Pijn in elleboog..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 13:05

Hoi,

Ik heb sinds vanochtend echt enorme last van mijn linker elleboog. Als ik m wil strekken doet het echt pijn, en als ie gestrekt is en ik wil m terug doen dan doet dit ook pijn. De pijn zit echt in mijn elleboog.. geen blauwe plek oid.

Ik moest vanochtend vanwege een ander probleem naar de dokter en heb meteen gevraagd wat het was. Hij zei alleen dat het niets ernstigs was en er verder niets aan kon doen.

Maar het doet nu toch echt wel pijn. Alsof je arm zegmaar knap (zo'n hele harde knak) maar dan zonder knak met alleen de pijn... (Als je dat snapt)

Wie weet wat dit kan zijn... En wat wat ik eraan kan doen...

Ik denk dat ik voorlopig mijn arm maar even met rust laat en m gewoon gebogen hou. (een mitellahouding zegmaar..)

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:35

Tennisarm? Werk je veel met 1 handeling, b.v. veel computerwerk?

K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 13:40

Ik zit regelmatig achter de pc... Maar ik doe eigenlijk alles zoals met de muis werken, schrijven en tekenen etc. Met me rechter (andere) arm...

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 13:41

heb je vanacht je arm opgevouwen gehad onder je lichaam?
Ik heb t zelfde gehad..
Alleen heb ik t probleem van lichte atrose er bij...

Ik heb mn arm dan ook t liefste in een gebogen stand

K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 13:47

Ik heb echt geen idee. Maar het kan wel zo zijn. Ik stond er namelijk mee op. Gisteren nog helemaal geen last, en vanochtend toen ik me wou uitrekken.. Auwtsj.. That's hurt..

Naja, over 2 weken weer naar de dokter, dus als het dan nog zeer doet (wat ik niet denk) ga ik toch weer vragen of hij er even naar kan kijken.

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 14:15

grote kans van...
Ik heb t namelijk heel vaak... zit d pijn tussen de botjes... jeetje... hoe moet ik dat nou uitlegen

K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 14:20

Ik denk dat ik snap wat je bedoelt...
Ik heb er alleen last van als ik m bijna helemaal heb gestrekt.. Dus ik kan m gewoon bewegen enzo. Maar echt helemaal strekken niet.
De pijn zit zegmaar midden in mijn elleboog.

Cantheon

Berichten: 754
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Beverwijk

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:16

Meld zich, heb hetzelfde gehad, maar dan zo erg dat ik hem niet meer kon bewegen van de pijn. Pijn lijkt dan idd uit elleboog te komen. Bij mij dachten ze dat het een ontsteking was en hebben ze het gespalkt. Het was in het buitenland met een scholenuitwisseling en die artsen waren niet echt super ofzo. Met een paar ibuprofen en een gespalkte arm ging het beter. Heb er toen toch last van gehouden (inveel mindere mate, maar toch deden een aantal bewegingen nog pijn) en ben naar de fysio gegaan (ben daar inmiddels bekend, dus ga daar asl eerste heen met mijn gewrichtsklachten). Zij constateerde een tennisarm en we zijn daarmee aan de slag gegaan. Mijn bovenrug was niet soepel genoeg en daardoor waren spieren vast gaan zitten. Toch was er erg weinig vooruitgang. Ze heeft toen een keer mijn bovenrug losgemaakt (net kraken, maar dan anders, kraakte wel als een zak chips Knipoog). Sindsdien ging het met sprongen wooruit. Waarschijnlijk zaten mijn wervels dus niet goed. De hele heftige pijn van 9maanden geleden was ook waarschijnlijk veroorzaakt door een heel erg verkeerd zittende wervel die uit zichzelf weer wat beter is gaan zitten. Waarschijnlijk is die wervel verkeerd geschoten bij een tramongeluk wat ik 2 dagen voor die hele heftige pijn begon had gehad. Tip: ga dus langs de fysio en laat je arm en rug goed nakijken.

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik wou er duidelijk mee maken dat de pijn niet per se lokaal hoeft te zitten, maar dat er ook een grote kans is dat het uit je rug komt.

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 17:28

klopt, bij mij komt t ook uit mn rug/schouder... maar goed slijtage doe je weinig tegen... hoop voor je dat dat t niet is.
Ik heb t vooral met weerswisseling.

K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 20:51

Ow.. niet zo'n lekker verhaal. Het was echt heel raar. Al de hele dag heb ik er last van, net was ik naar de sportschool geweest en daar had helemaal geen last.. En nu heb ik het weer..

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 08:18

vooral je arm dan niet gaan ontzien...
Hoe gaat t vandaag ermee?
Als k namelijk 'niets' ga doen met mn arm wordt t ook erger...

K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-07 15:05

Het is niet meer zo erg als gisteren.. Gelukkig, maar ik voel het wel nog steeds. Niet elke keer, maar af en toe.

K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 21:31

Het was gelukkig niets ernstigs.. Ik denk idd gewoon verkeerd gelegen.. het is weer helemaal over !!

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-07 21:40

gelukkig maar, niet weer doen hoor.. Tong uitsteken

K_im
Berichten: 3958
Geregistreerd: 30-12-06

Re: Pijn in elleboog..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-07 21:48

Ik zal erom denken Schijnheilig