Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 11 van de 20 [ 480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

De ergste pijn die je hebt gevoeld?

 
Profiel   

Mijn bevalling strijdt om plek 1 met de pijn die ik had toen mijn rug zwaar gekneusd was en ik ondanks de zware pijnstillers dagen niet heb kunnen slapen van de pijn. Nierbekken ontsteking heb ik ook gehad, en ja, was pijnlijk maar haalt het niet bij pijn rond het bevallen, of een zwaar gekneusde rug. Maar de zwaar gekneusde rug gaat het toch winnen van de bevalling, omdat ik daar veel langer last van heb gehad.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 06:02 



 
Profiel   

Jemig de verhalen die hier langskomen :oo Vooral de bevallingen, wat erg zeg :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 06:52 



 
Profiel   

Simoonzel schreef
Azmay schreef
Inzetten van mijn spiraaltje, en ik mag over een half jaar opnieuw -O-


Dit ja, wat een nachtmerrie. :')


Ik denk dat die bij mij ook op nummer 1 komt.

Ennik wil je niet ontmoedigen, maar ik vond de tweede keer pijnlijker dan de eerste keer. :\

Verder staan de volgende in de top 5 eronder. Volgorde kon ik niet kiezen. Spiraaltje staat met afstand op 1.
- gekneusde ribben/stuitje/kaak (leven het paardrijden).
- verdovingsspuit in het kuiltje van je kin
- het gevoel van een keelontsteking bij de ziekte van pfeiffer. Maar het is geen keelontsteking, dus het enige wat je krijgt is pijnstillers, wat uiteindelijk resulteert in alleen paracetamol, want de rest ga ik van hallucineren.

Edit; bij het zetten van het spiraaltje lag ik te puffen alsof ik weeën had. Zegt de dokter: 'doe maar, dit is net als de eerste twee cm ontsluiting.'

-O- de eerste twee nog maar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 07:07 



 
Profiel   

Nierbekontsteking is echt nummer 1 voor mij. Ik kon niet eens meer bewegen of alles deed me al weer zeer. Vreselijk. :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 07:15 



 
Profiel   

Ik heb een paar maanden geleden een kaakontsteking gehad. Kon de kaak niet meer normaal bewegen en eten ging niet (want kaak ging niet meer goed open). Antibiotica en een hoop pijnstilling hielpen mij er gelukkig uiteindelijk van af. Eerder een kaakontsteking gehad door een verstandskies en daar had ik de hele vakantie mee gelopen. Wat een pijn! Na de vakantie richting de tandarts en de boosdoener werd verwijderd waardoor het pus eruit kon.

Foto van mijn dikke wang afgelopen mei. :')

Spoiler:
[ img ]



Daarnaast heb ik regelmatig episodes waarin mijn rugpijn heel, héél erg is waardoor staan, zitten of liggen gewoon verschrikkelijk pijnlijk is en met uitstraling naar mijn benen. Slapen gaat dan slecht en pijnstilling werkt niet (voldoende). -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 07:22 



 
Profiel   

Wow Adamootje je wang :oo ziet er zo pijnlijk uit!

Ik heb er een tijdje zo bijgelopen toen ik gevallen was afgelopen juli:
Spoiler:
[ img ]


Ik had zo’n zelfde bril op toen ik viel, en die heeft m’n zenuw geplet :j
:#

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 07:41 



 
Profiel   

Bij mij staat toch echt wel de zenuwpijn in mijn onderrug op nummer 1. De zenuwpijn is nog steeds elke dag aanwezig.

Op 2 staat mijn schouder, dat is bot op bot.

En migraine, het overgeven en door het overgeven dat het juist dan nog even erger word.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 07:56 



 
Profiel   

JoycexLynn12 schreef
Ja klopt hoor, hij is onder narcose doorbewogen maar daarna moest hij blijven bewegen.
Ik was 6 weken daarvoor geopereerd aan mijn schouder en was dus nog herstellende van die ingreep.
Die pijn icm de frozen shoulder was wel pittig ja -O-

Ja dat geloof ik direct :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 07:58 



 
Profiel   

Ik dacht mijn eerste bevalling in 1985! Was 36 uur zonder enige verdoving, was er toen nog niet maar de longdrain na een ingeklapte long was ook niet fijn maar met stip toch na een osteotomie van de kaken de ijzerdraad die door mijn kaak zat, in een lus om mijn jukbeen heen, waarvan het uiteinde tussen mijn bovenlip en kaak zat en die eruit getrokken werd. Ik ging toen echt bijna van mijn stokkie :(:)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:06 



 
Profiel   

Het er uitpersen van mijn tweede zoon... pff wat een hel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:23 



 
Profiel   

In dit topic zou je eigenlijk toch vermoeden dat er meer dan de helft minder kinderen zouden moeten zijn.
En er na de eerste nooit meer 1 zou komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:25 



 
Profiel   

nierstenen.

Ik had niet lang daarvoor bij een paardrijongeluk mijn been dubbel gebroken waarbij de diagonaal doorgebroken botten door mijn spieren aan het snijden waren gegaan en ik dacht dat dat de ergste pijn ever was, maar toen ik nierstenen kreeg, waren die gebroken botten niets vergeleken bij nierstenen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:27 



 

bruintje123 schreef
In dit topic zou je eigenlijk toch vermoeden dat er meer dan de helft minder kinderen zouden moeten zijn.
En er na de eerste nooit meer 1 zou komen.


Hoezo? Dat het enorm pijn deed betekent niet dat je het geen tweede keer kan doorstaan. Als iedereen die pijn heeft door het paardrijden nooit meer bij een paard in de buurt zou komen zouden we het allemaal raar vinden en zou je je 'niet door angst moeten laten leiden' :+

Bevallen doet pijn, en hoe cliche het ook klinkt, wanneer ze groter en leuker worden vergeet je dat weer :+

Althans, ik wel :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:27 



 
Profiel   

Anoniem schreef
bruintje123 schreef
In dit topic zou je eigenlijk toch vermoeden dat er meer dan de helft minder kinderen zouden moeten zijn.
En er na de eerste nooit meer 1 zou komen.


Hoezo? Dat het enorm pijn deed betekent niet dat je het geen tweede keer kan doorstaan. Als iedereen die pijn heeft door het paardrijden nooit meer bij een paard in de buurt zou komen zouden we het allemaal raar vinden en zou je je 'niet door angst moeten laten leiden' :+

Bevallen doet pijn, en hoe cliche het ook klinkt, wanneer ze groter en leuker worden vergeet je dat weer :+

Althans, ik wel :+

Nou ik zou voor de lol echt niet nog eens mijn schouder laten opereren hoor, het is dat het moet.
En als ik dan lees dat bevallen nog zeerder zou moeten dan dan alles wat hier voorbij komt lijkt me 1 heel wat :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:30 



 
Profiel   

bruintje123 schreef
In dit topic zou je eigenlijk toch vermoeden dat er meer dan de helft minder kinderen zouden moeten zijn.
En er na de eerste nooit meer 1 zou komen.


Dat klopt bij mij wel, na nr 1 echt geen nr 2 meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:33 



 

Nee ik wil ook liever m'n hartoperatie niet nog een keer doorstaan, maar wat moet dat moet :+
Ik weet dat die pijn namelijk weer overgaat, net als bij bevallen.
Al heb ik makkelijk praten, mijn bevalling viel me echt reuze mee.
Pijn is heel persoonlijk net als de hoogte van je pijngrens. Er zijn genoeg vrouwen die fluitend door de bevalling heenlopen of de pijn 'verwaarloosbaar' vinden. Kwestie van alles tegen elkaar opwegen. Zoals ik bevallen ben wil ik wel nog 4 kinderen, eitje. :+
Al wil ik er niet 4 maar nog 1 erbij zou leuk zijn. Daarna niet meer, dan vind ik mezelf te oud worden:')

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:33 



 
Profiel   

Je kan nog zo'n hoge pijngrens hebben, maar complicaties heb je niet zelf in de hand helaas.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:35 



 
Profiel   

Ik denk dat het voor mij een paar dagen geleden op vakantie was.
Een tandarts in het buitenland, wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. :n

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:36 



 
Profiel   

Ik stond er na de eerste bevalling echt van versteld dat je lichaam zulke pijn aankan... Dat je als mens zoiets kan overleven. En dat het vast nog veel erger kan ook. Echt wel respect voor ons lijf :j

Ik wilde het fragmentje van Billy Connolly en de stonefish 'worst pain known to man' posten maar kan hem niet vinden op Youtube.
Overigens staat die pijn pas op plek 7 in een lijstje wat ik gisteren tegenkwam :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:39 



 
Profiel   

Botbreuken en kneuzingen die ik heb gehad waren heel pijnlijk maar toen kon ik nog vooruit (1 keer arm gebroken op start hardloopwedstrijd. 5 km wel uitgelooen en daarna naar het ziekenhuis. 1 keer enkel gebroken bij val van paard: paard verzorgt op stal gezet, met de scooter naar huis om mijn paardrijkleding te verwisselen voor een praktische afritsbroek zodat dit makkelijker zou zijn met gips. Met de scooter naar het ziekenhuis. Daar geloofde ze niet dat het gebroken was omdat ik dus op de scooter was gekomen. 1 keer tijdens een endurance ribben gekneusd tijdens een val. Wedstrijd uitgereden en rustig naar huis. Ademhalen, hoesten en lachen waren een hel)
Van koliekpijnen kan ik echt zo naar worden dat ik een paar keer ben flauwgevallen daardoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:45 



 
Profiel   

Toen de dokter tegen mijn gebroken vinger aan het duwen was zodat hij van scheef weer recht ging staan :')

Of het rechtleggen van een gebroken elleboog.. voor de röntgen -O-

Verder is het me niet echt bijgebleven..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:47 



 

SusanH schreef
Je kan nog zo'n hoge pijngrens hebben, maar complicaties heb je niet zelf in de hand helaas.


Snap ik, maar ik reageerde nav bruintje haar post dat gezien de bevallingsverhalen hier bevallen zo erg schijnt te zijn dat je na 1 kind zou stoppen.
Ik wilde alleen aangeven dat niet iedere bevalling een horrorbevalling is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:48 



 
Profiel   

7 maanden dag en nacht hoofdpijn en dan echt 24/7 over de pijngrens gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:49 



 
Profiel   

Het frappante is dat ik na mijn eerste, 36 uur, de tweede binnen een uur op mijn buik had liggen! Het is echt zo dat je die pijn snel bent vergeten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:53 



 
Profiel   

Val van mijn lespaard en dan merken dat je arm uit de kom is! AUW! ;(
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-09-17 08:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 11 van de 20 [ 480 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 20  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen