[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-17 22:42

Cubone schreef:
[ Afbeelding ]

Die heeft geprobeerd de tattoo iets te letterlijk over te nemen :')

Oh nee wat erg!

*kruipt weer onder steen*

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 03:08

Connie schreef:
Weten jullie iemand die goed in de sketchy stijl zet? Mijn zus wil graag een olifant in die stijl :)

[ [url=m/LckLJ4.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik weet niet of je het alleen binnen Nederland zoekt, maar ik heb zelf een tattoo van Julian Bogdan, die zit momenteel in Londen.
https://www.instagram.com/julian.bogdan.noir.corpus
Hij heeft verschillende stijlen, maar als je wat verder naar beneden scrollt zie je zijn meer schetsachtige tattoos.

Ik denk dat ik mijn volgende tattoo wil van https://www.instagram.com/loiseautattoo/ (Frankrijk). :D

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:08

Ik heb trouwens nog een aanrader voor jullie!

Hustle Butter, https://www.killerinktattoo.nl/hustle-b ... -150ml-5oz

Volledig vegan en organic, als after care voor tattoos (al kan je het zelfs tijdens het tatoeëren gebruiken). Ik kreeg een pot mee met nog een restje erin, en het is echt héérlijk voor je verse tatt. Wel vrij prijzig, maar je hebt maar een beetje nodig gelukkig :).

Haunting

Berichten: 282
Geregistreerd: 15-07-14
Woonplaats: Espel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:23

Mag ik vragen wat mijn beweegreden zou moeten zijn om over te stappen op Hustle Butter van € 23,95 i.p.v. dat ik bij Bepanthen Crème blijf van € 4,95?

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:25

Ik ben niet zo van de hele vegan hype, vind dat spul ook veelte duur dus hou het wel bij Bepanthen ;)

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:27

Oh van mij hoef je niet over te stappen hoor :')

Voor de cruelty free en vegan bokkers is het wellicht een fijne, of mensen die geen chemische 'meuk' willen smeren.

meuk even tussen haakjes, aangezien ik bepanthen tot op zekere hoogte ook prima vind, en het zich ook wel heeft bewezen als goede aftercare imo

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:34

Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de bestandsdelen en productie van bepanthen, hoe slecht is dat dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:38

Loolotte schreef:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de bestandsdelen en productie van bepanthen, hoe slecht is dat dan?


Het werkt, dus ik wil het niet eens weten denk ik := ;)

Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:41

Bepathen doet t hier ook prima dus om nu even 24€ uit te geven aan iets anders vind ik ook wat te zot.

Judass

Berichten: 4827
Geregistreerd: 20-05-09

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 10:44

Je hebt ook een kleiner potje voor €6,-, dat komt iets meer overeen met bepanthen en is meer dan genoeg :).

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:09


Mars

Berichten: 33261
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:14

Please geen vegan discussies in dit topic, gaaat echt niets goeds van komen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 11:22

Drunksheep schreef:
Fijn dat je het deelt Judass, ik kan het wel waarderen haha ;)

Deze is ook vegan!
https://www.alloverpiercings.nl/58006-t ... zing-salve

Ik vind trouwens de vegan levensstijl niet echt een hype, maar wel een bewuste keuze voor het ní[naam] bijdragen aan dierenleed.


Oh ik respecteer het zeker, maar tegenwoordig is het echt "hip" om vegan te zijn er moet je dat dan ook vooral oooooooveral duidelijk maken... Van die hype krijg ik de kriebels... Alsof men het doet omdat het "hip" is...

Maar laten we inderdaad die discussie niet starten, komt inderdaad niks goeds van dus ik hou ook m'n mond nu :')

jasz

Berichten: 2217
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 13:48

Maar als je dan iets wil smeren dat vegan is en goed werkt kan je ook kokosolie gebruiken, dat is ook maar 4 a 5 euro voor een potje.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:43

Daar heb je zeker een goed punt Jasz :))

Alleen dat is wel puur vet houden denk ik?

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:49

Nog een praktische vraag. Ik laat 3 oktober mijn tattoo zetten. Deze komt op mijn ribben/zij. Nu ben ik alleen aan het bedenken wat ik het meest praktisch kan aantrekken voor tijdens het zetten zelf. Dus dat je er wel bij kan, maar ik er niet halfnaakt lig. Hier zijn vast mensen met ervaring!

Captain

Berichten: 21371
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 14:59

Ik had mijn BH gewoon aan. En ik heb een grote BH. :j

Tieneke

Berichten: 21674
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 15:04

Pakbh.

Kokosolie heb ik ook gebruikt, qua genezing geen enkel verschil gemerkt met bepanthen.

jasz

Berichten: 2217
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 15:41

Drunksheep schreef:
Daar heb je zeker een goed punt Jasz :))

Alleen dat is wel puur vet houden denk ik?


Nee niet per se, kokosolie kan heel erg goed in je huid trekken en helpen genezen, zonder de huid af te sluiten. Je zou dan alleen iets vaker moeten smeren, omdat het zo snel intrekt. Ik meng het daarom met een beetje bepanthen.

superpony
Berichten: 25398
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 15:56

Haunting schreef:
Mag ik vragen wat mijn beweegreden zou moeten zijn om over te stappen op Hustle Butter van € 23,95 i.p.v. dat ik bij Bepanthen Crème blijf van € 4,95?


Waar haal je je bepanthen? Mijn zoon heeft vorige week een tube gehaald na het zetten van de tattoo, maar was iets van 15 euro bij Trekpleister. Ik geloof de grote tube.

Annikoe

Berichten: 1102
Geregistreerd: 19-09-16
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:05

linoleum schreef:
Nog een praktische vraag. Ik laat 3 oktober mijn tattoo zetten. Deze komt op mijn ribben/zij. Nu ben ik alleen aan het bedenken wat ik het meest praktisch kan aantrekken voor tijdens het zetten zelf. Dus dat je er wel bij kan, maar ik er niet halfnaakt lig. Hier zijn vast mensen met ervaring!


Ik had gewoon een bh aan en een loszittend shirt die je makkelijk omhoog kan doen. Bij mij schoven ze het bandje van mijn bh gewoon een beetje omhoog zodat ze er net wat makkelijker bij konden. :j

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:06

Prosecco Hanne van Blackbear kan dat zeker, is ook een relaxte shop.

Tieneke wauw wat een uniek kunstwerk heb jij

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:17

linoleum schreef:
Nog een praktische vraag. Ik laat 3 oktober mijn tattoo zetten. Deze komt op mijn ribben/zij. Nu ben ik alleen aan het bedenken wat ik het meest praktisch kan aantrekken voor tijdens het zetten zelf. Dus dat je er wel bij kan, maar ik er niet halfnaakt lig. Hier zijn vast mensen met ervaring!


Is een bikinitop niks? Met van die touwtjes zeg maar :D

Darah3

Berichten: 2808
Geregistreerd: 18-06-13

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:22

Bij beide tattoo's op mijn zij had ik gewoon een bikinitopje (triangel bikini) aan :j Bij de eerste kwam ik ook recht van het strand :')

Hier begint het ook weer te kriebelen, mijn laatste is 1,5 jaar geleden gezet.
Heb verschillende ideeën, maar kan niet beslissen wat ik eerst wil :')

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 16:40

linoleum schreef:
Nog een praktische vraag. Ik laat 3 oktober mijn tattoo zetten. Deze komt op mijn ribben/zij. Nu ben ik alleen aan het bedenken wat ik het meest praktisch kan aantrekken voor tijdens het zetten zelf. Dus dat je er wel bij kan, maar ik er niet halfnaakt lig. Hier zijn vast mensen met ervaring!


Toen mijn sternum gezet werd had ik niks speciaal aan, gewoon een top die net over m'n borsten viel omhoog getrokken. Je kan uiteraard gewoon voor een plak BH gaan :)