Bokkers met paarden allergie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Denise
Berichten: 5099
Geregistreerd: 30-06-06

Re: Bokkers met paarden allergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 14:34

Dankzij mijn soort van astma kan ik ook nogal slecht tegen paarden, andere dieren en stof. Het helpt voor mij als paarden op een wei buiten staan, maar zelfs als ik dan te lang in de buurt ben krijg ik last van benauwdheid, niezen en m'n ogen. Ik probeer daarom dichte stallen te vermijden, dat scheelt al wat. Veel sterkte iig.

Grietzz

Berichten: 1838
Geregistreerd: 25-10-04
Woonplaats: Ede

Re: Bokkers met paarden allergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 21:31

En hier nog iemand die bijna overal allergisch voor is.
Mijn oplossing; Allerfre & buiten zijn met de paarden. Buiten heb ik nergens last van alleen een klein beetje als ze gaan verharen. Lachen

Colandro

Berichten: 1131
Geregistreerd: 22-02-05
Woonplaats: Utrecht

Re: Bokkers met paarden allergie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 22:09

de dokter heeft mij ook op hooi, gras enz getest maar was ik niet allergies voor. Ik ga dinsdag naar het allergie centrum in utrecht? en daar krijg ik 24 prikken met spul ofso en dan kijken ze of ik nog voor meer dingen allergies ben. verder gebruik ik nu Xyzall en ben daar tevreden mee..

Soms ook ontzettend last van kriebel in me keel enzo maar is met een paar minuten weg met Xyzall..

eigenwijs23
Berichten: 556
Geregistreerd: 22-12-06
Woonplaats: zeeland

Re: Bokkers met paarden allergie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 22:16

Meld me ook.
Ben er gelukkig al wel beetje overheen gegroeid. Doe nu alleen nog maar niezen en krijg uitslag als ik onder de haren zit wanneer de paarden verharen.
Gebruik er een homeopatisch middel van vogel voor.
Verder heb ik als voordeel dat de paarden buiten staan en een inloop stal hebben. Poetsen doe ik altijd buiten.
Wanneer ik de stallen opstrooi probeer ik zo weinig mogelijk stof binnen te krijgen.
Maar gelukkig voor mij kan ik er goed mee leven op deze manier.
Succes er mee. En waar een wil is is ook vaak een weg Knipoog