De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supervixen

Berichten: 12857
Geregistreerd: 28-04-11

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:38

Dat klinkt echt hels.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 21:40

Spiraaltje zetten denk ik. Al was de tattoo op mijn pols ook bijzonder onprettig te noemen :o

sassefras
Berichten: 2351
Geregistreerd: 08-06-02
Woonplaats: nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:01

kiespijn, en galstenen, daar waren de kinders niks bij :D , onderbeen op drie plaatsen stuk was ook niet heel fijn

Kabayo

Berichten: 14042
Geregistreerd: 30-05-12
Woonplaats: Fryslân

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:03

Ik pas mijn antwoord aan.. Toch je dierbaarste pony's verliezen doen het meeste pijn ;( |(

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:04

sassefras schreef:
kiespijn, en galstenen, daar waren de kinders niks bij :D , onderbeen op drie plaatsen stuk was ook niet heel fijn

Oja... Wortelkanaalbehandeling zonder verdoving :\

wendy1987

Berichten: 6934
Geregistreerd: 29-10-07

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:17

Het zetten van een driedubbele enkel breuk zonder verdoving.

Echt. Mijn ergste vijand wens ik dat nog niet toe. Die pijn was echt verschrikkelijk.
Alsof ik door t plafond en de grond tegelijk ging. Hel!

Jojoju

Berichten: 3793
Geregistreerd: 06-08-09
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:19

Mijn klier van bartholin was verstopt geraakt, dit zijn de klieren die de vocht huishouding van de vagina regelen. Ze zitten aan het begin van de schede en bij 3% van de vrouwen raakt er een verstopt.

Dit veroorzaakte een abces ter grootte van een ping pong bal, alleen wilde deze niet rijpen. Ik kon niet lopen, niet zitten, niet liggen en al helemaal niet naar de wc. Ik gooide 4 keer 500 mg tramadol naar binnen en 2 diclofenac en nog huilde ik van de pijn.
Mijn man vond het op een avond welletjes en die nam me mee naar het ziekenhuis, daar werd de gynaecoloog opgeroepen. Toen die uit bed was een mij zag ging het ongeveer zo:

'Ja mevrouw, we moeten hier iets aan doen, we kunnen u niet zo laten gaan. We gaan het open maken'
'Hoe verdoven jullie dan? >;) '
'We sprayen er koude spray op'

Afijn, ze ging de spullen halen en ik zeg tegen mijn man dat dat ik bang ben. En ik was ook echt bang.

'Komt de koude spray mevrouw'

Ik heb ALLES bij elkaar geschreeuwd. Ik wist niet dat er zulke geluiden uit mij konden komen. Ze moesten niet 1, maar 3 keer snijden voordat ze bij het abces waren. En dat IN mijn DOOS. Snel een katheter erin en klaar.
Alles was rood. De stoel, ik, de schorten, de vloer, de handen van de artsen. Mijn man zag lijkbleek, en dat is voor een neger best knap. Hij zei dat het op een bevalling leek.

'Normaal doen we dit onder algehele narcose omdat het te pijnlijk is, maar dit was toch wel een spoedgeval'

8)7 had me dan even een nachtje gehouden en aan en morfine infuus gelegd ofzo..

Pindakaa7
Berichten: 622
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Ja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:24

Hmm de ergste pijn tot nu toe is toch wel migraine achtige hoofdpijn.. En een ijzersplintertje (waarschijnlijk afkomstig van een schommel) die in m'n oog begon vast te roesten was ook niet zo fijn :+ het eruit laten halen was een heel gedoe.

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:24

Maar voor spoed kun je ook onder narcose.
Wat een *mag niet schelden * dat hij dat zo heeft gedaan.

prugelpiet

Berichten: 12569
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:31

De hete peper die ik in beide ogen wreef -O- Ik kon ze wel uit m'n hoofd krabben zo erg brandde dat :')

callum
Berichten: 2783
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:38

Mijn darm die afscheurde en daarna galstenen vooralnhet te vroeg wakker worden terwijl ze het steentje wat vast zat in het leverbuisje eruit aan het snijden waren. en een longembolie

kevinsky

Berichten: 1982
Geregistreerd: 05-10-09
Woonplaats: Ergens in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 22:42

Onder been die dwars door midden was. Dat was wel drama.

Afgebroken stuk hoef dat in mijn been bleef zitten waarbij ik mijn eigen bot en spier kon zien zitten.

En echt kramp in mijn darmen, dat kan ook ontzettend pijn doen!

Essxan

Berichten: 923
Geregistreerd: 10-09-13
Woonplaats: Apeldoorn

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:09

Mijn gebroken schouder die ik 6 weken geleden door een stomme val heb opgelopen. En het is nog steeds ellende, alhoewel de pijn draagelijk is maar ik kan nog bijna niks met mijn arm en daar heb ik ondertussen goed de balen van.

Britt_Sisi

Berichten: 8947
Geregistreerd: 03-10-06
Woonplaats: Utrecht

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:20

Flauwvallen met mijn borstbeen op een stoelleuning (ribben en borstbeen zwaar gekneusd) het erna recht laten zetten bij de chiropractor was ook geen pretje.

En laatst een injectie in mijn schouder in een ontstoken pees. Ging bijna tegen de vlakte van de pijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:41

De pijn toen ik mijn indeukingsfractuur opliep zal ik nooit vergeten en staat op 1.

Op 2 het trekken van een tand zonder goede verdoving (tandarts wilde me niet geloven dat ik alles nog voelde).

En op de 3de plaats staan er 3: de dagelijkse pijn aan mijn brandwonden littekens, mijn migraine en mijn sinusitis.

Fenia

Berichten: 1155
Geregistreerd: 21-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-17 23:47

Toen het bovenste kootje van mijn grote teen uit de kom was, en dus scheef op het kootje eronder stond welke was gebroken en hierin 3 vreselijke verdovingsspuitten in moesten zodat het vervolgens letterlijk weer rechtgetrokken moest worden. Er werd zo hard aan mn teen getrokken dat het bovenste kootje weer naar voren kwam en zo weer recht geplaatst kom worden, maar wat deed dat veel pijn zeg.. zelfs door de 3 verdovingsspuiten heen heb ik het uitgeschreeuwd, die pijn was echt niet grappig meer #)

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:13

kevinsky schreef:
Onder been die dwars door midden was. Dat was wel drama.

Afgebroken stuk hoef dat in mijn been bleef zitten waarbij ik mijn eigen bot en spier kon zien zitten.

En echt kramp in mijn darmen, dat kan ook ontzettend pijn doen!


OMG jou onderbeen door een paard door de midden geschopt?

Bunn

Berichten: 1186
Geregistreerd: 04-10-14
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:20

Scheur in m'n wervel. Kan me herinneren dat ik iemand kei hard hoorde gillen, wat ik nog al irritant vond... bleek ik zelf te zijn. := :') Was heel bizar, het leek net of ik even buiten mezelf was. Blijkt zo te zijn omdat je zo'n tik op je zenuwstelsel krijgt dat je hoofd het niet weg kan schrijven.

Tancreda4

Berichten: 24055
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:22

Magrathea schreef:
sassefras schreef:
kiespijn, en galstenen, daar waren de kinders niks bij :D , onderbeen op drie plaatsen stuk was ook niet heel fijn

Oja... Wortelkanaalbehandeling zonder verdoving :\


waarom deden ze het zonder verdoving %) %)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 10:52

Tancreda4 schreef:
Magrathea schreef:
=
Oja... Wortelkanaalbehandeling zonder verdoving :\


waarom deden ze het zonder verdoving %) %)

Ja weet ik veel :') Het zat te diep ofzo?
Snap er ook niks van, ik heb daarna nog 2x gemoeten en die tandarts zat ook keihard te facepalmen toen hij hoorde dat iemand dat zou doen. Vervolgens ben ik compleet platgespoten en heeft hij fluitend het klusje geklaard := Ik heb letterlijk niks gevoeld. Ja, een paar keer dat mijn lip tussen mijn voortanden en een instrument zat ofzo, of dat de tandarts per ongeluk aan mijn haar trok, maar dat was het wel. :D Het kan dus wel.

Xanthippe

Berichten: 1723
Geregistreerd: 02-12-08
Woonplaats: België

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:10

De pijn van mijn heupdysplasie, vóór de operatie.
De revalidatie na de operatie eraan was een eitje, maar wat heb ik afgezien in de maanden daarvoor.
En dat was niet een keer, dat was maanden aan een stuk.

Zelfs een rughernia, ski-ongeval en uren bevalling met uiteindelijk een spoedkeizersnede kunnen daar niet tegenop.

cruesli

Berichten: 2026
Geregistreerd: 20-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 11:53

Mijn bevallingen en dan niet zozeer de weeën, maar het moment dat het hoofdje "staat" en je nog moet wachten tot de volgende perswee om het geboren te laten worden. Man o man wat een ellende, wat doet dat zeer. Gelukkig is het moment daarna 1 en al geluk en liefde, maar wat doet dat zeer zeg.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18680
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 12:17

Dubbele oorontsteking is bij mij de ergste pijn geweest denk ik! Ik kon wel tegen de muren oplopen van de pijn en wist van gekkigheid niet waar ik het zoeken moest, krijg nog de rillingen ervan

yza1987

Berichten: 497
Geregistreerd: 05-12-08

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 12:36

Door een val op het asfalt waarbij ik 2 meter meegesleurd werd door onze Canadese herder. Mijn vriend gooide de bal zonder door te hebben dat ik de lijn vast had en in een reflex kon ik niet loslaten maar hield ik juist vast. Mijn 3 vingernagels waren er helemaal vanaf, bloedde als een rund en mijn hand was op zowat alle mogelijke plekken gekneusd en mijn middelvinger gebroken. Wat een pijn... brrr... heb een hele tijd moeten revalideren want ik kon niets meer met die hand.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-17 17:54

@yza1987 ook erg voor je vriend zeg! wat zal die zich schuldig hebben gevoeld.