De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:18

wortel115 schreef:
Absoluut mijn bevalling. Ruggenprik werkte niet voldoende. Vervolgens paste beeb niet door de uitgang en trok gyneacoloog zo hard dat mijn baarmoeder binnenstebuiten ook mee kwam. Dat was echt een hel.

:oo Wow...inderdaad, alles weer goed gekomen?


Bij mij de weenstorm die ik tijdens mijn eerste bevalling kreeg.

Maar zoals hier in dit topic al ergens gemeld....gek genoeg kan ik me niet meer herinneren hoe dat voelde.
Alleen dat het waanzinnig veel pijn deed. :') en dat ik smeekte om een ruggeprik. (En ik heb prikangst :') )

wortel115

Berichten: 2131
Geregistreerd: 14-06-11
Woonplaats: Kooloonong, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:26

NatasjavE schreef:
wortel115 schreef:
Absoluut mijn bevalling. Ruggenprik werkte niet voldoende. Vervolgens paste beeb niet door de uitgang en trok gyneacoloog zo hard dat mijn baarmoeder binnenstebuiten ook mee kwam. Dat was echt een hel.

:oo Wow...inderdaad, alles weer goed gekomen?


Bij mij de weenstorm die ik tijdens mijn eerste bevalling kreeg.

Maar zoals hier in dit topic al ergens gemeld....gek genoeg kan ik me niet meer herinneren hoe dat voelde.
Alleen dat het waanzinnig veel pijn deed. :') en dat ik smeekte om een ruggeprik. (En ik heb prikangst :') )


En voor de anderen die er naar vroegen. Ja dit is goed gekomen. Gyneacoloog heeft alles weer netjes op zijn plaats gekregen. Helaas door andere moeilijkheden daar nog geen tweede kindje kunnen krijgen.

TrIjNiE__

Berichten: 2507
Geregistreerd: 05-03-11
Woonplaats: België

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:43

Op nummer een staat toch wel mijn elleboog die uit de kom ging op mijn twaalfde. Brrr dat was echt eng, gelukkig zat hij er snel weer in, maar dat was de eerste keer dat ik kokhalsde van de pijn :(

En op twee de pijn 24u na mijn knieoperatie (voorste kruisbandreconstructie + stuk meniscus weggesneden). Pijn viel goed mee maar rond het middageten de dag na mijn operatie kwam de pijn opeens zo hevig opzetten, tranen rolden over mijn wangen.

Shona_
Berichten: 721
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:48

Een katheter plaatsen door blaasretentie (3x)..met de boel daaronder vol hechtingen is het echt het ergste wat ooit heb meegemaakt. Iedere keer dat ik dacht dat ik van de ellende af was, bleek het nog foute boel te zijn en moest ik weer een aantal weken met dat ding rondlopen.. toen eindelijk dat ding eruit mocht blijven na 2 maand was ik echt het gelukkigste mens op aarde _/-\o_

De verpleegkundigen hadden het behoorlijk met mij te doen, maar ik nog meer met hen := <<)

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:51

Hier was dat denk ik mijn beenmergpunctie (dat kan niet verdoofd). Kon ook de week daarna niet pijnloos zitten :\

DiantaM
Berichten: 11278
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:55

wortel115 schreef:
Absoluut mijn bevalling. Ruggenprik werkte niet voldoende. Vervolgens paste beeb niet door de uitgang en trok gyneacoloog zo hard dat mijn baarmoeder binnenstebuiten ook mee kwam. Dat was echt een hel.

Dat klinkt echt afgrijselijk. Ik ben in shock.

Ik vond de weeënstorm hels. Maar van het persen/ de persweeën/vacuümpomp dan weer niets gevoeld.

Chiave

Berichten: 5491
Geregistreerd: 19-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 14:57

Absoluut de rugweeën en de rugweeënstorm tijdens de bevalling, die zoveel pijn deden dat ik spugend over een yogabal heen hing. De ruggenprik vond ik een eitje daarbij vergeleken. :')

Zie dat ik niet de enige ben met een pijnloze bevalling, maar Wortel spant de kroon. Vreselijk zeg. :(:)

Equisync

Berichten: 5286
Geregistreerd: 22-05-09
Woonplaats: Zuid Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:03

Een trap van een paard tegen mijn elleboog :o
Heftig joh, precies op het elektrisch botje, niet gebroken of gekneusd maar zo'n pijn heb ik nog nooit gehad. Damn.

Berdien

Berichten: 64540
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:12

Bokkers zijn echt bikkels! :oo

Ik heb in mei een voedselinfectie gehad, de buikpijn daarbij was echt heel, heel naar. Dat alles er op elke mogelijke manier uitgewerkt ook :')

En het zetten van mijn rook (piercing). Mijn moeder was erbij, die zei dat ze me nog nooit zo wit had gezien := Denk niet dat ik snel nog een naald door m'n kraakbeen laat drukken :')

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:22

Nu je het over piercing hebt. Denk ik ergens aan, totaal iets anders, maar toch.

Ik geef dus niets om naalden, niet voor verdoving, niet voor B12, niet voor narcose, acupunctuur, doet me niks.
Maar ik heb altijd van de knopen in mijn spieren hoog in mijn nek bij de overgang hoofd als ook gewoon nek en schouders. Van alles al geprobeerd, dus toen ook eens dry needling.
Zoveel positieve verhalen van gehoord.

Die in de schouders prima, nek ook.
Nou toen die dus helemaal boven in mijn nek/ overgang hoofd, ik begon te huilen van de pijn. De prik er in geen probleem.
Meer het leek wel of ze bewegingen maakte alsof ze met een pollepel in een grote pot zat te roeren.
Het deed zo enorm zeer, ik was de hele dag ontdaan en een opluchting betreft ontspannen spieren ook niet.

Week erop terug, als steun man mee :D
Maar ik heb halverwege de behandeling gestaakt, wederom dat geroer in mijn nek, en volgens mijn man "roerde" ze ook echt. Niet alleen maar de naald draaien op de plek tussen de vingers.
En nu vraag ik me altijd af of dit zo ook echt hoorde.

Roos04

Berichten: 341
Geregistreerd: 08-07-17

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:30

Ik moest flink denken. De ergste fysieke pijn die ik heb gehad: een infuus zetten in mijn slagader die de hele nacht in moest blijven. Maar zoiets ben ik de week erna wel weer vergeten. Niet fysieke pijn, da's minder. Zoals je paard verliezen.

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:35

Als ik het hier zo lees wil ik echt nooit zwanger worden :')

Gelukkig heb ik nog niet veel pijnlijke dingen meegemaakt, en was het plaatsen van een picc lijn het ergste.
Hele dag nuchter geweest want de 'operatie' was uitgesteld naar 6 uur savonds.. daar vonden ze maar niet de juiste plaats om te prikken. (Ik kon er niets van zien dus weet niet goed wat die allemaal aan het doen waren) het was tamelijk pijnlijk moet ik zeggen, ook al was ik al wel wat gewoon na bijna 2 maanden infuzen prikken in mijn hand, pols en elleboog (al viel dat steeds heel goed mee, behalve die ene keer dat ze 10x hebben geprikt in mijn hand voordat het lukte :+ )
Uiteindelijk hebben ze er de hoofddokter moeten bijroepen, waarop ze de juiste plaats vonden.
Verdovingsprik, 'nu is het ergste voorbij', slangetje in mijn ader en.. man wat een verschrikkelijke pijn! Volgens mij hadden ze niet lang genoeg gewacht op de verdoving ofzo, want het ergste was in ieder geval nog niet gepasseerd :+ . Het voelde letterlijk alsof ze een tuinslang in mijn ader probeerden te steken, en ik voelde hem helemaal, tot ergens aan mijn sleutelbeen. Bah dat moment wanneer ze het er juist instaken, dat was dus mijn pijnlijkste ooit.
Werd ik daarna ook nog redelijk slapjes en bleek, toen ik na die hele dag zonder eten, en al die pijn werd rechtgehesen, en allemaal bloederige voetstappen op de grond zag, van mijn bloed uiteraard :')

OneAndOnlyx

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-06-14
Woonplaats: Naast de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:43

Zo vaak van mijn paard gevallen dat ik een whiplash opliep. Lag met tranen in mijn ogen op de bank bij de fysio. En ik bikkelde maar door voor mijn stage in de dementerende ouderenzorg..

Verder hetzelfde als Shona, zonder hechtingen en 1x was godzijdank genoeg. Toen vond ik mijn dokter echt niet zo lief meer.. en ik was 5..(verder moet ik erbij zeggen dat ze bij mij alleen gingen kijken of ik echt urineretentie had..)

Ik reed op een paard en toen schrok hij midden op een heuvel ergens van. Hij gaf een bok, ik lag onder hem en hij stond met zijn volle gewicht op een haar na niet op mijn achillespees. De huisarts zei letterlijk je hebt poedersuiker mazzel gehad, anders was je achillespees doormidden.. Ja die pijn was ook niet te harden..

dalmarieke

Berichten: 677
Geregistreerd: 18-02-10
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:48

Gruis in mn galwegen, nadat mn galblaas al verwijderd was wegens stenen......ik dacht dat ik doodging, wat een pijn.

Solica

Berichten: 453
Geregistreerd: 23-04-16

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:55

Ik mag blij zijn als ik dit topic door lees hahah. Mijn ergste pijn was toch oorontsteking aan beide oren. Zwemmen in een vies zwembad was geen goed idee ik heb 2 nachten niet kunnen slapen.

NorwayFjord

Berichten: 3171
Geregistreerd: 10-02-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 15:58

wortel115 schreef:
Absoluut mijn bevalling. Ruggenprik werkte niet voldoende. Vervolgens paste beeb niet door de uitgang en trok gyneacoloog zo hard dat mijn baarmoeder binnenstebuiten ook mee kwam. Dat was echt een hel.


Jeutje wat ontzettend heftig :(:)

Ergste pijn vind ik bij mij tot nu toe een beklemde zenuw in m'n buikwandspier... Man dat is echt een idiote pijn... Heb er ruim een maand mee gelopen voordat ze er in het ziekenhuis eindelijk achter waren wat het was, omdat het rechtsonder zit dachten ze eerst blindedarm ontsteking en daar hebben ze zich ontzettend op blind (Haha) gestaard...

Ben 5 keer op de eerste hulp geweest,
6 keer bij de gynaecoloog om daar alles uit te sluiten, heb een nacht opgenomen gelegen zonder resultaat... Heb gehuild, gesmeekt of ze me konden houden omdat de morfine injecties het enige was wat hielp maar nee. Slikte toen per dag 8 paracetamol, 3 diclofenac, 3 Tramadol en als ik het echt niet meer hield nog morfine pillen erbij, en dan nog pijn hebben, achteraf niet zo gek want dat kan bij zenuwpijn...

Nu na 7 weken ben ik eindelijk pijnvrij dankzij een injectie en een ontzettend toffe chirurg, ik hoop dat ik hem niet meer zie want dat zou betekenen dat ik geen pijn meer heb gekregen maar zou best weer terug willen voor hem :')

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:04

Helaas ervaar ik die op dit moment soms dagelijks nog, al is het wel veel heftiger geweest:

Zenuwpijn bezorgd door uitstulpsel van een tussenwervelschijf.
Of iemand constant op je zenuwen aan het drukken of aan je zenuwen aan het trekken is...

Zitten/liggen/lopen, het gaat gewoon niet weg zonder sterke pijnmedicatie.

Gelukkig door de fysio en afwisseling in beweging is dit minder geworden. Ook mentale spanning werkt niet echt bevorderlijk voor de genezing.

xxIsaa

Berichten: 768
Geregistreerd: 05-05-13
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:23

Toen ik jonger was mijn 2 vingers gebroken waarvan 1 ook nog gereponeerd moest worden met 3 verdovingen tussen mn knokkels, die doen zeer :7 :7

En paar jaar terug m'n knieschijf die een halfuur lang er naast gestaan heeft, was ook geen pretje :')

Verder valt het gelukkig wel mee, vergeleken met de verhalen van sommige bokkers hier :oo

Dancyy
Berichten: 2699
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:29

bruintje123 schreef:
Nu je het over piercing hebt. Denk ik ergens aan, totaal iets anders, maar toch.

Ik geef dus niets om naalden, niet voor verdoving, niet voor B12, niet voor narcose, acupunctuur, doet me niks.
Maar ik heb altijd van de knopen in mijn spieren hoog in mijn nek bij de overgang hoofd als ook gewoon nek en schouders. Van alles al geprobeerd, dus toen ook eens dry needling.
Zoveel positieve verhalen van gehoord.

Die in de schouders prima, nek ook.
Nou toen die dus helemaal boven in mijn nek/ overgang hoofd, ik begon te huilen van de pijn. De prik er in geen probleem.

Meer het leek wel of ze bewegingen maakte alsof ze met een pollepel in een grote pot zat te roeren.
Het deed zo enorm zeer, ik was de hele dag ontdaan en een opluchting betreft ontspannen spieren ook niet.

Week erop terug, als steun man mee :D
Maar ik heb halverwege de behandeling gestaakt, wederom dat geroer in mijn nek, en volgens mijn man "roerde" ze ook echt. Niet alleen maar de naald draaien op de plek tussen de vingers.
En nu vraag ik me altijd af of dit zo ook echt hoorde.

:)) hier precies hetzelfde, overgang nek/hoofd, kaaklijn, en in het gezicht zelf doet zo ontzettend veel pijn := heb ze ook wel eens gewoon in mijn nek en schouders, dat is geen probleem maar ik lig elke week weer jankend op tafel bij de fysio _O- ''ik wil maar 5 naaldjes doen doe rustig'' IEHHHH, maar tis voor een goed doel dus even volhouden _O-

Dat ''roeren'' doet mijn fysio trouwens ook, hoort idd zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:30

Ergste pijn/paniek was toen ik een gastroscopie kreeg. Had een roesje gehad maar die werkte totaal niet. En die arts maar doordrukken met die slang, lag te kokhalzen van de pijn en ondertussen kon ik me niet verweren. Was daarna helemaal over de zeik. Wat was dat een poedersuiker...

Verder m'n verstandskiezen trekken, bleh. En de maandelijkse menstruatie pijn waarbij ik elke maand de eerste twee dagen letterlijk krom loop van de pijn en alles er uit kots.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:33

@TerraHowrse
Ik heb ze ook eens in in mijn gezicht gehad, maar dan met wet needling en dat vond ik dan weer prima. Werd niet geroerd.
Maar fijn om te weten dat dry needling wel roeren is. Ik doe het niet meer, dan maar pijnlijke knopen.

nikita73
Berichten: 841
Geregistreerd: 10-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:33

TerraHowrse schreef:
nikita73 schreef:
Oren uit laten spuiten, terwijl ik oorontsteking had.

Ik vind dat altijd wel lekker voelen :+ maar daar wordt je zo duizelig van en dat vind ik wel naar %)


Ik heb smalle gehoorbuisjes. Dus bij mij kan het pijn doen.
Duizelig wordt ik er ook van. Heeft te maken met je evenwichtsorgaan.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:34

De zenuwpijn, na de ruggeprik met kleurvloeistof, in me hele lijf! was iets niet goed gegaan.
Een de scherpe prik in mijn oogbol! of er een doorn in geduwd word.

@Bruintje,ik doe ook nóóit meer Dry Needling! zoveel pijn gehad!

Melissa0304

Berichten: 4449
Geregistreerd: 13-02-05
Woonplaats: Dinteloord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:36

Bij mij toch wel de ontstoken kies op nr 1 vond dat nog erger dan een gebroken arm :roll:

Dancyy
Berichten: 2699
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 16:38

bruintje123 schreef:
@TerraHowrse
Ik heb ze ook eens in in mijn gezicht gehad, maar dan met wet needling en dat vond ik dan weer prima. Werd niet geroerd.
Maar fijn om te weten dat dry needling wel roeren is. Ik doe het niet meer, dan maar pijnlijke knopen.

Wet needling? Dat ken ik niet, zal het zo eens opzoeken :P
Ik krijg elke vrijdag nog dry needling in vooral kaaklijn, spieren in de wangen en spieren achter de kaak (die zijn heeeel naar), vind het helemaal niks maar daarna gaat het hier wel een paar dagen beter dus dat heb ik er wel voor over, agz die spieren mijn zenuwen in de knel zetten en zenuwpijn is ook niet echt grappig :')