Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
idylle
Berichten: 5831
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-24 20:00

Hi,
Ik wil misschien beginnen met het diffusen van etherische oliën. Ik heb voor een aantal jaar geleden al eens oliën van physalis gehad, maar hier kreeg ik hoofdpijn van. Ik vraag me nu af of ik dan wel tegen de oliën van young living kan. Iemand die me hier meer over kan vertellen? Ik vond geen recent topic, alleen een oude. Vandaar een nieuw topic geopend.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18683
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 09:13

Jammer dat hier nog geen reacties op zijn! Ik ben namelijk ook nieuwsgierig, maar vind de prijs eigenlijk ye hoog voor even proberen

Bloemetje75
Berichten: 1992
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 09:24

Ik gebruik y l oliën. Heb een diffuser gekocht via marktplaats om te beginnen. Ondertussen een starterkit met andere diffuser en meerdere oliën in huis.

Ik word er blij van.

Niemand in de buurt die y l gebruikt waar je het kunt beleven bij een bezoek?

Muze
Berichten: 5316
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 09:33

Vind het nare systeem erachter niets waard, net als doterra..
Allerhande claims over hoe bijzonder hun olieen zijn.
Gebruik zelf daarom deze twee merken niet, heb nog 2 blends van doterra die ik opmaak want gekregen, maar kopen doe ik ze niet.

idylle
Berichten: 5831
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-24 12:27

Het systeem wat erachter zit is voor iedereen eigen keuze... Ben echt opzoek naar ervaring van de werking en geur van de olie zelf (positief of negatief)

Bloemetje75
Berichten: 1992
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 12:58

Voor wat betreft de geur is dat natuurlijk ook persoonlijk. Mijn man is minder blij met bepaalde geuren waar ik wel blij van word.

Mijn zoon gebruikt een roller met een bepaalde blend om zich beter te concentreren op toetsen. En of het echt werkt of placebo, hij gaat met meer vertrouwen zijn toetsen in. Dat is voor ons het belangrijkste.

Jess_Ashlinn
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 13:52

Ik gebruik ze ook, maar vind het systeem erachter ook vervelend. Over de oliën en blends ben in heel tevreden. Je mag altijd vragen stellen :)

De Groene Linde is kwalitatief ook goed en betaalbaar.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18683
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 13:59

Wat is het systeem dan dat mensen zo vervelend vinden?

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6045
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:10

Ik gebruik de olien van YL al 5 jaar en ben er heel tevreden mee. Ik krijg geen hoofdpijn ervan ook en ik voel mij zelf erg goed bij de zekerheid dat de olien veilig zijn en echt puur, tegenover de goedkope olien die alsnog super slecht zijn. :D

Je mag mij ook gerust vragen wat je wilt erover :D



Ladybird, het is een mlm systeem. De meningen zijn daar heel erg verdeeld over. Ik zelf heb er geen probleem mee, ik vind het gelijk aan bijna elk ander systeem.

Joy_Mennings

Berichten: 2310
Geregistreerd: 18-03-13
Woonplaats: Veldhoven

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:17

Mijn broertje is een eigen bedrijf gestart in aroma diffusers en etherische oliën. Ze hebben nog niet super veel geuren, maar de geuren die ik heb geroken vind ik lekker ruiken. Of je er hoofdpijn van krijgt weet ik niet, want daar heb ik zelf geen ervaring mee. Zijn bedrijf heet Whiffed en de producten zijn zowel via de eigen website als bol.com te koop.

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:32

Krijg je ook hoofdpijn van de geuren van Xenos? Ik weet alleen niet of dat chemische of etherische oliën zijn. Daar verkopen ze ook voor weinig diffusers en ik weet niet of ze dat daar nog hebben, maar ze hadden ook zo'n set met diffuser en zo'n vier oliën.

Muze
Berichten: 5316
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:37

Ik gebruik zelf groene linde, chi, en florihana ( en heb ook nog silverlinde)

cobiie

Berichten: 7315
Geregistreerd: 26-02-03
Woonplaats: het mooie dorp Nieuwerkerk ad ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 15:40

Ladybird schreef:
Wat is het systeem dan dat mensen zo vervelend vinden?

Pyramide spel achtig systeem. Verkopers moeten naast verkopen/zelf kopen ook veel mensen zover krijgen dat die ook gaan verkopen. Dan krijgt de aanbrengen een percentage van iedere verkoop van de persoon die ze hebben aangebracht. 95% van de verkopers maken over een jaar genomen zo goed als geen inkomen op deze manier maar de mensen aan de top (die heel vroeg ingestapt zijn) verdienen belachelijk veel geld.
Omdat al die lagen in de pyramide betaald moeten worden per aankoop zijn de producten duurder dan nodig is.

XxLiEsJuHhxX

Berichten: 6045
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: Vive la france

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 16:16

Shenavallie schreef:
Krijg je ook hoofdpijn van de geuren van Xenos? Ik weet alleen niet of dat chemische of etherische oliën zijn. Daar verkopen ze ook voor weinig diffusers en ik weet niet of ze dat daar nog hebben, maar ze hadden ook zo'n set met diffuser en zo'n vier oliën.


Die zullen 99% zeker chemisch zijn denk ik.

Met diffusers moet je trouwens wel ook opletten dat het een trilplaatje is en niet warm word, als ze warm worden is niet goed voor de olien.

Momo94
Berichten: 1122
Geregistreerd: 05-07-18
Woonplaats: Oss

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 16:28

Ik heb de Young Living oliën vooral omdat je die ook op je huid kan gebruiken. Geuren waarbij ik geen hoofdpijn van krijg en vooral ook merk dat de oliën echt wat met mij doen. In positieve zin natuurlijk. Ik verkoop het verder niet, dus ik maak mij er niet druk om. Wil ook niet verkopen en ik koop het alleen als ik het nodig heb. :D Geen maandelijks abbonement ofzo.

Jess_Ashlinn
Berichten: 358
Geregistreerd: 02-11-10
Woonplaats: Drenthe

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 19:54

Xenos etc is geen pure olie, dat zijn meestal chemicaliën.

idylle
Berichten: 5831
Geregistreerd: 25-09-05
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-24 20:06

XxLiEsJuHhxX schreef:
Ik gebruik de olien van YL al 5 jaar en ben er heel tevreden mee. Ik krijg geen hoofdpijn ervan ook en ik voel mij zelf erg goed bij de zekerheid dat de olien veilig zijn en echt puur, tegenover de goedkope olien die alsnog super slecht zijn. :D

Je mag mij ook gerust vragen wat je wilt erover :D



Ladybird, het is een mlm systeem. De meningen zijn daar heel erg verdeeld over. Ik zelf heb er geen probleem mee, ik vind het gelijk aan bijna elk ander systeem.



Je hebt een pb

Shenavallie
Berichten: 11622
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 22:53

XxLiEsJuHhxX schreef:
Shenavallie schreef:
Krijg je ook hoofdpijn van de geuren van Xenos? Ik weet alleen niet of dat chemische of etherische oliën zijn. Daar verkopen ze ook voor weinig diffusers en ik weet niet of ze dat daar nog hebben, maar ze hadden ook zo'n set met diffuser en zo'n vier oliën.


Die zullen 99% zeker chemisch zijn denk ik.

Met diffusers moet je trouwens wel ook opletten dat het een trilplaatje is en niet warm word, als ze warm worden is niet goed voor de olien.

Ik heb er zelf totaal geen verstand van, maar heb ze daar wel eens gezien. :o

Vroeger had je trouwens oliën van Volatile. Die kon je bij Natuurwinkels kopen. Geen idee of het nog bestaat, maar dat waren in ieder geval wel zuivere oliën. En duur, althans, toen.

Zilfstar

Berichten: 7548
Geregistreerd: 24-10-07
Woonplaats: Bij die Zwarte en die Bonte

Re: Meer gebruikers van Y L etherische oliën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 23:26

Ik ben sinds kort ook gebruiken van YL. niet alleen voor mezelf maar ook binnen mijn praktijk voor paarden. Ik heb al mooie resultaten gezien hiermee. Met name om via geur ontspanning te kunnen creëeren. Het hele systeem erachter bij YL doe ik niet aan mee.