Reukvermogen weg, komt het terug?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yessy

Berichten: 23034
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 10:50

Ik had het toevallig een maand of twee terug ook na een hele lichte verkoudheid. Wat jij ook zegt, een beetje een loopneus maar het stelde echt niet zoveel voor. Het niets ruiken duurde heel kort maar het duurde daarna weken voordat ik alles weer rook. Onwijs vervelend want vooral vieze luchtjes rook ik niet. Dus geen idee of je even moet opfrissen op kantoor na een fietstochtje met tegenwind, geen idee of de baby gepoept heeft, huisdierenkots ergens in een hoek waar je zelden komt die je pas na een dag of wat opgedroogd en wel tegenkomt, etc.

123_456
Berichten: 98
Geregistreerd: 15-11-23

Re: Reukvermogen weg, komt het terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 11:33

Herkenbaar! Door oorontstekingen hoor ik ook nog eens heel weinig. De kookwekker niet gehoord en ook niet ruiken dat er iets staat aan te branden. Er mislukt regelmatig iets

SayaJones

Berichten: 11937
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Almere

Re: Reukvermogen weg, komt het terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 11:42

Wat stomtoevallig..

Vorige week maandag begonnen met keelpijn, donderdag rook alles ineens extreem vies en proefde mn eten naar niks behalve een hele scherpe vieze smaak achterin mn keel.

Vrijdag enorm ziek geweest met hoge koorts en al en sinds die dag proef en ruik ik compleet niks meer...
Geen volledig verstopte neus, een beetje snotterig maar ik krijg gewoon lucht..

Het enige wat ik proef is mierzoete dingen zoals honing of extreem gekruide dingen vang ik een vlaag van op.

Ik heb van de week vliegenspray met hertshoornolie letterlijk de geur van opgesnoven, gewoon helemaal niks :')

Het is echt heel vervelend. Moeilijk ook om zo de juiste voedingsstoffen binnen te krijgen want eten is gewoon niet leuk meer :n

Daantjuh88

Berichten: 1734
Geregistreerd: 13-08-07

Re: Reukvermogen weg, komt het terug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-24 12:54

Ik heb dit ongeveer 2 weken gehad, woest irritant. Vooral inderdaad dat je geen idee hebt of ik niet naar zweet ruik, geen gas heb aan laten staan of dat eten bedorven is. Ik was toen ook niet mega verkouden, gewoon iets snotterig en oorpijn.

Het eerste wat ik weer rook was de scheet van onze hond, had het zelf niet eens door totdat mijn vriend zei, ruik je weer wat dan?