Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Welke werkschoen?

 
Profiel   

Dag bokt,

Ik ben op zoek naar werkschoenen. Dat houdt in, ik wil een stalen of composiet neus en liefst veiligheidsklasse S3 (dus ook waterdicht enzovoorts). De veiligheidsneus is absoluut een eis. Echter, voor mijn werk moet ik een flink aantal kilometers per dag lopen, waar ik erg veel last van krijg als ik op mijn huidige schoenen loop (knieën, enkels, heupen). Ik heb nu Safety Joggers, die na een jaar helemaal af zijn. Die liepen eigenlijk ook niet lekker. Ik wil nu dus graag een nieuw paar, maar wil absoluut een zeer, zeer comfortabel zittend en comfortabel lopend paar schoenen. Waar hebben jullie goede ervaringen mee?

Prijs is onbelangrijk (liever dure, goede schoenen dan blessures oplopen door slechte schoenen). Afspraak met podotherapeut staat in de agenda. Ik wil alleen graag met een aantal schoenen bij de podotherapeut komen, zodat hij/zij kan kijken of deze geschikt zijn voor mij.

Dankjulliewel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 13:02 



 
Profiel   

Zelf draag ik het liefst veiligheidsschoenen van Bata . Deze hebben niet zo,n stugge zool .
Ik draag er ook nog steunzolen in .

https://www.bataindustrials.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 13:15 



 
Profiel   

Magnum schoenen :-), lopen als sneakers...

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 13:19 



 
Profiel   

Ik ben heel tevreden over Haix.

Geen idee welk model ik juist heb (hoog model voor politiediensten), maar ze zijn zwaar en zaten de eerste keren verschrikkelijk :D . Vermits het volledig leren schoenen zijn, moeten ze natuurlijk ingelopen worden. Zo gedaan, paar keer met de hond mee gaan wandelen. Nu zitten ze heerlijk _/-\o_ . Al meerdere kilometers op gelopen (/gerend) en al uren op recht gestaan. Het zijn geen sneakers aan je voeten (ze wegen volgens mij al een kg per stuk ), maar zijn ergonomisch wel heel goed.

Kleine nota: ik heb platvoeten, en één knikvoet. Ben dus super moeilijk in schoenen. Deze zijn ook zonder zoontje perfect.

Ze zijn wel aan de prijs . Het is dat ik ze krijg van mijn werkgever... :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 14:11 



 
Profiel   

Heeft shoes for crews niet iets passends?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 14:16 



 
Profiel   

Redbacks? Lopen fijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 14:42 



 
Profiel   

Meindl is echt een geweldig merk op het gebied van veiligheidsschoenen. Een rib uit je lijf maar elke cent waard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 14:55 



 
Profiel   

Ik heb Haix, model Ranger BGS damesvariant.
Ze zijn in aanschaf duur, maar wat zitten die geweldig en geen zweetvoeten aan het einde van mijn dienst!
Al eerder Magnum gehad, binnen een maand kapot aan de binnenkant... en zaten ook niet lekker.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-08-17 15:13 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen