De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Melvern
Berichten: 4409
Geregistreerd: 14-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 13:16

Heb al heel wat pijnlijke dingetjes gehad ( kaak gebroken, rug gebroken 2x, oogkas gebroken )maar voor mij staat duidelijk bovenaan, nierstenen en de nierbekkenonsteking. Ben in een jaar tijd 3 keer opgenomen geweest en 2 keer met spoed geopereerd. Niets kom ook maar in de buurt van die pijn. Helaas ben ik elke 3 4 maand de pineut, het komt steeds terug :(

Heb 1,5 maand geleden ook een trap op mijn hoofd gehad van mijn hengstveulen. Scheurtje in de schedel en een diepe wond boven mijn linker oog. Kwam er pas later achter dat hij ook mijn schedel bovenop mijn hoofd had geraakt. Het bleef zo lang gevoelig :P Nou zou ik dat nog wel 10 keer willen ipv de nierstenen :P
Laatst bijgewerkt door Melvern op 24-09-17 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt

D_Travis

Berichten: 4928
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: Hgv Drenthe

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 13:18

Niersteen aanval denk ik
Mygod wass gewoon continue het gevoel van een wee op zijn piek zeg maar

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 13:26

Buikwondinfectie. Ik kon niet lopen,staan,zitten,liggen en overeind komen zonder pijn. De wijkverpleegkundige kwam het elke dag uitspoelen en zilververband erin stoppen, ik heb nog nooit zoveel gevloekt en deze infectie was de ergste pijn ooit.

Op nummer 2 een peesschede infectie -O- .

mina_dero

Berichten: 354
Geregistreerd: 20-11-16
Woonplaats: Hilversum

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 13:29

enkel gekneusd en dan uit skischoen moeten verschrikkelijk er in ging wel heel makkelijk

Fayah2
Berichten: 66
Geregistreerd: 23-09-17

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 14:09

Injectie pols voor peesontsteking
Ze moest even 'zoeken' naar een goede plek om de spuit te legen, ik hield me groot zweetend als een gek en eenmaal buiten zo hard gehuild mijn god wat een pijn
Maar het heeft echt geholpen dus als het moet zou ik het nog een keer doen. (Pijn van de ontsteking was erger)

Noro virus en de buikpijn daarvan

Spit

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 15:55

De áller ergste pijn was gewoon gruwelijk,toen ze 7 Biopten uit de binnenkant van mijn onderste ooglid knipte zonder verdoving! kreeg wel drupppels maar die werkte totaal niet,voelde élke knip.

Gimme_Joy

Berichten: 7764
Geregistreerd: 27-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:08

Met stip op nummer één de beet van de derde giftigste kwal van de wereld: Portugees Slagschip. Littekens op mijn benen, blaren en een middag ziekenhuis tot gevolg. Ik ging bijna out van de pijn!

Tweede is bekkeninstabiliteit na een val van mijn bijrijdpaard.
Laatst bijgewerkt door Gimme_Joy op 24-09-17 16:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101716
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:11

Ik lees echt vreselijke pijnen zeg. ;(

Mijn tattoo was niet prettig. :+ Verre van zelfs. :')

De pijn die ik voel als mijn hele lijf vol met (spier/ontstekings-) pijn zit is ook niet zo gezellig...

Maar de poging van de doktersassistente om een uitstrijkje te maken was echt hel... :x
Ze heeft het 2x geprobeerd maar ik had zoveel pijn dat we ermee gestopt zijn.

Minimus

Berichten: 1759
Geregistreerd: 10-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:43

De ergste pijn die ik ooit heb gevoeld was het scheuren van mijn bovenbeenspier toen ik samen met mijn paard op de bevroren grond viel. Hij schoot er vandoor tijdens een buitenrit en ik moest hem remmen. Aan het eind van het pad was een sloot en met deze snelheid ging hij dat nooit redden om de haakse bocht te maken. Dus toen stuurde ik hem de akker op, daar vergat hij zijn benen op te tillen en struikelde hij waardoor hij op mij klapte en mijn bovenbeenspier scheurde.

Ik ben geen moment 'out' geweest maar God wat heb ik gejankt van de pijn.

Oh en menstruatiepijn :+

Benfan

Berichten: 4005
Geregistreerd: 08-10-07
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 16:53

De depressie waar ik al dik 20 jaar mee loop. Is absoluut de ergste pijn die ik voel.

Amaryllis

Berichten: 10101
Geregistreerd: 11-07-04

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:23

Niersteenkoliek in mijn geval. Helaas al een keer of 3 ervaren, waarvan de laatste keer icm een hoge urineweginfectie.

Resultaat was pijnscore 10 en enkel nog shotjes fentanyl die er voor zorgden dat ik niet achterstevoren over de SEH kroop.. := (hoewel, als ik uit bed was gekomen op dat moment was ik zo wappie geweest dat ik waarschijnlijk ook achteruit was gaan kruipen :+ )

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:28

tandpijn. geen twijfel over mogelijk. wat was ik blij toen ik bij de tandarts lag en hij me een wortelkanaalbehandeling gaf :D

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:30

Ben zelf geen mietje, loop rustig door met gebroken ribben. Maar toen ik mijn stuitje kneusje en daar een ontsteking bij kreeg kon ik een goede twee weken niets meer. Kon niet zitten, niet lopen, niet liggen. Heb toen toen zo veel ibuprofen, paracetamol en andere pijn medicatie gemikst dat ik daar ook nog goed ziek van werd. Ben er nooit mee naar een huisarts geweest, de volgende keer doe ik dit dus wel :=.

c_alsemgeest

Berichten: 20661
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 17:31

Brandwond op mijn been, en mijn verbrijzelde voet... dat waren wel winnaars :+ voet vooral omdat ik nog een kilometer terug naar stal heb geatrompeld :')
Tattoo etc heb ik ook... (nek, pols, ribben en zij) maar dat vind ik geen pijn, eerder een irritant gevoel.

NatasjaS
Berichten: 192
Geregistreerd: 27-11-09
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:03

JLLN_ schreef:
Oeh lastige vraag eigenlijk! Pijn is vaak zo tijdelijk en snel vergeten.. De enige pijn die ik mij echter wel nog heel goed kan herinneren was van mijn acute blindedarm ontsteking. Man man wat was dát een hel...



Dat is inderdaad vreselijk. Staat bij mij ook stipt op 1. Huisarts wilde me niet doorsturen, dus heb 3 dagen verschrikkelijke pijn gehad, echt een hel inderdaad.

hotchocolat

Berichten: 4391
Geregistreerd: 05-01-10
Woonplaats: Boven op de berg in de Eifel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 18:05

Ik heb bij een keizersnede heel veel bloed verloren. Nadat ik weer bij was hebben ze op de zaal waar iedereen bijlag bloed uit mijn buik zitten te drukken. helaas zonder verdoving

Saintelette

Berichten: 3178
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-17 20:16

Benfan schreef:
De depressie waar ik al dik 20 jaar mee loop. Is absoluut de ergste pijn die ik voel.


:(:) :(:) :(:)

N4N4
Berichten: 1108
Geregistreerd: 15-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 21:40

Benfan schreef:
De depressie waar ik al dik 20 jaar mee loop. Is absoluut de ergste pijn die ik voel.



Ook hier een virtuele knuffel :(:)

Coentjuh

Berichten: 9845
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: Ardennen + Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-17 21:46

Kramp in kuit.. en dan zo'n één die niet overgaat als je je teen naar voren trekt en minuten lang aan houdt. Wat een helse pijn was dat. Heb het regelmatig in kuit/been/voet maar normaal trekt het gauw weer weg... behalve die 3 keren..

Trouwens.. de pijnbestrijding ivm dubbele stenose (soort hernia) in mijn nek was ook niet bepaald fijn met stroom op een naald in mijn nek.

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 06:58

Benfan schreef:
De depressie waar ik al dik 20 jaar mee loop. Is absoluut de ergste pijn die ik voel.



Ik vond het de ergste innerlijke pijn die ik ooit gevoeld heb. Momenteel voel ik mij heel erg gelukkig en kan ik weer genieten van het leven. Ik gun jou dat ook! :(:) :(:) :(:)

normann_love

Berichten: 705
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: Waarde, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-17 09:33

Coentjuh schreef:
Kramp in kuit.. en dan zo'n één die niet overgaat als je je teen naar voren trekt en minuten lang aan houdt. Wat een helse pijn was dat. Heb het regelmatig in kuit/been/voet maar normaal trekt het gauw weer weg... behalve die 3 keren..

Trouwens.. de pijnbestrijding ivm dubbele stenose (soort hernia) in mijn nek was ook niet bepaald fijn met stroom op een naald in mijn nek.


Aah die prikken heb ik dus ook gehad in mijn rug! En dan op 6 verschillende plekken, waren vervelende prikken inderdaad

TinkerTreas

Berichten: 3636
Geregistreerd: 03-08-04

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 20:42

De koliekpijnen die ik krijg als ik gluten binnen krijg. Ik heb wel over de grond gekropen van ellende.

En de rugweeën tijdens m'n eerste bevalling. Die waren met geen mogelijkheid op te vangen, echt verschrikkelijk. Tijdens m'n 3e bevalling een weeënstorm gehad, dat was ook geen pretje maar toen was m'n zoontje er in sneltreinvaart. Maar ik word gewoon nog naar als ik aan die rugweeën terug denk.

betadine

Berichten: 3241
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-17 21:01

Hier een tamelijk lage pijngrens, maar toen mijn vingertopje tussen de muur en een blok hout belande was echt de hoogste pijn ooit gevoeld. Ik rolde over de grond, kreeg braakneigingen, ongeloofelijk. daar was mijn gebarsten sprongbeen en het trekken van wijsheidstanden enzo niets tegen. De dag erna was er hoe gek ook niets meer aan de hand.
Menstruatiepijn op 2 maar niet te vergelijken met het vingertopje incident :')

Nicky1963

Berichten: 1989
Geregistreerd: 26-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:25

Benfan, hou vol! Van mij ook een heel grote virtuele knuffel! :(:) :(:)

Verder lees ik heel veel nare lichamelijke pijnen. Arme jullie.

Mijn ergste pijn weet ik niet meer precies (ja, de weeen van de drie bevallingen). Maar de behandeling van mijn jarenlange nekpijn door de dry-needler was zo pijnlijk dat ik een aantal keren flauwviel! Ook het plaatsen van mijn spiraal was zo heftig dat ik flauwviel. Spit is heel ernstig pijnlijk. Mijn open SI gewricht zorgt ook voor pijnscheuten van 10 op de schaal van Richter :o
Verder heb ik regelmatig pijn onder/achter mijn ribben waardoor ik met mijn armen omhoog heen en weer moet lopen omdat het zo godsgruwelijk zeer doet. Niemand weet wat het is, ik weet alleen dat je gek wordt van de pijn. O, en hielspoor. Aan beide hielen. Ook heel verschrikkelijk pijnlijk..

elinedeau95

Berichten: 1193
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Brabant

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:35

Ik heb ooit een stalen pin dwars door mijn voet gehad.... Dat moment, maar zeker de complete genezing (lees 4 keer per dag een gat dwars door je voet schoonspoelen) was echt een hel. Ik heb elke zuster in het ziekenhuis kapot gescholden :=