Acryl nagels?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarloesRixt

Berichten: 4816
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Heerenveen

Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 21:44

Wie kan mij meer informatie geven over Acryl nagels?
Ik ben zelf extreem nagelbijter en niks werkt hier tegen. Ik dacht misschien is Acryl nagels een
oplossing? Kun je die tijdelijk dragen zodat je 'natuurlijke' nagels doorgroeien?
Zou dit mijn probleem op kunnen lossen?
Ik vind dit echt vreselijk lijken, het is begonnen door stress, toen is het een 'gewoonte' geworden.
Een soort verslaving, ik heb zelf niet door dat ik het doe.
Acryl nagels zijn stevig en het lijkt me erg smerig deze te bijten, dat gaat ook niet lukken denk ik.
Zouden jullie hier ervaringen neer kunnen zetten of verdere informatie? Gaan Acryl nagels goed samen met paarden? Uitmesten? Met een fototoestel? Waar moet ik rekening mee houden?

Alles is dus welkom! Haha!

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 23:26

Waarom heb je gekozen voor acrylnagels als ik vragen mag? Lachen
(Gewoon nieuwsgierig)

Ik was zelf een nagelbijter en heb gelnagels genomen, mijn nagels groeien nu echt zo hard echt super gaaf om te zien Haha!
Ik zou het aanraden, maar je moet ze wel een beetje laten groeien voor de tips! Voor mij was dat een motivatie om te 'stoppen' met bijten toen.

Succes!

MarloesRixt

Berichten: 4816
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Heerenveen

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-07 08:45

@ Marchador: Ik heb me laten vertellen dat Acryl nagels sterker zijn dan gel nagels, is dat ook zo?

denice

Berichten: 9645
Geregistreerd: 02-09-04

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:54

ik ben een tijdje model geweest voor acrylnagels. je moet ze gewoo niet heel lang laten zetten, dan kan je er wel redelijk mee uitmesten. ze zijn erg stevig ja, maar als je echt kracht zou zetten zou je ze zeker door kunnen bijten..
je moet ook je nagels even laten groeien, die tipser op t laten zetten inderdaad. en van acrylworden je nagels erg dun bij het eraf halen. maar ik vind het een mooi gezicht. zeker mooier dan bijten Knipoog

bambi
Berichten: 624
Geregistreerd: 23-12-04
Woonplaats: Hoorn

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 08:59

Ik heb al heel lang acrylnagels en kan er alles mee doen, gaat prima. Ik ken verschillende meiden in de paarden en die kunnen er ook goed mee werken.

Ik vindt acryl (mits het goed gedaan wordt) een stuk mooier dan gel.

nathalie16

Berichten: 2020
Geregistreerd: 24-07-06
Woonplaats: Tiel

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 09:02

Ik heb ook acrylnagels gehad en nog lange ook, maar ik had er af en toe toch wel eentje afliggen. Ze zeggen wel dat acryl steviger is dan gel.

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:25

kuikje schreef:
@ Marchador: Ik heb me laten vertellen dat Acryl nagels sterker zijn dan gel nagels, is dat ook zo?


Ja dat vertelde mijn nagelstyliste ook, het nadeel aan acryl was dat als je ze eraf liet halen, er een laagje mee gaat van je eigen nagel. Je eigen nagels worden dan dunner en zijn wat beschadigd, niet dat het niet meer aangroeid, maar met gel zou je het losweken en neem je dus geen eigen stukje nagel mee.
(Stukje wat mijn nagelstyliste mij vertelde...)

Ik heb nu gel en kan er alles mee doen, ik heb ze niet te lang, maar dat moet je ook zeker niet doen alsje het niet gewend bent, je stoot je natuurlijk veel vaker. Maar ik kan gewoon alles doen wat ik normaal ook deed. Lachen

kamaron
Berichten: 2573
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: omg eindhoven

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-07 10:30

meningen verschillen enorm dat blijkt...hier word gezegd acryl mooier dan gel..ik persoonlijk vind gel stukken mooier....
heb ze beiden gehad en nu alweer 2 jaar gel...nadat ik gek werd van mijn acrylnagels...acryl was zo hard dat als ik ze stootte het liefst mijn hand in de diepvries stopte zon zeer....(gel veert beetje mee)
acryl lieten de randjes enorm snel van los....dus constant slordige nagels....kortom doe mij maar gel...ideaaaaaaaaaaalllll

ilona_89

Berichten: 409
Geregistreerd: 20-02-06
Woonplaats: IJsselmuiden

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:28

zelf heb ik ook acryl nagels voor het nagelbijten, in het begin heb ik ze helemaal niet lang gekregen, en ik heb ze wat dikker dan anderen omdat ik dus nagelbijt en ze er zo dus minder snel vanaf kan bijten Tong uitsteken ik ben nu al een paar maanden hier mee bezig, de 1e keer dat ik ze er op had zitten was het echt heel erg wennen omdat je een bepaalde druk op je nagels hebt die je niet gewend bent.

zelf vind ik ze ideaal Lachen ik moet 23 augustus weer heen, dat is dan de laatste keer.

en dan er voor zorgen dat ik niet meer ga bijten Tong uitsteken

verder als ik nieuwe nagels krijg, worden de oude acryl nagels voor een gedeelte weggevijlt, bij mij worden ze er dus niet afgehaald.

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 17:34

ik zit met het zelfde probleem . ik twijfel enorm tussen gel en acryl. ik denk dat als ik genoeg geld heb, ik maar eens met een nagelstyliste ga praten.. en ik blijf dit topic volgen

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:23

ilona, pure nieuwsgierigheid, maar heb je een foto van je acrylnagels? Lachen

Francien_
Berichten: 2325
Geregistreerd: 06-06-05

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:27

I Ik bijt ook nagels Boos! Ik was met iemand meegeweest als model en toen kreeg ik ze gratis. Bij mij waren ze echt super mooi, heel lang enzo. Maar voor mij was het niet echt iets na 3 dagen waren ze allemaal afgebroken Bloos! Dat kwam door paardrijden en gym..Het was niet echt iets voor mij zegmaar. Als je ze neemt zou ik ze niet al te lang doen iig. Wat mij is verteld is dat je nagels er onder wel gewoon mooi doorgroeien Ja

Coot

Berichten: 3182
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: ergens in Nederland

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 18:32

Grappig ik heb net nagels laten zetten, ook tegen het nagelbijten.
Ik heb de nagels gekocht bij een drogist, en een kennis die cursus ervoor heeft gedaan het ze erop geplakt.
Ik moet er nog aan wennen, ze zitten telkens in de weg, maargoed, ik heb ze nu 1 uurtje en het typen gaat al beter haha

MarloesRixt

Berichten: 4816
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Heerenveen

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 20:17

Aan wat voor prijsklasse moet ik bij Acryl of Gel nagels denken?

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-07 20:18

Heel verschillend!
Je hebt ze van 80 euro, maar je hebt ze ook die zetten een set voor 45 euro.
Ik heb nog wat links van nagelsalons liggen, zal is kijken of ik die vinden kan

MarloesRixt

Berichten: 4816
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Heerenveen

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 20:28

Dat zou mooi/handig zijn Marchador Ja

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 16:48

Volgens mij is het wel verstandig als jullie dit topic even door lezen. Ik ben zelf nagelstyliste zet gel en acryl en lees hier toch een hoop dingen die totaal verkeerd zijn.

viewtopic.php?f=2&t=796714&hilit=

MarloesRixt

Berichten: 4816
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Heerenveen

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 17:09

Ik zal even kijken Haha!

mariekie
Berichten: 5159
Geregistreerd: 10-02-04

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:11

Breitling schreef:
Volgens mij is het wel verstandig als jullie dit topic even door lezen. Ik ben zelf nagelstyliste zet gel en acryl en lees hier toch een hoop dingen die totaal verkeerd zijn.

viewtopic.php?f=2&t=796714&hilit=


Gelukkig dat ik het zie.

Was aanhet twijffelen wat ik nu precies wil Haha!

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 17:22

Ik heb ook acrylnagels laten zetten tegen het nagelbijten.
Het werk goed, mijn nagels groeien hard,met als gevolg dat ik om de 2 weken terug moet om ze bij te laten werken.
Langer kan ik niet wegblijven want in de 3e week laat het los omdat ik er toch nog aan zit te frunniken en worden ze lelijk.

Anoniem

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:31

ik heb het beide gehad. Ik vind acryl mooier dan gel, alleen had ik wel dat als de nagels eraf waren hele dunnen en gevoelige nagels, Bij mij trok het gelukkig snel bij maar bij een vriendin van me niet, die heeft er lang last van gehad. Tis niet echt zo goed voor je nagels.

Overigens deed ik er ook gewoon alles mee

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 10:44

Cinnepin lees het andere topic even. Als je dunne gevoelige nagels hebt als ze er af zijn zijn ze of niet goed geplaatst (te veel natuurlijke nagel weggevijlt bij het ontvetten) of niet goed verwijderd (wederom te veel natuurlijke nagel weggevijlt)

Ik heb gezien dat veel nagelstylistes een gewone vijl gebruiken voor het ontvetten en ja dan begrijp ik dat natuurlijke nagels kapot gaan. Ik heb het geleerd met een speciale vijl (net een spons zo zacht) om te ontvetten en mogen alleen met deze vijl over de natuurlijke nagel.

m0_y0shi

Berichten: 70
Geregistreerd: 19-03-06

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 11:30

Ik heb net me curcus gelnagels afgerond en heb nu ook gel nagels
hiervoor was ik ook een erge nagelbijter en haalde er zelfs me nagelriemen mee af Bloos
Ik heb gekozen voor gel omdat dat flexcibeler is.met aqriel had ik altijd pijn als ik me vinger ergens aan stoote
Nu heb ik op 4 vingers nog tips en de rest ik gewoon gel over me eigen nagel Haha! en k ben nu 5 maanden verder

MarloesRixt

Berichten: 4816
Geregistreerd: 25-03-05
Woonplaats: Heerenveen

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-07 17:32

Hmm ik denk dat het dan toch maar gel word Ja
Ze moeten niet nòg dunner Nagelbijten / Gniffelen

RoosG
Berichten: 3655
Geregistreerd: 07-04-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Acryl nagels?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-07 17:52

ik denk dat het ook maar gel word... mijn nagels moeten immers steviger worden.. niet dunner en breekbaar...