Miradry behandeling

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-22 18:05

Lonni schreef:
Inmiddels aan het twijfelen of ik voor een tweede behandeling ga -O-
Het is weer bijna volledig terug, heb contact gehad met de dermatoloog en zij raadde een tweede behandeling aan, maar dan weer geen garantie dat het blijft hoe het dan is :

Vind het wel veel geld én veel ongemak (naalden in je oksels zijn echt niet chill) voor zo weinig garantie, maar ik word ook een beetje gek aangekeken met m'n zweetvlekken O:)

Ik zou dan voor de botox behandeling gaan

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-22 19:39

office schreef:
Nee snap ik dat je twijfelt.Wel eens een sousbras geprobeerd en /of wijde katoenen kleding?Strakke kleding onder je oksel is nooit handig .


Vermoed dat ik aan zo'n sousbras niet veel zal doen voor me, ben laatst door 3 laagjes heen gezweet :Y) Maar ga ik wel aanschaffen voor in de dure kantoorkleding, die heb ik liever niet in het geel O:) Ik probeer rekening te houden met geen strakke kleding idd, maar dan loopt het vaak gewoon langs m'n armen en zij naar beneden

Botox wil ik echt niet aan, dan liever zweet-oksels. Ik zie het echt niet zitten om ieder half jaar die injecties te krijgen, ben pas 20 dus dat zouden nog héél erg veel afspraken worden.

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-22 10:00

Vanmiddag ga ik voor de tweede behandeling *\o/*
En dan (hopelijk) écht klaar ermee :D

JustLizz
Berichten: 1299
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 13:42

Hoe is het met je tweede behandeling gegaan Lonni?

Hopelijk fijne resultaten!

Ik ben volgende week weer aan de buurt voor mijn periodieke botox, maar moet zeggen dat ik Miradry ook steeds vaker overweeg, al is het wel een grote investering :(.

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-22 13:57

JustLizz schreef:
Hoe is het met je tweede behandeling gegaan Lonni?

Hopelijk fijne resultaten!

Ik ben volgende week weer aan de buurt voor mijn periodieke botox, maar moet zeggen dat ik Miradry ook steeds vaker overweeg, al is het wel een grote investering :(.

Als ik het verhaal van Lonni lees zou ik het mooi bij de botox houden.

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:16

Zijn er inmiddels meer mensen met ervaring? En hoe gaat het bij de mensen die de Miradry al hebben gehad? Ik heb inmiddels een afspraak aangevraagd.

purny

Berichten: 27518
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 11:20

Lonni schreef:
office schreef:
Nee snap ik dat je twijfelt.Wel eens een sousbras geprobeerd en /of wijde katoenen kleding?Strakke kleding onder je oksel is nooit handig .


Vermoed dat ik aan zo'n sousbras niet veel zal doen voor me, ben laatst door 3 laagjes heen gezweet :Y) Maar ga ik wel aanschaffen voor in de dure kantoorkleding, die heb ik liever niet in het geel O:) Ik probeer rekening te houden met geen strakke kleding idd, maar dan loopt het vaak gewoon langs m'n armen en zij naar beneden

Botox wil ik echt niet aan, dan liever zweet-oksels. Ik zie het echt niet zitten om ieder half jaar die injecties te krijgen, ben pas 20 dus dat zouden nog héél erg veel afspraken worden.

Misschien een beetje late reactie, maar ik ben afgelopen februari geweest en moet nu pas weer een afspraak inplannen...
Ik krijg om de 4 maanden vergoed van de bergman. En het is max 5 minuten werk.

Lonni

Berichten: 1776
Geregistreerd: 01-08-14
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Miradry behandeling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-23 17:42

Mijn tweede behandeling heeft wel weer wat geholpen, maar het zweten is alsnog terug gekomen. Ik gebruik nu de Syneo 5 1x per week en dat is voor mij een fijne oplossing. Geen overmatig zweet meer en hoef ik niet aan de botox :D

MyChoice

Berichten: 2197
Geregistreerd: 08-11-17

Re: Miradry behandeling

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-23 18:28

Wat zuur zeg, na zo’n dure behandeling, dat het toch terugkomt. Voor mij misschien dan toch maar geen behandeling

JustLizz
Berichten: 1299
Geregistreerd: 11-01-11
Woonplaats: Dongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-24 19:56

Ik schop dit topic even omhoog. Ik heb afgelopen vrijdag intake gesprek gehad na jaren van botox en ga nu in maart voor de Miradry, ben heel benieuwd.

Wellicht anderen inmiddels nog meer ervaringen?