De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13149
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:20

Pinda_Dipje schreef:
De volledige 'ontwrichting' van mijn knie (pezen, spieren, meniscus afgescheurd/verrekt) waardoor mijn onderbeen naast mijn bovenbeen kwam te liggen :+ Echt, ik heb ook 3 kinderen op de wereld gezet waaronder een 10 ponds baby vorige week en dat valt compleet in het niets bij de pijn die ik voelde tijdens de totale destructie van mijn knie. :')

Wauw een 10 pond baby :oo Dat is al reuze knap.Sorry een beetje offtopic.

ivy_power89

Berichten: 5859
Geregistreerd: 16-09-06
Woonplaats: almere

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:36

De ergste pijn, is die van een steek van een steenvis en toen ze een ruggenprik deden voor hersenvocht.
Dat hoop ik echt nooit meer mee te maken :(

Yv_
Berichten: 19121
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:42

Verbrijzelde knieschijf :=
Ah en de pijn toen mijn verstandkies eruit was gehaald. Wist gewoon niet meer waar ik het moest zoeken, niets hielp, ik sliep niet, liep erbij als een zombie en die verrekte pulserende pijn constant 8)7

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:47

Wat een vreselijke dingen!
Ik denk dat het bij mij ook extreme buikpijn is wat ik de ergste pijn vind, naast emotionele pijn inderdaad.

Bah wat lees ik hier veel nare ervaringen met betrekking tot een spiraaltje -O- Ik zit hier over na te denken maar ben er ontzettend bang voor en dit helpt niet mee ;(

Marjo

Berichten: 37246
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:49

De tandarts die een kies trok terwijl de verdoving niet goed werkte.

"Ik heb echt verdoofd hoor"...

Axivoca123

Berichten: 1113
Geregistreerd: 05-09-13
Woonplaats: Utrecht

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:53

Had een beenverlengingsoperatie gehad. Inmiddels bijna 7 cm verlengd (had een beenlengteverschil van 10 cm). ehh.. mijn pijn kan ik niet echt uitleggen. Maar het voelt een beetje als ENORM pijnlijke spierpijn met met steken hier er daar met elke beweging. Af en toe heb ik deze pijnlijke periodes. Dit zou ik niemand wensen.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 17:56

ivy_power89 schreef:
De ergste pijn, is die van een steek van een steenvis en toen ze een ruggenprik deden voor hersenvocht.
Dat hoop ik echt nooit meer mee te maken :(


Ow dat heb ik gehoord ja,de prik van een steenvis,dat schijnt gruwelijk pijn te doen.

Mist

Berichten: 9493
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 18:02

met stip op 1 nierstenen; je zou gewoon voor een trein springen ! (als je er al kruipend bij zou kunnen komen)
2e ; endometriose

runners up;
- nagel van grote teen uitgerukt (paard ongelukje)
- 2e graads brandwonden van gasexplosie in oven

Laurievc

Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-01-14
Woonplaats: Minderhout

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 19:37

Oh nog eentje... Ik had mijn vingertopje afgesneden met het brood snij machine. Daar hebben ze een hele fles ontsmetting ingespoten. Kan je vertellen dat dat alles behalve fijn was :+

Ragdollcat
Berichten: 14666
Geregistreerd: 03-08-08
Woonplaats: Daar waar ik woon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 19:41

Nierstenen.

Vreselijk, wat een pijn zeg!

Ik had ooit mijn elleboog gebroken, dat was ook heel pijnlijk en ben er 1 dag goed ziek van geweest.......maar een niersteenaanval.......dat is pas heel erg.

Granoek
Blogger

Berichten: 10479
Geregistreerd: 26-11-13

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-17 19:54

Toen ik in het ziekenhuis lag met nierstenen zei de verpleegster:
ik doe nog liever mijn 3 bevallingen opnieuw dan dat ik 1x terug nierstenen moet krijgen.
Ja moet je mij niet vertellen hoor, ik geloof je op je woord :+

Solica

Berichten: 453
Geregistreerd: 23-04-16

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 14:59

Ik herinner me ook in eens die keer dat ik een schommel tegen mijn smoel kreeg weer. 2 voortanden er uit, maar het waren gelukkig melktanden. Dat deed echt ongelofelijk veel zeer ;(

Ayasha
Blogger

Berichten: 57968
Geregistreerd: 24-02-04

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 00:17

Geinig om te lezen dat nierstenen als universeel extreem pijnlijk ervaren worden. :)
Blij om te lezen dat het mee valt met mijn woessie gehalte omdat ik er agressief van werd. :o

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110722
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 00:34

Hands down: enkelband scheuren. Ik ging bijna out van de pijn.
Ik zei tegen de arts: de volgende keer breek ik hem liever en de arts zei dat ik niet de eerste ben die dat roept :=

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 00:44

De dagelijkse (zenuw)pijn door mijn hele lijf veroorzaakt door vaatafsluiting in been (liever been er gister af dan vandaag maar geen arts die het aandurft ivm mijn ziekte), lumbaal kanaalstenose in onderrug, 6 nekwervels beschadigd en bindweefsel wat continue verhard door hele lijf. Nu nog iets vinden wat de pijn verzacht.....

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 01:16

Toen tijdens mijn bevalling mijn persweeën stopte en ik op eigen kracht anderhalf uur moest ploeteren om het hoofd van mijn zoontje eruit te krijgen wat steeds terug schoot en uiteindelijk down under bijna alles kapot scheurde

De Zweedse Olga vol op mn net bevallen lijf was ook niet alles die mijn baarmoeder terug op zijn plek duwde omdat die niet terug ging op zijn plaats ging en slonk

Inoterry

Berichten: 4257
Geregistreerd: 20-10-07
Woonplaats: Heerlek in Heerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 01:18

De kniebanden van mijn linkerknie zijn gescheurd geweest. Die aan de rechterknie verrekt. Scheuren doet knap veel pijn, verreken is vele malen erger. Ik sliep maximaal 1 uur per nacht en was 2 keer flauw gevallen voordat ik een huisarts zo ver kreeg om fatsoenlijke pijnstillers voor te schrijven. Terwijl ik met mijn gescheurde kniebanden gewoon mijn paard stond te longeren en met balken liep te sjouwen. En zo snel van ik niet flauw, nu totaal 3 keer in mijn leven :+ .
En het stoten van mijn kleine, ontstoken, teen tegen een stalschoen waar geen voet in zat was, gelukkig, een korte extra pijn, maar zo erg dat ik spontaan kon jodelen en vervolgens bijna flauw viel.

HiFive5

Berichten: 1087
Geregistreerd: 25-10-15
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:58

Mijn schouder enkele keren uit de kom.
Ik heb ook eens mijn been verbrijzeld, en toch was die ontwrichte schouder pijnlijker :')

Pinda_Dipje
Berichten: 3464
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: Oene

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:53

Adamootje schreef:
Pinda_Dipje schreef:
De volledige 'ontwrichting' van mijn knie (pezen, spieren, meniscus afgescheurd/verrekt) waardoor mijn onderbeen naast mijn bovenbeen kwam te liggen :+ Echt, ik heb ook 3 kinderen op de wereld gezet waaronder een 10 ponds baby vorige week en dat valt compleet in het niets bij de pijn die ik voelde tijdens de totale destructie van mijn knie. :')


Wow. -O- Hoe dan?!


Crocs aantrekken en jezelf een kwartslag draaien terwijl je onderbeen blijft staan. Yep, serieus :+

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:55

smit_ilse schreef:
De dagelijkse (zenuw)pijn door mijn hele lijf veroorzaakt door vaatafsluiting in been (liever been er gister af dan vandaag maar geen arts die het aandurft ivm mijn ziekte), lumbaal kanaalstenose in onderrug, 6 nekwervels beschadigd en bindweefsel wat continue verhard door hele lijf. Nu nog iets vinden wat de pijn verzacht.....


Ik had die stenose in mijn nek en ben er wel aan geopereerd.
De pijnstillers die ik nam en die ook een beetje hielpen [scherpe kantjes eraf] is Naproxen MSR 500mg TEVA.Deze pijnstillers werkt pas de volgende dag,het word n.l. heel langzaam in het bloed opgenomen.
Miss. helpt dit ook bij jou? ik ken je pijn en die is idd. verschrikkelijk!

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 01:41

gohya schreef:
smit_ilse schreef:
De dagelijkse (zenuw)pijn door mijn hele lijf veroorzaakt door vaatafsluiting in been (liever been er gister af dan vandaag maar geen arts die het aandurft ivm mijn ziekte), lumbaal kanaalstenose in onderrug, 6 nekwervels beschadigd en bindweefsel wat continue verhard door hele lijf. Nu nog iets vinden wat de pijn verzacht.....


Ik had die stenose in mijn nek en ben er wel aan geopereerd.
De pijnstillers die ik nam en die ook een beetje hielpen [scherpe kantjes eraf] is Naproxen MSR 500mg TEVA.Deze pijnstillers werkt pas de volgende dag,het word n.l. heel langzaam in het bloed opgenomen.
Miss. helpt dit ook bij jou? ik ken je pijn en die is idd. verschrikkelijk!


Naproxen mag ik niet meer ivm combi andere medicatie. Heb eerst oxycodon gehad maar doet niks. Nu pregabiline (geloof ik) maar ook die doet niks. Lig nu ook huilend wakker van de pijn. Morgenochtend sowieso al afspraak staan bij de arts omdat de stenose lijkt te verslechteren. Gevoel alsof mn zenuwen uit mn lies,been en bil vandaan willen komen. Heb een hoge pijngrens maar ze mogen mij momenteel plat spuiten. Bedankt voor je tip!

daantjuhhh

Berichten: 26874
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 02:04

Mijn klaplong en gebroken ribben en een aantal kneuzingen na een auto ongeluk.
Damn wat was dat heftig.
De eerste nacht stoned van de medicijnen maar nog steeds het gevoel dat ik was overreden door een goederentrein.

Goede 2de nierstenen. ( al z'n 15x gehad ongeveer)

Varekaj
Berichten: 22068
Geregistreerd: 07-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-17 07:10

Nog eentje voor op de lijst: de vreselijke hoofdpijn die je kan hebben bij een bacteriële sinusitis. Sedert zondag al aan 1 stuk door een aanhoudende pulserende hoofdpijn. Voelt als een waterballon onder je huid die je gezicht en hoofd uit elkaar wil laten knallen.

Pas sedert gisteren is de AB gestart en mag ik zwaarder spul nemen dan enkel een paracetamolletje, maar ook dat neemt niet alles weg helaas.

Shani_1984

Berichten: 5436
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: Assen♥

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 23:43

Nierstenen... al 2x gehad
Ik dacht beide keren dat ik dood ging van de pijn. Ik kan enorm veel verdragen maar dit echt niet!

iirrssjjee

Berichten: 5940
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-17 23:45

Azmay schreef:
Inzetten van mijn spiraaltje, en ik mag over een half jaar opnieuw -O-


Dat is het bij mij ook zeker weten! Heb een paar maanden geleden een nieuwe erin laten zetten.... Heb van te voren 3 dagen buikpijn gehad van de stress... Gelukkig viel het eruit halen erg mee!