gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Anneruth

Berichten: 5142
Geregistreerd: 15-03-07
Woonplaats: Annerveenschekanaal

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 11:20

Klinkt goed! mooi zo doorgaan!

Cowgirl

Berichten: 23765
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 15:59

Kun je niet op afspraak gaan werken?

Dan kun je tussen 12 en 1 de deur even dicht doen, rustig eten , even een ommetje maken en eventueel nog wat voorwerk doen(schoonmaak)

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-07 16:03

nee want dit bedrijf bestaat al 10 jaar en en altijd ook zonder afspraak. We werken al met afspraken maar mensen weten dat ze zo binnen kunnen komen wandelen. Als we dicht gaan gaan we klanten kwijt raken en dat is niet de bedoeling. Lachen

ja_nee

Berichten: 1351
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: Limburg

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:12

Goed dat het nu beter gaat, top! Ja Haha! Geeft altijd veel voldoening om jezelf in het zweet te werken, hihi.
Welke sport(en) doe je dan nu? Ben wel benieuwd. Lachen

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 15:24

We hebben thuis een halve fitnes zaal. Ik ben nu eerst een kwartier op de home trainer gaan zitten dan een kwartier op de crosstrainer toen weer een kwartier op de home trainer en wat losse buikspier oefeningen. Ik kan niet te veel spierpijn krijgen ivm hele dag trap lopen op mn werk dus bouw het weer rustig op. Vorig jaar deed ik half uur home trainer, uur cross trainer en dan weer half uur home trainer en dat elke dag toen was ik in 3 maanden 20 kilo lichter Haha!

ja_nee

Berichten: 1351
Geregistreerd: 25-11-04
Woonplaats: Limburg

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:25

Sodeju, maar dan ga je ook gelijk goed tekeer hoor, als je 2 uur sport op een dag! Wel relax hoor, om dat thuis te hebben Ja

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-07 15:54

ja maar dat was vorig jaar he toen heb ik dat ook rustig opgebouwd. Toen was mijn conditie zo slecht dat ik amper 5 min vol hielt op de cross trainer. Maandje later stond ik er een uur op! elke dag net even iets langer. En zo ga ik dat nu ook weer doen. Straks als ik thuis kom ook snel weer even voor mn vriend komt Haha!

missfitness
Berichten: 1008
Geregistreerd: 12-08-05
Woonplaats: Ja

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 16:30

Zo jij werkte echt veel! Gelukkig gaat het weer beter met jou! Belangrijk is, naast dat je het aan kan, dat je plezier hebt in wat je doet en dan komt de rest ook wel! Langzaam weer opbouwen, beetje bij beetje weer ietsje meer dan moet het helemaal weer goed komen! Leuk man een eigen fitness, ik wou dat ik dat had.
Succes met alles!!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 17:11

Ik heb er heel veel plezier in! het is echt super gaaf om dit werk te doen helemaal omdat het van mezelf is! maar als je lichaam even niet wil word het wel wat moeilijker een goede motivatie te houden.
Ik ben vandaag begonnen met mijn vakantie rooster en vind het heerlijk!
Ik heb lekker uit geslapen tot 11 uur. Daarna een uur fanatiek wezen sporten, zonnebankje gepakt tegen de spierpijn, mijn energie pillen gehad en zit nu vol energie! Dus het helpt bij mij zeker weten!

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:05

Gelukkig dat je nu even 'vrij' hebt, want ik las je post en had echt zoiets van, veel werken ok, prima, maar denk wel om je gezondheid, straks ben je ziek van het vele werken en kan je niemand inwerken als er nood aan de man is Knipoog

Let je goed op met je energiepillen? Je lichaam geeft aan dat het allemaal teveel voor je is en jij verdoezelt dat nu door die energiepillen te gaan slikken, waardoor je over je eigen grenzen heengaat zonder dat je het door zult hebben..doe daar dus enorm voorzichtig mee.
Van geen beweging hebben kan je enorm moe worden en alle energie je ontnemen, het is dus goed dat je sport Lachen

Ik hoorde overigens dat de megabanken en turbobanken etc verboden gaan worden, alleen de normale startbanken mogen nog binnenkort..heb je daar al wat over gehoord? In Belgie was het geloof ik al verboden ivm huidkanker, maar men wilt het nu ook hier gaan invoeren..

Veel sterkte Breitling en pas goed op jezelf hoor Knipoog

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-07 19:06

nee ze worden niet verboden maar de lampen mogen vanaf volgend jaar maar tot een bepaalde aantal watt. De banken blijven er dus wel. Wel is waarschijnlijk het geval dat mensen er iets langer onder moeten gaan liggen voor het zelfde resultaat. Wat ik er van begrepen heb is dat de zwaarste bank niet zwaarder mag zijn als de zon op het krachtigste moment van de dag. Het is nog maar net in gang gezet dus weet nog niet precies alles.

ik sport nu de afgelopen dagen elke ochtend en dat geeft me ook een hoop energie. Ik vind het nu weer heerlijk om te bewegen. Geeft me ook gelijk een reden om niet te lang op bed te blijven smorgens. Ik ga er om 9 uur uit om te ontbijten en ga dan om half 10 een uurtje sporten. Mijn conditie is in deze 2 weken al sterk verbeterd. Vorige week toen ik weer begon haalde ik met moeite 10 min flink doorstappen op de cross trainer. nu haal ik weer de 20 min met een flink aantal aan verbranding. Gaat dus weer de goede kant op. Heb nog 5 weken om wat af te vallen dan ga ik op vakantie Haha!
De pillen geven trouwens niet alleen energie, door veel water te drinken spoelt het je lichaam ook schoon! alle afval stoffen worden verwijderd. Het voelt heel goed in elk geval Haha!

ushi

Berichten: 2895
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: Manchester

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 18:04

Crosstrainers zijn echt fijne dingen. Maar uh wat voor een 'energie'pillen slik je?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: gemideld 50/60 u per week werken, heel moe, helpt sporten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 17:41

trimcaps hardcore
Ik slik er smorgens 2 en smiddags 2 dan heb ik tot zeker uur of 8/9 veel energie. Ik werk tot half 10 dus ideaal!
Savonds moet je ze niet slikken want dan slaap je niet meer Haha!
Wat vooral fijn is bij mij dat mijn lichaam erdoor word gereinigd. Mijn stoelgang is een stuk verbeterd. En ik heb dus meer energie. Ik sport nu de ochtende dat ik tijd heb! dus zeker 4 x per week een uur. Heerlijk. Voel me een stuk beter en door het sporten heb ik meer dicipline om gezonder te eten. Door de energie pillen word ik gedwongen veel te drinken. Eerder dronk ik nog geen halve liter op een dag. vaak bedacht ik me smiddags pas van o ik heb nog niks gedronken. En dat moet ik nu dus wel doen.