Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 49 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

In slaap vallen

 
Profiel   

Op de middelbare school had ik hier nooit last van, maar sinds ik studeer merk ik dat ik de afgelopen jaren tijdens hc's echt moet vechten om wakker te blijven.. Soms tijdens het studeren zelf ook. Ogen worden enorm zwaar en zijn nauwelijks meer open te houden.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben? En wat kan ik er aan doen?

Slaaptekort is een mogelijke oorzaak, maar ik ga eigenlijk niet uit etc, dus buiten wat eerder gaan slapen kan ik niet echt iets bedenken op dat gebied.
Verschil met school is dat ik toen er heen fietste, dus je start de dag al met het aanzetten van je lichaam en met het rondpompen van zuurstof.. Maar verder..

Lotgenoten?
En wie o wie heeft de tip op wakker en geconcentreerd te blijven? :Z
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:23 



 
Profiel   

Wat is je gemiddelde eet en beweegpatroon?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:26 



 
Profiel   

Ik heb een soortgelijk iets, alleen is het bij mij tot nu toe meer met werk zo. Misschien bezoekje aan de HA?

Mij hebben ze getest op Pfeiffer, heb even een betere periode gehad maar merkte dat het weer terug kwam. Weer naar HA geweest en zijn nu bezig met een uitgebreider onderzoek.

Misschien het idee om even het een en ander uit te laten sluiten...

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:28 



 
Profiel   

Ik herken het wel, wel minder erg dan bij jou denk ik. Ik reis bijna anderhalf uur met de trein, wat ook niet echt helpt want daar word ik vaak nog slaperiger van. Slaap je wel genoeg uur per nacht en slaap je ook goed? Dus niet telkens wakker worden of slecht in slaap kunnen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-09-17 13:36 



 
Profiel