Lazyfitgirl 2024

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GekOpFjorden

Berichten: 343
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Lazyfitgirl 2024

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 14:40

Vorig jaar heb ik de transformatiecursus van lazyfit aangeschaft.
Ik dacht wellicht zijn er nog meer paarden lazyfitgirls en kunnen we onze ervaringen delen

xxxmh

Berichten: 3493
Geregistreerd: 21-06-11

Re: Lazyfitgirl 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 19:39

Ik heb het boek al een tijd geleden gekocht maar nog niet echt in gekeken. Toch wel een goede om weer te doen. Volg haar wel op insta.

fleurtjeuh
Berichten: 10332
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Re: Lazyfitgirl 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 20:00

Kan iemand mij, zonder marketingtekst, uitleggen wat dit inhoudt?
Hoe ben je een lazy fit girl??

tiwi1969

Berichten: 7650
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Re: Lazyfitgirl 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 20:04

Ik ken het niet en ik buffel me rot bij de fysio-fit omdat ik weer een fit-oma wil worden. Als dat op een lazy manier kan.

WillemYntJee
Berichten: 6305
Geregistreerd: 16-02-05
Woonplaats: Ljouwert

Re: Lazyfitgirl 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 21:18

Ik twijfel nog steeds om er mee aan de slag te gaan. Wat me vooral tegenhoudt zijn de recepten die ik op de site zie. Er staan maar weinig dingen bij waarvan ik denk ja lekker!

GekOpFjorden

Berichten: 343
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 22:12

fleurtjeuh schreef:
Kan iemand mij, zonder marketingtekst, uitleggen wat dit inhoudt?
Hoe ben je een lazy fit girl??


Je leert jezelf stap voor stap eetswitches aan en je leert veel over mindset, voor mij voelt het niet als dieet en dat haalt wel druk van de ketel, het gaat hier echt om kleine stapjes

GekOpFjorden

Berichten: 343
Geregistreerd: 13-10-21
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-24 22:14

WillemYntJee schreef:
Ik twijfel nog steeds om er mee aan de slag te gaan. Wat me vooral tegenhoudt zijn de recepten die ik op de site zie. Er staan maar weinig dingen bij waarvan ik denk ja lekker!


Ik doe zelf niets met recepten alleen met de eetswitches, zo zit alles wat ik voor volkoren kan vervangen er al goed in en ook de extra groente bij de lunch

Jets

Berichten: 3552
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-24 22:20

Ik volg deze methode al een aantal jaar en ben er 12 kg mee afgevallen. Afgelopen jaar heb ik het wat laten verwateren en daarom mag er nu weer 5 kg af. De methode gaat niet om de kg op de weegschaal, maar ik vind die wel belangrijk voor mijn paard. Het fijne vind ik dat je door de eetswitches de juiste gewoontes vast blijft houden, waardoor je niet compleet terug bij af bent als het even wat minder gaat. Het voelt daardoor ook niet als dieet.

Het hele cursus gebeuren was er toen nog niet en heb ik dus ook nooit gedaan. De recepten hoef je niet naar te kijken, is meer als extra/inspiratie. Als je de eetswitches volgt kan je blijven eten wat je lekker vindt, maar dan de gezonde variant/betere keuze. Je krijgt niet opgedragen wat je moet eten, maar je leert echt zelf kijken en keuzes maken.

Het hele BG vind ik ook top. Waarom zou je iets “ongezonds” eten als het geen 10 waard is? :D