Cooliea menstruatie ondergoed

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Slmt9

Berichten: 4817
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:10

Ze kosten bij Modibodi zelf 27 euro :+
Jammer dat het model je niet past!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 14:19

Slmt9 schreef:
Ze kosten bij Modibodi zelf 27 euro :+
Jammer dat het model je niet past!


En €27 x 2 is?

Het is €30,00 voor beiden....

Slmt9

Berichten: 4817
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 15:43

Oooh my bad!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 15:56

Geen probleem hoor, hoop alleen dat het zo verkocht kan worden want de verzendkosten naar Australië zijn gewoon bijna even duur helaas. Had ik alles zo goed nagemeten met een meetlint, maar goed het zij zo. :)

Slmt9

Berichten: 4817
Geregistreerd: 25-11-12

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 16:19

Huh Australie? Heb je niet bij de Europese modibodi besteld? Wellicht mag je daar naar retourneren!

magda_90
Berichten: 32281
Geregistreerd: 24-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 16:39

Slmt9 schreef:
Huh Australie? Heb je niet bij de Europese modibodi besteld? Wellicht mag je daar naar retourneren!


Ik werd door verwezen naar een formulier waarbij Australie stond ingevuld. Maar goed dat je het zegt dan ga ik er nog even achteraan want ik heb wel via de eu besteld.

Slmt9

Berichten: 4817
Geregistreerd: 25-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-23 16:57

Had ‘t even opgezocht, in 2021 kon het naar een adres in Venlo.
Afbeelding

En je kan ook nog 1 stuk ondergoed gratis houden door die 30 day free trial. Moet je ook een formuliertje invullen op de site meen ik.

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-23 11:31

Mocht iemand interesse hebben om de Dim menstruatie slips te testen, had er gekocht en opengetrokken, bleek de Franse maat 40-42, te klein, is een M helaas en zag zo dat het te klein was….
Heb dus 2 nieuwe slips in maat M, eentje voor lichtere dagen en eentje voor zwaarder. 20 euro voor beiden samen.(niet eens gewassen en niet gedragen ook niet)

idylle
Berichten: 5807
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 19:53

Ik heb een maand of 2 geleden modibodi ondergoed gekocht en ik ben verkocht! Dit is perfect! Nu wil ik nog een set bestellen, alleen nu kan het niet via PayPal omdat ik een creditcard moet koppelen... heb de vorige ook via PayPal maar dan met gewoon rekeningnr kunne betalen... iemand die weet hoe dit zit? Of misschien iemand doe wel een creditcard heeft die het voor mij wil bestellen? Ik betaal je uiteraard vooruit.

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:04

@Idylle, had dit ook even via Paypal en toen in een profielfoto toevoegde(op mijn Paypal profiel en betalen via de app), kon ik wel terug via de paypal app betalen zonder de melding van creditcard koppelen

idylle
Berichten: 5807
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:23

Waar vind ik het betalen via de app? Ik kan het niet vinden :o

Boras
Berichten: 9953
Geregistreerd: 21-10-10

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:26

Ik ben op zoek naar fijn menstruatieondergoed voor tieners.
Mijn net 11-jarige is voor het eerst ongesteld geworden.

Iemand een positieve ervaring?

Het merk Moi et Marie spreekt me wel aan.

Zij hebben ook een bikini. Weet niet goed wat ik daar van moet denken.... :)

idylle
Berichten: 5807
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:30

Ik ben zelf fan van Modibodi. Heb ook Bamboozy, maar dat zit niet zo prettig als Modibodi die voelt echt als een normale onderbroek.

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:35

idylle schreef:
Waar vind ik het betalen via de app? Ik kan het niet vinden :o


Je moet de Paypal app installeren, als je dan op Paypal klikt via een site, gaat die automatisch naar de app

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:35

Hier grote fan van DIM.

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 20:38

Ik heb een string van Bamboozy en ik vind 'm verrassend lekker zitten. Ik draag hem als back-up bij een menstruatiecup.

idylle
Berichten: 5807
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-24 21:01

tengeltje11 schreef:
idylle schreef:
Waar vind ik het betalen via de app? Ik kan het niet vinden :o


Je moet de Paypal app installeren, als je dan op Paypal klikt via een site, gaat die automatisch naar de app


Die heb ik idd. Heb profielfoto toegevoegd maar hij blijft een foutmelding geven -O-

Sodeletuut

Berichten: 21308
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 20:38

idylle schreef:
Die heb ik idd. Heb profielfoto toegevoegd maar hij blijft een foutmelding geven -O-


Wat je ook kan doen is eerst het bedrag opwaarderen op je PayPal, via iDeal. Dan moet dit probleem opgelost zijn

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 21:49

Niet altijd hoor, deed ik ook en toch heb ik soms nog de melding dat ik een kaart moet koppelen. Als ik blijf proberen is het vaak plots wel goed.

Suliko

Berichten: 4323
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 22:52

Boras schreef:
Ik ben op zoek naar fijn menstruatieondergoed voor tieners.
Mijn net 11-jarige is voor het eerst ongesteld geworden.

Iemand een positieve ervaring?

Het merk Moi et Marie spreekt me wel aan.

Zij hebben ook een bikini. Weet niet goed wat ik daar van moet denken.... :)


Ik ben erg blij met thinx (classic hiphugger, sport en cheeky voor de lichtere dagen, zij hebben ook ondergoed voor tieners zie ik) en snuggs (classic cotton, tencel en nylon). Van allen maar xs, zitten heel fijn en gaan goed onder al mijn kleding, nog nooit mee doorgelekt. Ik heb geen hele zware dagen gelukkig, meestal 1 zwaar, de rest medium en licht. Als tiener vond ik maandverband vreselijk, was blij geweest als ik toen al ondergoed had ontdekt (maar toen was het nog niet echt een ding volgens mij). Tampons drukte op mijn blaas en plasbuis en heb rond mijn 15e een cup geprobeerd, maar daar had ik hetzelfde mee.

Geen ervaring mee als tiener, maar ben wel tenger en klein gebouwd en dat zijn tieners meestal ook.
Bamboozey zit als een luier bij mij, die draag ik alleen snachts. :')

Bikini begrijp ik ook niet zo goed, dan komt alles wat het heeft opgevangen los lijkt me, niet zo fris. :=

idylle
Berichten: 5807
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-24 23:09

Sodeletuut schreef:
idylle schreef:
Die heb ik idd. Heb profielfoto toegevoegd maar hij blijft een foutmelding geven -O-


Wat je ook kan doen is eerst het bedrag opwaarderen op je PayPal, via iDeal. Dan moet dit probleem opgelost zijn


Heb ik geprobeerd,maar ook dat werkte helaas niet. Gisteren en vandaag meerdere keren geprobeerd, maar hij blijft om 'kaart koppelen' vragen. Hopelijk wordt het snel opgelost want zou er graag nog wat bij hebben.

Tiggs

Berichten: 7528
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 16:13

@Suliko: het onderbroekmodel van Bamboozy gaat hier inderdaad weer terug want luier. De string vind ik wel fijn. Ik ga eens bij 'jouw' merken kijken.

idylle
Berichten: 5807
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 20:36

Iemand anders nog een suggestie voor de vervanger van modibodi? Tot nu toe is het de enige die 10 tampons op kan vangen en het zit als gegoten, maar krijg het niet besteld |( of iemand zo lief die het voor mij wil bestellen dat ik het vooraf aan je overmaak? En dan uiteraard ook de verzendkosten van jou naar mij?

tengeltje11
Berichten: 7142
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Cooliea menstruatie ondergoed

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-24 23:09

Hier DIM, heel tevreden van. Geen idee hoeveel het kan opvangen, gebruik de lichtste slips en op mijn zwaardere dagen met cup.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-24 19:41

idylle schreef:
Iemand anders nog een suggestie voor de vervanger van modibodi? Tot nu toe is het de enige die 10 tampons op kan vangen en het zit als gegoten, maar krijg het niet besteld |( of iemand zo lief die het voor mij wil bestellen dat ik het vooraf aan je overmaak? En dan uiteraard ook de verzendkosten van jou naar mij?

Ik had dit probleem ook, kon enkel met een creditcard, maar die hebben wij niet (meer).
Een vriendin van mij is heel tevreden over Snuggs, ik wil het zelf in de toekomst ook nog proberen. Maar geen idee of die zoveel kunnen opvangen + of je die kan bestellen zonder credit card...