Kickboksen en gelnagels.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Herfstblad
Berichten: 790
Geregistreerd: 06-09-21

Kickboksen en gelnagels.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-24 14:19

Hoi bokkers,

Aanstaande maandag heb ik voor het eerst mijn afspraak bij de nagelstyliste voor gelnagels. Dit heb ik dus nog gedaan en ik heb er heel veel zin in! Ik vind het altijd zo prachtig lijken mooie nagels...

Maar nu kickboks ik sinds kort en de reactie van mijn spar genoot was "oh gelnagels en kickboksen?" Is dit nu wel handig? Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben?

Ik zou balen als het niet kan, maar ja keuzes maken in het leven! :)

zonnebloem18

Berichten: 24843
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Kickboksen en gelnagels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 19:06

Met kickboksen heb je toch gewoon bokshandschoenen aan? Wil je je nagels ook daadwerkelijk laten verlengen of gewoon gelnagellak gaan gebruiken?

Friezenkind
Berichten: 82
Geregistreerd: 13-07-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 19:25

Als ze niet te lang zijn is het geen probleem :)
Als ze te lang zijn is het niet comfortabel om een vuist te maken/in de handschoen te duwen.
Laatst bijgewerkt door Friezenkind op 20-01-24 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Herfstblad
Berichten: 790
Geregistreerd: 06-09-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-24 19:26

zonnebloem18 schreef:
Met kickboksen heb je toch gewoon bokshandschoenen aan? Wil je je nagels ook daadwerkelijk laten verlengen of gewoon gelnagellak gaan gebruiken?


Ja ik heb bokshandschoenen aan. Ik hoef mijn nagels niet perse lang. Ik heb geen ervaring hierin, dus weet ook niet wat normaal is.


Afbeelding

Dit vind ik lang zat.

Tazzey
Berichten: 9518
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Kickboksen en gelnagels.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-24 19:43

Die lengte is prima te doen, ik heb vroeger niet anders gedaan. Maar langer moet je niet willen.