Geneesmiddelenonderzoek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susan1986
Berichten: 265
Geregistreerd: 05-11-05
Woonplaats: Reek

Geneesmiddelenonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-06 20:34

'n vriend van mij doet op 't moment mee aan 'n geneesmiddelenonderzoek. Hij krijgt hier 760 euri's voor. Ik wilde dit eigenlijk ook gaan doen, aangezien dit wel makkelijk geld verdienen is... Wat vinden jullie hiervan?

judith
Berichten: 1186
Geregistreerd: 14-01-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 20:41

Ik zou hier echt nooit aan mee doen. Heb je laatst het nieuws gevolgd van die mensen in Engeland die in kritieke toestand opgenomen zijn in het ziekenhuis, nadat ze aan zo'n onderzoek mee hadden gedaan dat dus helemaal verkeerd ging...
Ga liever op zoek naar een ander baantje, dan je lichaam en gezondheid op het spel zetten voor makkelijk geld verdienen. Tuurlijk gaat het meestal goed, maar het zal maar verkeerd gaan bij jou... Plus dat al die zooi die je binnen krijgt ook niet goed is om zomaar te krijgen.

luxje

Berichten: 4807
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: thuis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 22:25

ik zou het wel doen, kan alleen doorgaans niet zo lang vrij krijgen van mijn werk
zou wel kritisch kijken naar het soort medicijn dat ik zou moeten testen.
die middelen zijn al zo grondig getest voor ze het op jou uit proberen.
en zeg nu zelf, dat voorval in engeland, hoe vaak hoor of zie je zoiets op het nieuws?
terwijl er veelvuldig zulke onderzoeken gedaan worden, dus mijns inziens een niet zo'n heel groot risico.
maar, nogmaals, wel goed kijken en laten informeren welk soort middelen ze op je willen testen...

Anoniem

Re: Geneesmiddelenonderzoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:03

Niet doen.
Mn gezondheid is me méér waard dan al dat geld bijelkaar,
ze geven dat geld niet voor niets, ze weten immers niet wat de gevolgen zijn voor kortere of langere tijd...

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:10

ik zou het niet doen, net zoals Chiqa is m'n leven en m'n gezondheid alles! dus ik verdien dat geld wel op een andere misschien langzamere manier, maar ik wil m'n leven zeker zijn!

Liselot

Berichten: 32204
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-06 10:23

mijn broer heeft het ook gedaan, hij heeft mee gedaan aan een middel voor acne (zalf) en een keer voor een dagritme onderzoek.

ze zoeken bijna nooit vrouwen (of je moet al 2 jaar niet meer ongesteld zijn) omdat die te veel last hebben van hormonen en dat kan een wisselwerking hebben.

gollempje: dit soort onderzoeken zouden er niet zijn als ze niet veilig waren. je wordt continu gecontroleerd en bij de kleinste verandering moet je al stoppen.

chica: dat geld krijg je omdat je bij de meeste onderzoeken toch een aantal dagen moet worden opgenomen. het is gewoon een goede onkostenvergoeding.
hoe vaker je moet worden opgenomen en hoe langer je moet blijven, hoe hoger de vergoeding