Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 13:19

Needje schreef:
Ok. Ik lieg. Heb net even getest met op de plaats stappen maken en m'n armen flink mee bewegen in het ritme. Dan telt ie toch wel stappen erbij. Duurt alleen ff voor ie t laat zien.
Mijn excuses.

Leugenaar -:(-

Je ziet het echt wel op de onderste foto's. Goed bezig hoor Jolien!

Ik heb wat oefeningen gister met het gewicht omhoog gegooid. En nog een avonddienst gedraaid na 2 weken vakantie... kunnen best zware diensten zijn. Ben helemaal dood nu :') :(

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:17

Gelukkig ben ik mn ticket kwijt aan de neef van de vriendin waar ik mee zou lopen :) dus zo hoeft ze niet alleen, en heb ik tovh wat geld terug

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:36

Gelukkig. Meestal raak je kaartje wel kwijt weet ik van ex.hopelijk gaat in dld alles soepel lopen voor je.

Vanmorgen licht getraind. Buik billen en rug. Schouder is zo stijfjes als wat helaas. Alleen daarna een bank moeten tillen met anderhalve arm. Medewerkers van stort wilden/mochten niet meehelpen en bank moest in container van 140 cm hoog gedaan worden, pppfff.

Morgen ochtend twijfel of ik ga trainen. Kijk morgen vroeg wel hoe lijf er aan toe is, ben wat gammelig en wil echt fit zijn voor vakantie. Maandag ochtend zowiezo trainen.

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 18:39

Morgen voor het eerst weer naar de sportschool, lekker weer eventjes energie op doen. Totaal nog geen tijd voor gehad aangezien ze het bij mijn studie een heel goed idee vinden om direct met een project te beginnen 8)7

Had wel even een leuk momentje vandaag.. Had nieuwe broeken nodig aangezien alles te groot was. Van maat 42/44 naar maat 38/36 *\o/*

Supervixen

Berichten: 12841
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 19:00

Wauw goed zeg!!

Ik heb rustdag vandaag. Morgen naar de sportschool en zondag een lange hardlooptraining, als het goed gaat wil ik rond de 18km hardlopen.

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 21:26

Vanochtend heerlijk wezen sporten :)
En nog los gesquat :D voorheen alleen in het vaste rek gedaan.

En verder van 11 uur tot 19.30 in de sauna's gezeten :o

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-17 07:55

Irkoontje, wel jammer dat je niet mee kan lopen maar als ik het goed begrijp vind je het alternatief ook niet erg. Ik geloof dat je dan ook wel aan je beweging komt. ;)

Cabelona, function ziet er wel heftig uit zeg. Ik kan me voorstellen dat je daar flink bezweet van raakt.

Dankjewel, Poiuytrewq. :)
Wat doe je voor werk?

Karuna, wat stom dat je die bank in je eentje moest sjouwen zeg. Waarom is dat?

Frost, wat goooeeed! _/-\o_ Dat moet geweldig voelen voor je. Mag ik vragen hoe lang je daarvoor bezig bent geweest?

Jeanine, zo lang? :wow: Het is jammer dat ik me in sauna's echt niet op mijn gemak voel maar het lijkt me heerlijk om een dag lang zo lekker wellness-achtig bezig te zijn.

Ik ben nu twee dagen niet geweest en heb echt het gevoel dat het weer nodig moet. Hoezo ben ik verslaafd aan het raken? Ik ben heel benieuwd hoe mijn nieuwe schema vanavond gaat. Morgen ga ik 60 minuten pilates doen met mijn collega, zondag wil ik Xcore doen en dan maandag weer het krachtschema. Vanaf daar kunnen we weer ons normale rooster oppakken. Nu hopen dat ik het 4 dagen achter mekaar volhoud. :=

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37246
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 08:12

Sauna heerlijk. Zo lekker. Jolien waarom niet op gemak? Alle maten en soorten lopen er rond.

Tjsa waarom geen idee sukkels en niet gemotiveerd 8)7

Zo langzaam eens klaarmaken voor trainen toch maar. Lichtjes wat doen. Kan ik meteen hondjes in bos laten rennen.

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-17 08:59

karuna schreef:
Sauna heerlijk. Zo lekker. Jolien waarom niet op gemak? Alle maten en soorten lopen er rond.

Tjsa waarom geen idee sukkels en niet gemotiveerd 8)7

Zo langzaam eens klaarmaken voor trainen toch maar. Lichtjes wat doen. Kan ik meteen hondjes in bos laten rennen.


Geen idee eigenlijk, piemels met ogen ofzo. _O- Ze hebben bij de sportschool wel speciale uren waarbij alleen vrouwen in de sauna mogen maar dat is tijdens werktijd.
Ik had die bank er mooi laten staan. :')

vionnesem

Berichten: 1366
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: vlijmen

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:21

Ik wil mij ook graag melden!
wij hebben vorige week een proefweek gehad en zijn deze week ook weer aan de gang

Voorheen heb ik altijd bodypump gedaan, totdat de sportschool moest sluiten wegens drugs gevonden te hebben.
Nu zijn mijn vriend en ik dus weer begonnen, we gaan voor minimaal 2x per week (wegens drukte savonds) en zijn gister weer geweest.
Nu doen we gewoon het fitnissen, hardlopen,wandelen,fietsen en spiertrainingen.

Krijgen fijne uitleg over hoe de machines goed te gebruiken en voel mij na het sporten wel veel fijner!
Nu ook begonnen met eet patroon aanpassen!

x_Jeanine_x

Berichten: 9087
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 09:52

Heerlijk :)
Ik wilde voor de file naar huis, maar kwam daar te laat achter en ik had een leuke jonge dame leren kennen waar ik goed mee kon praten dus ja dan vergeet je de tijd :+

Nu ook bijna 12 uur geslapen :o

Zo maar eens ontbijten en gaan sporten bij mn werk Curves ;)

Ohja iets met piemels en poesen kijk ik ook, kijkt iedereen :) maar iedereen heeft het dus ja en naakt zie je geen uitpuilende bikinitops geen lovehandless over de zwembroek, dus ja voor mij fijner :o

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 10:23

Jolien87 schreef:
Frost, wat goooeeed! _/-\o_ Dat moet geweldig voelen voor je. Mag ik vragen hoe lang je daarvoor bezig bent geweest?


Haha dat voelt inderdaad geweldig! Had echt even zoiets van "zijn mijn benen echt zo dun?" Toen ik voor de spiegel stond..

Uhm.. ik denk iets meer dan een jaar? Ik ben heel geleidelijk afgevallen en zelfs deels onbewust. Ik ben inmiddels 13 kg kwijt en wil het buikje er nog graag afhebben maar ik denk dat dat lastig wordt :Y)

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 10:29

Wauw frost! Wat geweldig!

De rest ook goed bezig zeg!

Ik hoop in duitsland een beetje te kunnen sporten, heb er ergens wel zin in, maar weet totaal niet wat me te wachten staat, heb ook nul informatie gehad. Probeer vanmiddag, na het leeghalen van de stal, ook nog ff te gaan, maar heb vanavond bruiloft, dus moet op tijd klaar zijn.

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-17 10:30

Frost schreef:
Jolien87 schreef:
Frost, wat goooeeed! _/-\o_ Dat moet geweldig voelen voor je. Mag ik vragen hoe lang je daarvoor bezig bent geweest?


Haha dat voelt inderdaad geweldig! Had echt even zoiets van "zijn mijn benen echt zo dun?" Toen ik voor de spiegel stond..

Uhm.. ik denk iets meer dan een jaar? Ik ben heel geleidelijk afgevallen en zelfs deels onbewust. Ik ben inmiddels 13 kg kwijt en wil het buikje er nog graag afhebben maar ik denk dat dat lastig wordt :Y)


Knap hoor! De laatste vetjes wegen het zwaarst. ;)

Jeanine, klinkt als een gezellige dag. :) Ik vind het gewoon lastig om daar dan zo te zitten en bekeken te worden. Ik vind het al heel wat dat ik me inmiddels durf te douchen in de sportschool.

vionnesem, welkom! :wave:
Fijn dat je zo lekker bent begonnen en er een goed gevoel van krijgt. Heb je nog een specifiek doel waar je naartoe wilt werken?

Irkoontje, dat klinkt wel spannend. Heb je al eerder zoiets gedaan?

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 10:39

Jolien87 schreef:
Irkoontje, dat klinkt wel spannend. Heb je al eerder zoiets gedaan?

Nee haha, dat maakt het ook lastig, want je kan niet te weinig bij je hebben, maar teveel is ook onzin. Ken gelukkig wel oudere collega's die dit al wel hebben gedaan (wel een andere oefening trouwens) en die heb ik ook al belangrijke dingen gevraagd. Geloof dat er ook wel wat leuke voordeeltjes aan zo'n oefening zitten, zoals (of ik dat kan weet ik nog niet) tax free shoppen in een winkel daar, over t algemeen wel defensiespullen etc. En oefentoelage is ook iets hoger dan in nederland, dus dat is wel fijn

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 14:24

Vandaag mn eerste hardlooptraining gehad weer. Eerst buiten techniek, daarna binnen op de loopband interval. 4 minuten 9km per uur, 1 minuut 12km per uur. Dat totaal 4x. Techniektraining heb ik veel aan gehad, maar mn kuiten doen nu zeer haha

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 15:28

Lekker bezig!

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-17 15:35

En nu 2 weken niks :( tenminste, ik ga niet uit van dat ik daar gelegenheid heb om te sporten. Mocht dat er wel zijn, heb ik wel sportkleding bij me :)

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 12:32

Hier zit de bootcamp er weer op.
Vandaag veel met conditie bezig geweest, en die is bij mij echt ruk. -O-
Dan blijf ik echt zo ver achter op de rest, heel frustrerend.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:18

Dat is inderdaad vervelend! Wel goed dat je ermee bezig bent!

Supervixen

Berichten: 12841
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:25

Ik heb er weer een training voor de halve marathon op zitten. Totaal 19.3km hardgelopen op een rustig tempo, tijd was rond de 2 uur en 6 minuten.
Morgen weer krachttraining in de sportschool. Ik begin nu wel te merken dat ik door de krachttraining makkelijker kan hardlopen en ook minder spierpijn heb na het lopen. Eigenlijk nauwelijks spierpijn. Heb nu ook een beetje een goede verdeling in de week van krachttraining, hardlopen en rust gevonden.

lies_sparkle

Berichten: 6127
Geregistreerd: 19-06-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:47

Netjes die tijd! Ik train nooit meer dan 15 km voor zo'n marathon, ga je ook een loop doen?

Supervixen

Berichten: 12841
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 13:49

Ik doe constant loopjes. Vorige week de bridge to bridge 16km, volgend weekend de posbankloop 15km, 8 oktober de halve marathon, week erna de spartan race 13km en de zevenheuvelennacht 7km in november. Verder moet ik nog even kijken wat ik plan.

Eerste halve marathon heb ik afgelopen maart gelopen in 2.08. Zou ik graag willen verbeteren, maar denk niet dat dat gaat lukken.

Voor de halve marathon train ik een aantal keren 15-20km.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-17 14:19

Netjes SV!

Ik heb de 4 mijl afgezegd/ ik ga iig niet heen. Dit ivm feest van familie, die oud zijn, dus die vind ik ff belangrijker dan een loopje.

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-17 07:59

Irkoontje, veel succes in Duitsland! Je gaat vandaag toch?
Je hebt groot gelijk dat je, je familie voor een loopevent plaatst.

Renske, dat soort dingen zijn altijd confronterend en frustrerend, zeker als de rest het wel met meer gemak lijkt te doen. :(:) Wacht maar, als je zo door blijft gaan dan ben jij degene die over een tijdje in de kopgroep loopt.

SV, dat is een mooie afstand. Dan zit je al haast op de afstand van een halve marathon, of niet?

Vrijdagavond zouden we eigenlijk krachttraining gaan doen maar het was even vette ruzie hier thuis dus ipv. sporten ben ik maar in bad gegaan. :=
Zaterdagochtend wel naar pilates gegaan en ik had me voorgenomen om vrijdag maar te compenseren door zondag extra goed mijn best te doen bij Xcore maar mijn buik- en bilspieren waren het daar absoluut niet mee eens na de pilates dus noodgedwongen een rustdag genomen. Helemaal aangezien we vanavond met ons nieuwe krachtschema aan het werk gaan. Ik voel mijn buikspieren nog steeds wel maar op een fijne manier.
Pilates was echt leuk, lekker relaxed maar ook wel weer pittig op zijn eigen manier. De spieren werden ook veel opgerekt om ze lang en lenig te maken. Op het moment zelf had ik niet het idee dat ik iets had gedaan dus daarna nog even een half uurtje extra op de fiets gezeten maar achteraf was de les toch niet voor niets, dus. :o
Omdat ik op dit moment mijn vetverbranding ook heel belangrijk vind heb ik besloten om de pilates af te wisselen met Xcore. Dus de ene week doe ik dan 2x krachtschema en 2x Xcore en de andere week 2x krachtschema, 1x Xcore en 1x pilates.