De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:30

Eline1510 schreef:
Zenuwpijn. Echt met stip op 1.

Dit kan ik me voorstellen.
Nooit gehad op tanden na, maar elders in het lijf lijkt me dat zeker ook een hel.

Ariannee

Berichten: 7469
Geregistreerd: 06-02-13
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:30

Alvleesklierontsteking %)

Blij dat mijn galblaas eruit gehaald is en nergens meer last van gelukkig..

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 21:53

Morrie schreef:
ik kreeg zaterdag mijn ringvinger tussen de autodeur, ik viel flauw van de pijn, heel bijzonder, want ik heb een vrij hoge pijngrens....... ik werd opgeraapt door mijn buurvrouw, die toevallig wegging en ik hing tegen haar auto aan.
De vinger is open gesprongen en nog steeds niet dicht, maar inmiddels is het topje gevoelloos (en donkerpaars) Hopelijk gaat de nagel er niet af.

Pas je wel op? Dat klinkt bijna alsof het zou kunnen afsterven...
Heb je al een HA gezien? Zo niet, zo snel mogelijk doen!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34674
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 23:08

Mijn man heeft ook zo'n ontplofte vinger gehad door een ongelukje met een paard laden. Die kan ook goed tegen pijn maar viel bijna flauw. Wij zijn gelijk naar de dokter gegaan en ook meteen doorgestuurd naar de SEH. Ik zou met zo'n vinger ook niet rond blijven lopen. Bij mijn man was het vingertopje gebroken en hij kreeg 6 hechtingen. Dat is veel voor een pink.

Als ik trouwens echt moest kiezen tussen mijn gekneusde rug die ik ooit gehad heb en bevallen zou ik ook voor bevallen kiezen. Ook al had ik echt een zware bevalling een zwaar gekneusde rug is zo pijnlijk. Ik kon maar op 1 manier liggen en zelfs dan verging ik van de pijn ondanks zware pijnstilling. Maar ben blij dat ik niet hoef te kiezen.

Lieszje
Berichten: 7181
Geregistreerd: 13-10-08

Re: De ergste pijn die je hebt gevoeld?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-18 23:32

Nierstenen..
Ik kan lichamelijk redelijk goed tegen pijn..
Maar dit hoop ik nooit meer mee te maken.

Maarja aan de andere kant als ik kan kiezen tussen weer zo'n 'aanval' of de mentale pijn die ik de afgelopen maanden heb gehad kies ik denk toch voor de nierstenen :')