De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hutcherson

Berichten: 7362
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:09

niet? er is een optie om niet meer ongesteld te worden maar veel vrouwen vinden het toch wel fijn om te weten dat 'alles nog werkt' of dat 'ze niet zwanger zijn' terwijl er niet eens een eisprong plaatsvind als ze de pil slikken.

Anoniem

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:12

Galblaas koliek gok ik zo , jemig wist even niet waar ik het zoeken moest van de pijn

Athelas

Berichten: 1973
Geregistreerd: 15-06-14
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:16

Toen er een paard over me heen gallopeerde, heel veel geluk gehad want ze miste m'n ribben op een haar na. Wel enorm gekneusde pols/onderarm (had er echt een hoefijzervormige afdruk in :') ) en een gekneusde voet.
Toen ik met een voor-over-salto van het paard af donderde, twee meter voor haar neerkwakte en net kon voorkoman dat ik mijn nek brak door een judo-rol te maken (lang leven judo...door dat ik dat geleerd heb doe ik dat rollen als reflex _/-\o_ ), maar dat resulteerde in een zwaaar gekneusde schouder en teen, ook geen pretje.
Oh, en iemand die een voetbal keihard in mijn rug schoot. Echt veel pijn deed dat, buiten het feit dat ik ook geen adem kreeg door de klap. Heb echt wel een paar seconde naar adem zitten happen voor ik weer enigzins lucht binnenkreeg -O-

Nynkefleur

Berichten: 388
Geregistreerd: 17-12-16
Woonplaats: Nieuwerkerk a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:18

Mijn ergste pijn was toen ik voor het eerst geopereerd werd aan mijn pols ( ganglion ) , dit was onder plaatselijke verdoving. Toen de chirurg er achter kwam dat de ganglion wel erg diep zat en hij bang was dat hij anders terug zou groeien heeft hij een klein deel van het kapsel in mn pols ( vlakbij de pezen vgm ) ook geknipt. Dit kon niet verdoofd worden en het voelde alsof er messen in mn pols gestoken werden. Alleen dan euh. Soort van letterlijk. Toen de ganglion terug kwam .... gelijk narcose aangevraagd. Nooit meer!!

Narcissa
Berichten: 3048
Geregistreerd: 29-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:18

Toen ik een maand platlag met een hersenvochtlekkage. Vochtbalans was in orde als ik lag, zodra ik wat rechtkwam dan liep het weg en droogden mijn hersenen uit. En helaas moet je af en toe wel eens opstaan voor bvb toilet.

Wat een helse pijn was dat. Daarbij is migraine nog een zacht aaitje over het hoofd, en migraine is zwaar rot. In die maand 2x overwogen om er een eind aan te maken omdat ik de pijn niet meer aankon.

Hopelijk komt het nooit meer terug...

Jette

Berichten: 1455
Geregistreerd: 28-05-09
Woonplaats: Haarlem

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:20

Op 1 denk ik rugpijn, zo fel dat ik regelmatig over m'n ga in een slechte periode of überhaupt geen centimeter naar links kan kijken. Gelukkig is dit maar een week of 3 per jaar.
En daarnaast, oorontstekingen... Man, dat kan echt door je hele gezicht rondtrekken. Wat een ellendige ontstekingen blijven dat

borstnoot

Berichten: 1347
Geregistreerd: 18-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:23

Mijn hele rug+haar heeft in brand gestaan. Ofja, ik heb dus in brand gestaan. Was niet zo chill.
Gelukkig heb ik heel veel geluk gehad en heb ik maar een litteken van 5x5 cm.

Oh en toen mijn duimnagel er helemaal af getrokken moest worden terwijl de verdoving (nog?) niet werkte was ook niet fijn.


Edit: al moet ik zeggen dat die pijn bij beiden niet heel lang geduurd heeft. (als in uren)
Na een tijd kon mijn lichaam de pijn denk ik niet meer aan en heb ik in een soort van shock gezeten ofzo. Heel gek was dat. Flauw gevallen ben ik nog nooit.
Laatst bijgewerkt door borstnoot op 23-09-17 19:29, in het totaal 2 keer bewerkt

Farome
Berichten: 683
Geregistreerd: 27-11-12

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:25

Mijn sleutelbeen gebroken door val van paard... geen operatie nodig gehad gelukkig... toch mega oliebol.

Lindor92
Berichten: 7001
Geregistreerd: 14-05-07
Woonplaats: Hardenberg

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:33

Uhm, trap van paard tegen m'n arm aan. Wou m'n gezicht beschermen. Resultaat: ellepijp gebroken. Deed me flink zeer zeg :n

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:33

Kiespijn.. door ontstoken wortels.

Mijn rug en ribben gebroken en gekneusd deed lang niet zoveel pijn dan die kiespijn. Begon op vrijdagavond en dat weekend heb ik alle pijnstillers op die in huis waren maar nog lag ik te janken van de pijn. Ook de volle mep van mijn paard tegen mijn poesje viel best mee. Ook mijn bevalling vond ik lang niet zo erg. (leve de ruggeprik)

Faruba

Berichten: 1807
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Reeuwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:40

faunty@, ik voel een aanval goed aankomen. Ik heb het hoofdzakelijk rechts. Komt de aanval op dan gaat mijn rechteroog dicht zitten,mijn rechterneusgat raakt verstopt en ik krijg erge oorpijn,ook rechts.Ik heb de pijn ook alleen rechts,achter mijn oog. Als dat gebeurd neem ik gelijk sterke tabletten(Sumatriptan) en een neusspray in mijn niet verstopte neusgat. Ondanks de medicatie heb je toch pijn,in het ergste geval heb ik injectie's liggen.En ik ga naar bed,in het donker liggen en ik lig het liefst met mijn hoofd onder het kussen zodat ik ook minder geluid hoor. Verder probeer ik me zo rustig mogelijk te houden voor zover dat gaat. De pijnen komen in golfbewegingen,soms voel je even niks,je denkt dan vaak dat het voorbij is,maar ineens is de pijn er weer. Ik ben het liefst alleen,dan kan ik kronkelen of bewegen zoals ik wil. Mijn man houd me uiteraard wel in de gaten. Gelukkig heb ik de aanvallen niet zo vaak,soms maanden niet en soms 2/3 per maand.

Unique6

Berichten: 2267
Geregistreerd: 06-06-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:49

RoyceMack schreef:
niet? er is een optie om niet meer ongesteld te worden maar veel vrouwen vinden het toch wel fijn om te weten dat 'alles nog werkt' of dat 'ze niet zwanger zijn' terwijl er niet eens een eisprong plaatsvind als ze de pil slikken.

Omdat sommige vrouwen liever geen lichaamsvreemde hormonen hun lichaam in brengen.

verootjoo
Berichten: 35645
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:51

Unique6 schreef:
RoyceMack schreef:
niet? er is een optie om niet meer ongesteld te worden maar veel vrouwen vinden het toch wel fijn om te weten dat 'alles nog werkt' of dat 'ze niet zwanger zijn' terwijl er niet eens een eisprong plaatsvind als ze de pil slikken.

Omdat sommige vrouwen liever geen lichaamsvreemde hormonen hun lichaam in brengen.


Of omdat ze zwanger willen worden, wat vrij lastig wordt als je de pil doorslikt.

En die hormonen zijn idd ook niet alles.

Maar menstrueren is geen fun, ook al heb ik er amper pijn van.

Blue_Eyes

Berichten: 20355
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 19:55

Hmm.. ik twijfel tussen mijn galsteenaanvallen en de geboorte van mijn kindje met 20 weken (+nasleep). Mijn gewone bevallingen vielen in het niet bij die ene... Maar met die galstenen heb ik ook gekropen van ellende.

Mi_Amore

Berichten: 14848
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:11

Een ontstoken kies... Ik heb al 3x mijn rug gebroken, pols gebroken, tenen gebroken, maar die kies... :') Om je hoofd van kapot te rammen op een muur!

Ladygiroc

Berichten: 5077
Geregistreerd: 08-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:13

Mi_Amore schreef:
Een ontstoken kies... Ik heb al 3x mijn rug gebroken, pols gebroken, tenen gebroken, maar die kies... :') Om je hoofd van kapot te rammen op een muur!


Echt he!
Andere gebroken lichaamsdelen kun je ontlasten zodat je het minder voelt.. maar die kies voel je altijd door merg en been. -O-

marlies85

Berichten: 5310
Geregistreerd: 04-10-06
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:15

Op een staat toch wel Alveolitis .Wat een horror was dat zeg.

Ook eens een keer gastritis gehad, was ook niet tof. Kroop zowat over de grond tijdens die krampen.
Een hele poos met helse buikpijn gelopen wat later ACNES bleek te zijn. Dat is operatief opgelost en inmiddels al ruim 4 jaar pijnvrij.

Migraine is ook geen hobby van mij en hechtingen in de 'lady parts' is ook niet voor herhaling vatbaar. :+

Christiene
Berichten: 7724
Geregistreerd: 18-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:16

Trap van een paard tegen mijn scheenbeen en menstruatie pijn.

Morrie

Berichten: 22315
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:24

acute blindedarmontsteking staat wel op nr. 1 bij mij, dacht echt dat ik dood ging.
Nr. 2 enkelbanden scheuren, de laatste x door een aanval van een ram, toen ik in een weiland een op haar rug liggend schaap rechtop wilde zetten (dat doe ik dus echt NOOIT meer, ik bel de boer wel voortaan) en op 3 een zweepslag in m'n kuit, dat was een bizarre ervaring, maar ik wist meteen wat het was

Ayasha
Blogger

Berichten: 57959
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:27

RoyceMack schreef:
niet? er is een optie om niet meer ongesteld te worden maar veel vrouwen vinden het toch wel fijn om te weten dat 'alles nog werkt' of dat 'ze niet zwanger zijn' terwijl er niet eens een eisprong plaatsvind als ze de pil slikken.

Al eens bij stil gestaan dat die optie er niet is voor iedereen?
Denk dat de vrouwen die het uit vrije wil laten door komen zwaar in de minderheid zullen zijn. Denk dat je er heel zeker veilig van uit kan gaan dat geen enkele vrouw, ook niet die wat het laat komen om zeker te zijn (al is dat ook vaak maar 1 aspect van het grotere verhaal) echt denkt 'yess!!!! Het is weer zo ver! *\o/*

maralyn

Berichten: 10421
Geregistreerd: 23-02-09
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:28

Schop in mn lies waardoor mn heup uit de kom vloog...

poown
Berichten: 271
Geregistreerd: 09-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:42

Ik ervaar op het moment toch wel 1 van de ergste pijnen ooit....heb maandag mijn amandelen laten verwijderen en het is echt niet te banken die pijn. Heb nu vandaag tramadol en nog iets erbij gekregen en nog is het of Mn kop uit elkaar klapt. Verschrikkelijk kaakpijn en oorpijn....was afgelopen nacht echt in staat om uit het raam te springen met Mn kop naar beneden...daar heel kort op volgend toch wel het stuitje wat ik brak bij de bevalling van mijn eerste kind, heel lang last van gehad.
Bij deze 2 was de meerdere malen nierbekontsteking en mijn keizersnede een lachertje

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:45

Wat een verhalen hier!
interessant.. :+

Ik mag dan weer van geluk spreken als ik mij zelfs niet eens herinner wat de ergste pijn is dat ik heb meegemaakt :=
Heb wel 1 keer mijn voet heel hard omgeslaan.. heb ik nog steeds last van als ik intensief paardrijd.
Nooit iets gebroken..

Er is wel al eens een raam op mijn hoofd gevallen (en gebroken over mijn hoofd :') ). Daar heb ik twee schrammetjes aan overgehouden _O-

RoosDeG

Berichten: 1837
Geregistreerd: 27-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:52

tengeltje11 schreef:
Lynn_Nikita schreef:
Hechting down under zonder verdoving en vooral de dagen erna met de zwelling.


hier idem.
vond ik een stuk erger dan bevallen de weeen voordien.(daar had je nog een doel,die baby kwam,dat hechten vond ik vreselijk en was hier op een plek die niet te verdoven was,dus voel je letterlijk elke prik door je huid daar....


Hier idem...
Jeetje.. Dit vergeet ik echt nooit meer...

Lau

Berichten: 16670
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:57

RoosDeG schreef:
tengeltje11 schreef:

hier idem.
vond ik een stuk erger dan bevallen de weeen voordien.(daar had je nog een doel,die baby kwam,dat hechten vond ik vreselijk en was hier op een plek die niet te verdoven was,dus voel je letterlijk elke prik door je huid daar....


Hier idem...
Jeetje.. Dit vergeet ik echt nooit meer...


Ik wil geen kinderen meer :')