Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 57 van de 280 [ 6999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 280  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Naar de sportschool!

 
Profiel   

Dank je wel!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 09:44 



 
Profiel   

Gefeliciteerd supervixen!

Ik ben er al helemaal klaar mee, er is weinig te doen hier voor ons, dus we kijken alleen. En mag nu ineens t weekend wel blijven, maar hoeft niet, dus dan niet. Welkom bij defensie. Wel mooie omgeving hier!

Bijlezen wordt lastig, internet is erg slecht. Heb alleen bundel, sat is niet zo'n probleem, maar bereik is slecht vaak

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 10:18 



 
Profiel   

Dank je!

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 10:29 



 
Profiel   

Gelefiliciteerd met je verjaardag.

Welkom terug eugoldinges :+ krijg je naam nooit goed getypt sorry :o

Ganglion schijnt idd flink pijnlijk te zijn.

Even kort antwoord op jolien. Waarom noord vietnam. Tsja heb niks met azie maar vietnam en nepal en mongolie fascineren me al jaren, vietnam vanwege de historie de andere twee vanwege de natuur. Maar ja gammel lijf en ex die daar ook niet echt voor voelde. Inmiddels goed bevriend met iemand (gv) die van verre reizen houdt azie, amerika afrika maakt niet uit., een lijf dat veel beter op orde is. Vlak na verkoop van jonge tinker kwam bij hem deze aanbieding per mail binnen van organisatie waar hij vaker mee is weggeweest. Hij is daar nog niet geweest en wilde dat ook altijd graag.

Paar weken over gedacht en toen allee gewoon boeken die handel. *\o/* dus de verkoop van jonge tinker maakt deze vakantie mogelijk. Een mooie waardige manier van afscheid nemen van paarden na 44 jaar die gehad te hebben.

Gisteravond heel kalm getraind. Ging best ok en was gezellig. Gv had bardienst ook dus maar meegereden met hem. Scheelde me met au pootje weer koppelen. Pootje is dus deels overbelasting maar deels probleem met schoenen kennelijk die ik maandag aanhad. Heb eerder met dat paar problemen gehad onder linker voet. Gister middag van paar gewisseld en de pijn was al een stuk minder maar nog wel aanwezig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 10:37 



 
Profiel   

Gefeliciteerd SV! *\o/*

Jolien, ik heb heel veel gesport, gelopen en ben heel actief bezig geweest :j Gisteren ook even een avondje "rust" ingepland..

Dit jaar ben ik nog niet op vakantie geweest, ik ga meestal 1x per jaar en dan meteen een maand of 2 :') Vorig jaar ben ik naar Australiƫ geweest en dit jaar vlieg ik naar NZ <3

Goed bezig Jolien! +:)+

Iedereen lekker aan het sporten dus, ik ga vanavond ook weer en de rest van de week haha. Weer eventjes knallen!

Lekker bezig Nicole! En je reis gaat vast top worden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-09-17 10:42 



 
Profiel   

Ik lees morgen even bij, maar wij zijn onderweg naar nederland voor weekend. Morgen dus ff lekker sporten, misschien ook wel ff fietsen, aangezien het mooi weer schijnt te worden. Weekend wordt al ongezond genoef

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-09-17 17:55 



 
Profiel   

Dankjewel Needje. :)
Babysteps zul je bedoelen. Zolang ze vooruit gaan en niet achteruit, ga je nog steeds de goede kant op. Hoewel ik gevoelsmatig heel goed begrijp dat je baalt omdat je er misschien liever wat meer aan had kunnen hangen.

SV, het zou fijn zijn als de fysio je kan vertellen wat de mogelijkheden zijn, het is raar dat je er al zo'n tijd last van hebt.

Irkoontje, ik wist niet dat je al wel naar DL gegaan was. Wel stom dat er zo weinig te doen is. Zit je daar een beetje voor Jan met de korte achternaam. :(:) Gelukkig ben je nu weer even thuis, geniet van je weekend. :)

karuna, tof dat jullie er dan nu werkelijk heengaan. :D Ik heb even gemist wanneer jullie nu gaan.
Wat een paar schoenen al niet kan veroorzaken. -O-

gribaldi, lekker bezig geweest dus. +:)+ Wat een gave bestemmingen!

Ik heb een lekker sportweekje gehad. Ik ben heel blij met mijn nieuwe sportschema, ik haal er nu veel meer voldoening uit en voel de dag erna mijn spieren ook goed. :o
Vandaag een rustdagje, ik ga onze trap in de primer zetten en morgen aflakken. Morgenochtend wel naar Xcore.
Fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 08:23 



 
Profiel   

Dankjewel Jolien! Dat doe ik zeker! Ga zo wel lekker sporten? Daar kan je wel hardlopen opzich, maar niemand wou mee :( en aangezien de omgeving best onbekend is, is alleen niet echt handig.

Je bent echt goed bezig zeg! Fijn dat je nieuwe schema zo goed bevalt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 08:49 



 
Profiel   

Goed bezig Jolien.
Ik ga over een uurtje weer.
Hopelijk voelt t wat beter als afgelopen keren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 08:52 



 
Profiel   

Geen maps op je telefoon Irkoontje?
Zo vind ik altijd weer de weg terug. Haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 08:53 



 
Profiel   

Lekker jolien!
Maandag is er een nieuw inloopspreekuur bij de fysio in de sportschool. Daar ga ik dan heen. Van de week een keer een half uurtje op de loopband gelopen, verder niet hardgelopen omdat ik morgen de posbankloop 15km doe. Met aardig wat hoogtemeters. Zal er daarna wel flink last van hebben.

Gisteren nog even kracht gedaan en ik heb een aantal apparaten weer wat zwaarder gepakt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 09:47 



 
Profiel   

Needje schreef
Geen maps op je telefoon Irkoontje?
Zo vind ik altijd weer de weg terug. Haha


Jawel, maar mn netwerk valt daar altijd weg :,) heb geluk als ik een paar berichten kan bekijken en sturen. Anders was t wel een goede geweest, maar maps heeft netwerk nodig. Over t algemeen kan ik daar niet eens SMSen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-09-17 13:12 



 
Profiel   

Gister even lekker aan de bak geweest, nu spierpijn in mn billen :,) vandaag paard gereden, ook flink aan t werk geweest, want hij was weer eens kijkerig. Nu lekker verjaardag vieren en taart eten :,)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 12:03 



 
Profiel   

Gefeliciteerd irkoontje!

Ik heb vanmiddag de posbankloop 15km gelopen met aardig wat hoogtemeters. Ik had mijn dag niet en het was erg zwaar. Ook veel last van de warmte. Mijn heup doet weer aardig zeer. Morgen naar de fysio in de sportschool. Ben benieuwd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 15:59 



 
Profiel   

Dankjewel! Balen van je heup en dat t niet lekker ging zeg, hopen dat de fysio helpt

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 17:50 



 
Profiel   

Gefeliciteerd irkoontje!

Knap hoor sv 15 km, jammer dat het niet helemaal lekker ging.

Ik heb vanochtend de bootcamp weer gehad, was vandaag vooral kracht training, begin mijn benen wel een beetje te voelen. :))

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 18:11 



 
Profiel   

Mijn tijd was wel prima hoor, voor mijn doen, maar voor mijn gevoel ging het niet lekker. Was sowieso al erg moe dit weekend.

Lekker zo'n bootcamp Renske. Welke oefeningen doe je dan allemaal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 18:33 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Irkoontje!!

Jammer dat t voor je gevoel niet lekker ging Supervixen.
Maar je hebt t maar mooi wel gedaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 18:38 



 
Profiel   

Dankjewel allemaal!

Lekker bezig renske!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 19:31 



 
Profiel   

Gefeliciteerd Irkoontje!

Nee dat was de eerste keer Xcore Jolien, maar ik ga zeker weer! :)

Ik doe het je niet na hoor Supervixen, vind het heel knap! Nog gefeliciteerd met je verjaardag! :o

Goed bezig Renske!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 19:44 



 
Profiel   

Hoi, mag ik mij hier ook melden? Een paar jaar geleden was ik vrij fanatiek aan het sporten, maar met afstuderen en ons toendertijd nieuwe huisje zette ik dat op een laag pitje. Later zat ik niet zo goed in mijn vel waardoor ik stopte met sporten en slechter at. Nu ik me weer een tijdje goed voel wil ik weer lekker naar de sportschool en een aantal kilo's kwijt. Nu alweer bijna 5 kg kwijt, maar er mag nog wel 10 kg van af. Krachttraining heb ik weer opgepakt en dat voelt toch wel goed, al ben ik een heel stuk minder sterk dan een paar jaar geleden. Komt ook wel weer. :) Gek eigenlijk hoeveel zelfverzekerder je je voelt na het sporten. :D

@supeevixen, wauw 15 km, wat knap! Jammer dat je heup pijn deed/doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 08:36 



 
Profiel   

Kijk enorm uit naar de vakantie Jolien, mag ook wel na een jaar aan een stuk door werken :')

Fijn dat je schema zo goed bevalt :D

Vorige week ben ik 5x naar de sportschool geweest, heerlijk!

Deze week enorm druk, einde van de week trouwt mijn broer en moet nog wat dingen voorbereiden maar wil toch 4x gaan deze week. Hopelijk kan ik donderdagavond nog even maar moet nog naar de locatie toe om te kijken hoe of wat en anders ga ik zaterdagochtend.

SV lekker gelopen!

Welkom Adamootje, succes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 11:45 



 
Profiel   

Zo net weer in de sportschool geweest na vorige week maar 1x curves en 1x zwemmen. Morgen weer!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 12:35 



 
Profiel   

Ik heb heerlijk verzaakt tijdens vakantie :Y) , op wat gewandeld en gezwommen na dan. Ga zo weer, zal er wel weer spierpijn van gaan krijgen!

Zag gisteren een bootcamp groep op 't strand, lijkt me knap zwaar zo in dat mulle zand ook!

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 14:11 



 
Profiel   

Lekker remember! Leuke vakantie gehad?

Ik heb nog steeds spierpijn van de walking lunges van zaterdag. Vanmorgen 6 uur in de auto gezeten terug naar duitsland
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-09-17 17:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 57 van de 280 [ 6999 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 280  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen