[Info] Tattoo's 13

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boemklatsch

Berichten: 1201
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:11

Linnnh bij welke artiest ben je geweest? Aanrader dus? Ben me nog een beetje aan het oriënteren.
Fijn dat hij naar NL komt :j

Seven

Berichten: 21230
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:25

Ja dat was inderdaad ook m'n idee maar ach ik kijk rustig verder naar een andere artiest die me aanspreekt kwa werk

linnnh

Berichten: 4180
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Achterhoek

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:27

Byron! Bij mambo beach :) Dikke vette aanrader! :))

Boemklatsch

Berichten: 1201
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 15:35

linnnh schreef:
Byron! Bij mambo beach :) Dikke vette aanrader! :))

Thanks! Die zag ik inderdaad ook al voorbij komen.

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 16:18

Anoniem schreef:
Bij deze :D Ik heb afgelopen jaar in de Filipijnen met reuze schildpadden gezwommen 'in het wild', een van de gaafste mooiste ervaringen ooit voor mij! En plus dat ik sowieso al helemaal gek ben van de kust wou ik ook zoiets, en had deze twee gevonden die mij erg aanspraken. Allicht heb jij er ook wat aan als inspiratie :D

[ [url=m/7j0cA6.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/gXTHkS.png]Afbeelding[/url] ]

Wat een supergaaf idee! Ik ga volgende maand een zeekoe zetten om dezelfde reden :D In januari hebben we met manatees (zeekoeien) gezwommen in Florida en dat was één van de meest bijzondere ervaringen ooit. Wat een toffe, relaxte, fijne beesten <3 Ze zijn sindsdien echt mijn spirit animal geworden, dus ik kijk al uit naar mijn zeekoetje :)) Ben benieuwd hoe de jouwe wordt!

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 18:46

Ik vind dat er nog best veel tattoos hier moeten bij gewerkt. Ik heb dat zelf met die van mij nooit gehad. Ligt dat aan het feit dat ik black and grey tattoos heb? Mijn man heeft ook een back piece in kleur maar ook hij heeft nooit bij hoeven te werken. Is beide piece van nek tot stuitje.

Die schildpadden zijn echt gaaf! Dreamer ik zag je tattoo lang komen op insta mooi blijf ik hem vinden!

Tieneke

Berichten: 21702
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:15

Bij de mijne is ook niet echt bijgewerkt. Er is hier en daar wel een stukje andere kleur achteraf bijgezet, maar voor de rest staat hij (eerste deel intussen een jaar) zoals hij gezet is.

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:16

Ik zat daar vanmiddag nog aan te denken, geen van mijn tattoos hoefden bijgewerkt. Heb black & grey en full colour. Misschien ligt het aan de huid of toch de manier van zetten?

Supervixen

Berichten: 12955
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:26

Bij alle vier mijn tattoos was dat ook niet nodig.

Aranel
Berichten: 20212
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:30

Heeft iemand een idee hoelang de wachttijd (hoe heet dat eigenlijk, wachtrij, wacht tijd? :+ ) is bij Mandy Denise? :)
Iemand daar de afgelopen tijd nog geweest? Een tijd geleden had ik het idee dat er veel mensen naar haar toe gingen maar de laatste tijd is dat minder.

Captain

Berichten: 21421
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:31

Ik hoefde alleen mijn eerste bij te laten werken. De andere 2 niet.

Eloya

Berichten: 5208
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:34

De mijne had wel bijgewerkt moeten worden, maar heb het zelf niet gedaan. 2 woordjes zijn wat lichter van kleur en de 3e is diep zwart. vind het zelf niet heel erg storend, is bijna een jaar oud en was meteen al beetje lichter en het is ook niet erger geworden. plus nu is het woordje omi groter dan Opi en, en mijn oma is ook het belangrijkste voor mij, dus misschien heeft het ook wel gewoon zo moeten zijn

Over mandy denise geen idee, maar ik heb van haar nooit reactie gehad dus dat vond ik wel jammer toen der tijd. uiteindelijk is die in dezelfde shop gezet maar dan door flaviu roua

quera

Berichten: 13893
Geregistreerd: 10-02-05
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:42

Aranel schreef:
Heeft iemand een idee hoelang de wachttijd (hoe heet dat eigenlijk, wachtrij, wacht tijd? :+ ) is bij Mandy Denise? :)
Iemand daar de afgelopen tijd nog geweest? Een tijd geleden had ik het idee dat er veel mensen naar haar toe gingen maar de laatste tijd is dat minder.

Ik ga over 3 weken.
Ze maakt een planning van 3 maanden. En zet alleen iets wat ze wil zetten geloof ik

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:56

Aranel schreef:
Heeft iemand een idee hoelang de wachttijd (hoe heet dat eigenlijk, wachtrij, wacht tijd? :+ ) is bij Mandy Denise? :)
Iemand daar de afgelopen tijd nog geweest? Een tijd geleden had ik het idee dat er veel mensen naar haar toe gingen maar de laatste tijd is dat minder.


Er gaan nog steeds zat mensen heen :) Ik denk dat ze nog steeds een redelijke wachttijd heeft, zou je d'r even moeten mailen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 19:58

Willl65 schreef:
Die schildpadden zijn echt gaaf! Dreamer ik zag je tattoo lang komen op insta mooi blijf ik hem vinden!


Jaa ik zag dat Art Castle hem er zelf ook op gezet had vandaag :D En dankjewel :D

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 20:57

Willl65 schreef:
Ik vind dat er nog best veel tattoos hier moeten bij gewerkt. Ik heb dat zelf met die van mij nooit gehad. Ligt dat aan het feit dat ik black and grey tattoos heb? Mijn man heeft ook een back piece in kleur maar ook hij heeft nooit bij hoeven te werken. Is beide piece van nek tot stuitje.

Die schildpadden zijn echt gaaf! Dreamer ik zag je tattoo lang komen op insta mooi blijf ik hem vinden!


Ik denk dat veel mensen verwachten dat een tattoo exact hetzelfde eruit blijft zien als toen 'ie net gezet was. En kleuren worden natuurlijk altijd wat minder fel enzo. Dus wellicht dat het 'm daar in zit.

Ik heb er eentje bij laten werken, vooral omdat ik de dikte van de lijnen niet bij de rest van mijn tattoos vond passen. En eentje moet bijgewerkt worden, want die is toen door een apprentice gezet, dus her en der een lijntje die opnieuw moet.

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 22:07

Mijn lavendel moet ook bijgewerkt worden. Is op een paar plekjes wat gaan ontsteken waardoor de inkt daar niet goed gepakt heeft. Maar ik heb een vrij gevoelige huid dus helaas pech gehad. Andere twee nooit bij moeten werken, maar die zitten op minder bewegelijke plekken. Lavendel staat op mijn pols en dat rekt natuurlijk wat vaker dan een schouder of een voet!

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 22:10

Bizzybijtje schreef:
Mijn lavendel moet ook bijgewerkt worden. Is op een paar plekjes wat gaan ontsteken waardoor de inkt daar niet goed gepakt heeft. Maar ik heb een vrij gevoelige huid dus helaas pech gehad. Andere twee nooit bij moeten werken, maar die zitten op minder bewegelijke plekken. Lavendel staat op mijn pols en dat rekt natuurlijk wat vaker dan een schouder of een voet!

Ik heb ook een pols tattoo maar echt geen last van.
En die op mijn hele rug staat ook niet en dat beweeg ik ook gewoon. Misschien dan toch de ontsteking? Geen idee zal het mijn tatoeerder eens vragen

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 22:12

Bedoel dat de ontsteking bij mij waarschijnlijk daardoor is veroorzaakt :D Ze zaten ook precies in de beweegrimpeltjes als ik mijn pols buig. Maar goed, het is wat het is. Dan maar eventjes terug :))

BlauweSteen

Berichten: 248
Geregistreerd: 21-05-11

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 22:26

hey!

ik wil me eigenlijk toch wel beginnen met oriënteren voor een tattoo artiest!

Ik wil graag over een paar kleine littekentjes op mijn schouder een vogeltje met madeliefjes laten zetten, ik vond de tattoo van Killed een paar pagina's terug echt ontzettend mooi! Ik wil zoiets maar dan met kleur, hebben jullie misschien een idee wie goed is in zo'n soort stijl in Nederland?

Tieneke

Berichten: 21702
Geregistreerd: 26-09-05
Woonplaats: Hasselt, België

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 22:33

Ik vind voor alles met kleur Jules Blomen geweldig. Hij kan erg veel stijlen aan. Wachttijd is ook niet te lang normaal gezien.

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: [Centraal] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-17 23:28

Mijn sternum moet nog steeds bijgewerkt worden eigenlijk :+ Maar goed, om voor 5 minuutjes helemaal apart Mandy Denise in te plannen vind ik zonde van d'r tijd, dus komt bij de volgende wel weer :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 10:27

Willl65 schreef:
Bizzybijtje schreef:
Mijn lavendel moet ook bijgewerkt worden. Is op een paar plekjes wat gaan ontsteken waardoor de inkt daar niet goed gepakt heeft. Maar ik heb een vrij gevoelige huid dus helaas pech gehad. Andere twee nooit bij moeten werken, maar die zitten op minder bewegelijke plekken. Lavendel staat op mijn pols en dat rekt natuurlijk wat vaker dan een schouder of een voet!

Ik heb ook een pols tattoo maar echt geen last van.
En die op mijn hele rug staat ook niet en dat beweeg ik ook gewoon. Misschien dan toch de ontsteking? Geen idee zal het mijn tatoeerder eens vragen


Die roosjes op mijn pols hoefden ook niet bijgewerkt te worden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 10:34

Ik heb er eentje op de binnenkant van m'n bovenarm die op een paar plekjes niet helemaal lekker heeft gepakt. Die is toen bij een nieuwe tattoo wat bijgewerkt en hij kan nu ook wel weer wat nieuwe lijntjes gebruiken. Het zit mij niet echt dwars verder, het is een lastige plek.

HopeMyDay

Berichten: 1285
Geregistreerd: 04-12-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-17 10:40

Ik ben me momenteel ook aan het oriënteren, ik heb 2 tattoo's nu maar die zijn gezet in het buitenland en sinds ik verhuisd ben moet ik hier in Nederland ook een goede gaan vinden.

Ik heb tot nu toe een bloem op mijn schouder en op mijn bovenbeen een beertje, ik wil nu nog op mijn onderarm in koreaanse tekens een tekst met een roze/groene bloem eromheen.

Edit: mijn figuurtjes etc. worden ontworpen Door een goede vriendin van me die echt geweldig kan tekenen en daar ook een opleiding in volgt.