Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Needje

Berichten: 19206
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 09:43

Klinkt goed.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 09:58

Je bent goed bezig jolien!

Ik hoor net dat ik mogelijk dit weekend WEL thuis ben. Zo fijn! Dat die info nu pas binnenkomt, had dus wss wel mee kunnen doen met mud masters -O-

Supervixen

Berichten: 12867
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 10:07

Ahh balen zeg!

Ja jolien de halve is iets meer dan 21km.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37280
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 13:58

meeste loopjes zijn hier in de regio zo te lezen. grappig.

vandaag training gestopt. gister flink gewandeld knie ging goed enkel ging goed, vanmorgen au bij opstaan een branderige voet en ik strompel als een oud wijf. Rug en buik wel wat gedaan maar heel licht. morgen avond alles licht doen en dan vakantie. jippie

vionnesem

Berichten: 1366
Geregistreerd: 17-03-06
Woonplaats: vlijmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:04

Jolien87 schreef:
Knap hoor! De laatste vetjes wegen het zwaarst. ;)

Jeanine, klinkt als een gezellige dag. :) Ik vind het gewoon lastig om daar dan zo te zitten en bekeken te worden. Ik vind het al heel wat dat ik me inmiddels durf te douchen in de sportschool.

vionnesem, welkom! :wave:
Fijn dat je zo lekker bent begonnen en er een goed gevoel van krijgt. Heb je nog een specifiek doel waar je naartoe wilt werken?


Irkoontje, dat klinkt wel spannend. Heb je al eerder zoiets gedaan?


Ik heb niet echt een naar toe werk doel. wil gewoon wat fitter worden en eventueel wat afvallen!
grootste reden dat ik begonnen ben in de sportschool, is dat mijn vriend (na een slijmbeursontsteking) niet meer kon trainen met zijn armen/schouders. Nu wilde hij dat weer oppakken om dit weer wat sterker te maken, maar er kon steeds niemand mee als hij tijd had.
Alleen gaan was ook niet echt een optie voor hem (want dan is het makkelijker om nee te zeggen!)
dus nu gaan we gewoon samen, proberen zo'n 2x per week te gaan! mocht het dan een keertje niet uitkomen gaan we altijd nog minimaal 1x

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:31

Balen zeg Irkoontje!

Ik ben een weekendje weggeweest dus vandaag weer naar de sportschool, wel al sinds vorige week woensdag elke dag tegen de 2400 kcal verbrand dus dat zit wel goed!

Hoorde gisteren dat ik nog dunner was geworden :') Dus vat dat maar op als compliment haha. Vanavond weer lekker trainen, heb er zin in.

Kalm aan he Nicole, je moet wel fit op vakantie kunnen gaan :P

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37280
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:32

ik loop nu als een oudwijf. reisgenoot schrok zich rot vanmorgen toen ik met krukken kwam aanstrompelen. maar ja ik weet nu wel mijn grens.hihi

scheelt dat ik op luchthavens rolstoeltransport heb kunnen regelen. geen einden lopen zinloos *\o/*

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 15:37

Hahaha :')

Goed bezig! Mijn reis is ook eindelijk geboekt! Kan gaan aftellen :D

Needje

Berichten: 19206
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 18:18

Heerlijk vooruitzicht Karuna. Vakantie.

Supervixen

Berichten: 12867
Geregistreerd: 28-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 18:47

Net even 40 minuutjes getraind, aantal dingen overgeslagen want ik heb nog last van mijn heup. Woensdag ga ik even een fysio bellen.

Heerlijk vakantie Karuna! Ga je nog weg of hou je thuis vakantie?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37280
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 18:55

Nee ga echt weg weg. Nog nooit zover geweest noord vietnam :P als wao er heb ik altijd thuis vakantie :')

Supervixen

Berichten: 12867
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 19:17

Heerlijk hoor, geniet ervan!

Renske_W

Berichten: 13844
Geregistreerd: 07-03-05
Woonplaats: Friesland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 20:59

Hier vanavond ook weer gesport, weer de burn les en het buikspierkwartier.

Begin alleen wel weer last van mijn pols te krijgen. -O-
Heb daar een hardnekkige ganglion zitten, al 5 keer geopereerd, hij is alweer een tijdje terug maar begin er nu weer last van te krijgen.
Hopelijk niet te veel, anders moet ik hem weer weg laten halen...

x_Jeanine_x

Berichten: 9089
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 22:22

Fijne vakantie!

Ik heb half uur Curves workout gedaan. Morgen en overmorgen 2 dagen veulenveiling prinsjesdag in Ermelo, 2 dagen stalmeester :)

Needje

Berichten: 19206
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 06:11

Vervelend Renske. Ik hoop met je mee.

Leuk Jeanine.

Ik mag vanmiddag weer trainen.
En nu braaf de back squats doen ipv de front. :+

Cabelona

Berichten: 1700
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 12:39

Ik heb spierpijn in mijn buikspieren :')
Gister en heftige cooling down gehad met de Fight fun. Buikspieren moesten flink aan het werk

Frost

Berichten: 804
Geregistreerd: 09-01-10

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 12:44

Fijne vakantie!

Vandaag Xcore gedaan, die ga ik nog wel even voelen morgen... Maar was wel erg leuk!

Needje

Berichten: 19206
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 18:18

Ik voelde me niet echt sterk vandaag. Zaterdag ook al niet echt.
Balen.

Eulogy
Berichten: 5742
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 20:37

:wave:

Ik ben weer terug :+ Ben een week op vakantie geweest, nog heel hoopvol m'n resistance bands meegenomen maar heb 1 keer een soort HIIT circuitje van drie kwartier gedaan op het terras en verder niet echt :+
Zondag thuis gekomen en gister en vandaag meteen weer getraind, was bang dat ik het anders uit zou blijven stellen :D

Zo te lezen gaat het goed bij de meeste hier!

xXutopiaXx

Berichten: 10042
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Zundert

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-17 23:01

Hallo!!!
Dus hier zitten alle sportieve meiden?! :D Mag ik me bij jullie aansluiten?! Soms een beetje motivatie nodig..

Needje

Berichten: 19206
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 07:19

Welkom terug Eulogy. Lekker gehad?

Welkom XutopiaX.

Karuna, alvast een heeeele fijne vakantie!!

Jolien87

Berichten: 17476
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-17 07:58

Dankjewel, Irkoontje. :)
Wat stom dat je dat zo laat nog hoort, hoe kan dat nou? Je stelt je er helemaal op in, zet je plannen opzij en dan hoeft het niet meer.

karuna, balen van je training zeg maar wel goed dat je naar je lijf hebt geluisterd, ondanks dat het net iets te laat is geweest voor je. Het is zo jammer dat je het vaak een dag te laat voelt dat je eigenlijk teveel hebt gedaan.
Fijne vakantie! Noord Vietnam is wel een eind weg zeg! Waarom heb je daarvoor gekozen?

vionnesem, mooi dat jullie dan samen kunnen gaan. Dat maakt het toch lastiger om niet te gaan. Bij ons is het andersom, mijn vriend mag ook wel wat fitter worden maar gaat voornamelijk mee voor mij.

gribaldi, zulke complimentjes zijn altijd fijn. :j Wat heb je in hemelsnaam gedaan dat je zoveel hebt verbrand?
Waar ben je heen geweest? En waar gaat je volgende reis naartoe?

SV, dat klinkt niet zo goed. Ik hoop voor je dat de fysio iets voor je kan betekenen.

Renske, je bent echt goed bezig hoor! +:)+
*Googelt op 'ganglion'. Dat klinkt wel enorm pijnlijk!

Jeanine, wat leuk! Veel plezier nog, vandaag. :)

Needje, is het gelukt met de squats? ~~}>

Cabelona, dat noemen ze dan fight 'fun'. := Maar zo te horen hebben je buikspieren wel hun werk gedaan.

Frost, heb je al eerder Xcore gedaan? Ik ben er echt helemaal verslaafd aan.

Eulogy! :wave:
Goed dat je meteen weer van start bent gegaan. Ik had in mijn vakantie mijn fitnesshoepel mee maar die heeft keurig 3 weken lang in de tas gezeten. O:)

Welkom Utopia! :wave:
Je zult merken dat dit een heel fijne groep is om gemotiveerd te blijven. Daarnaast is er ook ruimte voor baalmomentjes om vervolgens weer met de neus in de goede richting te worden gezet. Ik hoop dat je hier de motivatie vindt die je nodig hebt om je doelen te bereiken. :)
Mag ik vragen wat je doet in de sportschool? En hoe lang ben je al bezig?

Deze week heb ik de maandag en woensdag omgedraaid, dus maandag Xcore en vanavond doe ik het krachtschema. Een collega (niet degene waarmee ik al sport) wil ook graag naar DeMix en wilde een avond met me mee naar Xcore maar ze kon deze week alleen op maandag. Vond ik echt niet erg want dan kon ik eindelijk mijn Xco strap testen en had ik geen excuus meer om een lichtere buis te pakken. Dus ik heb voor het eerst de hele les met een Large gedaan, man wat was me dat pittig. Ik had soms echt even 2 tellen nodig om lucht te happen maar het was wel lekker! Daarna nog meegedaan aan het buikspierkwartier welke werd afgesloten met mountain climbers. Holy shizzle! Toen ik daarna weer rechtop ging staan, knalde ik bijna door naar achteren. De lamp ging echt bijna uit. :')
En en en! Ik heb vandeweek even mijn straalmomentje gehad op het werk, collega's beginnen nu ook te zien dat ik aan het afvallen ben. Dat voelt echt zo goed! Natuurlijk doe ik het voor mezelf maar ik vind het lastig om het verschil echt duidelijk te zien omdat ik mezelf natuurlijk iedere dag in de spiegel zie. Maar ik ben echt blij dat het zo goed blijft gaan, ik heb het nog nooit zo lang volgehouden en het voelt dan ook enorm onwerkelijk. Gaat het dan nu echt een keertje helemaal goed komen met de kilo's?

Needje

Berichten: 19206
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 08:30

Wat leuk dat je collega's het ook gaan zien Jolien! Je bent ook gewoon goed bezig.

Nou gister heb ik m'n squats maar met 2,5 verhoogd. Want ik voelde al dat meer er niet in zat.
Dus nog steeds baby gewichten.

Supervixen

Berichten: 12867
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 10:40

Heerlijk dat anderen het resultaat ook zien Jolien!!

Ik ben net naar de sportschool geweest. Normaal loop ik buiten hard op woensdag, maar vanwege mijn heupprobleem durf ik nu niet ver te gaan lopen met de posbankloop in het vooruitzicht (zondag). Dat is 15km heuvels..
Ik zag net in de sportschool dat de fysio een nieuw gratis inloopspreekuur heeft op maandag,dus maandagavond ga ik daar maar eens heen.

Net dus een heerlijke krachtronde gedaan van 50 minuten, daarna 45 minuten wandelen/hardlopen op de band, totaal 5km (kan het toch niet laten).

Needje

Berichten: 19206
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 10:41

Fijne verjaardag Supervixen!! *\o/* Y)(^)