Uitje voor oudere

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bora2013
Berichten: 207
Geregistreerd: 23-11-13

Re: Uitje voor oudere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 20:05

Ik denk dat je wel inspiratie genoeg hebt ha ha, wat leuk dit en wat geweldig dat je zulke leuke uitjes met je ouders onderneemt!
Wellicht te ver weg maar mocht je er ooit in de buurt komen dan is het miljoenenlijntje (trein) in Zuid Limburg echt de moeite waard; het is zitten en genieten. Wel vooraf kaartjes kopen en zijn slechts een deel van het jaar open. Veel plezier samen.

Stampeltje
Berichten: 390
Geregistreerd: 18-05-15

Re: Uitje voor oudere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 20:57

Wat heerlijk dat jullie zo nog vanalles ondernemen.

Is een museumjaarkaart niet iets voor jullie? Zoveel toffe grote musea om te bezoeken maar ook de kleinere zijn vaak verrassend leuk. Ik heb er niet mee te maken gehad maar veelal wel de indruk gekregen dat een hoop musea goed toegankelijk zijn.

Eydis

Berichten: 4885
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Purmerend

Re: Uitje voor oudere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 21:10

Stoomtram driehoek in Hoorn :)

BeFunny

Berichten: 10757
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Uitje voor oudere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-24 21:30

Ik weet niet of het al genoemd is maar boottochtje met rederij avifauna en bezoek avifauna en evt eten bij van der Valk.

Marie111
Berichten: 4681
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 16:45

Luzerna schreef:
Percy schreef:
Dat snap ik. Ik ben 60 en gebruik al 6 jaar een scootmobiel. Dat was in het begin ook wel even slikken maar je krijgt er veel voor terug.

Ik heb een niet elektrische driewieler maar daar op fietsen is nog niet zo gemakkelijk.


Wow, dat is al vroeg. Ik hoop dat mn vader in gaat zien dat hij er veel aan kan hebben. We doen het stapje voor stapje. Ik heb net een folder aangevraagd.

Waarom is fietsen op een driewieler lastig?


Ja, ik voel me 18 in een lijf van 80 ;)

Met een driewieler is het in het begin lastig om rechtdoor te gaan. Het helpt ook niet mee dat mijn ene been bijna 3 cm. korter is dan de andere maar ik hoor van meer mensen dat ze echt moeten wennen.
Die van mij was van iemand die al meerdere malen tegen een stilstaande auto was gereden en de kinderen de fiets snel weg hebben gedaan.
Beste is om te gaan oefenen waar er ruimte is.[/quote]


Een "hoge" driewieler is echt eng om op te fietsen vind ik. Gaat helemaal tegen je natuur in met evenwicht houden.
Een "lage", waar je met je voeten naar voren zit, gaat echt veel beter.
Van Raam heeft echt hele mooie (elektrisch met een stoel enzo)

Percy

Berichten: 12084
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-24 16:52

Ik heb dus zo'n hoge en sowieso al moeite met evenwicht houden.

Nu het mooie weer eraan komt ga ik wel weer in de tuin oefenen. Van de garages naar de poort en weer terug :D

Ik durf de openbare weg echt nog niet op.