooie nagels heb :#

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 20:49 



 
Profiel   

Oh, wat kan ik me dat goed voorstellen! :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 21:25 



 
Profiel   

Vanochtend mijn nagels laten lakken met gel lak <3 [ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-09-17 11:37 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 26 van de 27 [ 653 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen