Blaren op m'n tong (niet zomaar blaren, MEGA grote)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Diablo

Berichten: 9826
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Duitsland

Re: Blaren op m'n tong (niet zomaar blaren, MEGA grote)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 09:33

Mijn dochter van 10 heeft ook geregeld blaren in haar mond, volgens de arts zijn het aften en die ontstaan doordat de weerstand minder is. Nu zou dat heel goed kunnen, want ze is vaak ziek, zwak en misselijk. Er werd mij aangeraden veel groente en fruit te eten, maar dat doet ze al. Verder kun je er weinig aan doen. alleen verdoven inderdaad.

Sophie2
Berichten: 4814
Geregistreerd: 04-09-05
Woonplaats: Winterswijk

Re: Blaren op m'n tong (niet zomaar blaren, MEGA grote)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-07 11:09

Diablo schreef:
Mijn dochter van 10 heeft ook geregeld blaren in haar mond, volgens de arts zijn het aften en die ontstaan doordat de weerstand minder is. Nu zou dat heel goed kunnen, want ze is vaak ziek, zwak en misselijk. Er werd mij aangeraden veel groente en fruit te eten, maar dat doet ze al. Verder kun je er weinig aan doen. alleen verdoven inderdaad.


Ik heb ook heel weinig weerstand. Dus ik denk ook gewoon dat het daardoor komt. En de dokter kan er gewoon niks aan doen, echt niet! Mama heeft namelijk gebelt en hij zei, als je een lage weerstand hebt, kun je er snel een vaak last van hebben, maar er zijn geen medicijnen voor. Gezond eten en genoeg vitamines binnenkrijgen, dat is wat hij zei. Had ik toch nog gelijk. En ik luister wel naar jullie advies, ik ga toch al die middeltjes proberen die jullie opnoemden? Maar ik dacht gewoon al wel te weten dat de dokter er niks tegen kon doen. Ik luister heus wel naar jullie adviezen hoor Knipoog Ik vroeg toch wat voor middeltjes er tegen waren en die onthoudt ik toch ook Lachen