afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
monky27
Berichten: 385
Geregistreerd: 30-09-05

afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 20:03

http://www.dokteronline.com/xenical/


wie kent dit medicijn? het schijnt wetenschappelijk bewezen te zijn en toestemming van de overheid om het ook voor kinderen te gebruiken..

wie kent het medicijn >of kent mensen die het wel is gebruikt hebben.
Het is nu ook zonder recept van de dokter te krijgen

Getty_Maan

Berichten: 2601
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:04

Verward ken het neit maar toch zou ik het ook neit gebruiken....

AlexandraM
Berichten: 4677
Geregistreerd: 08-11-05

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:05

ken het ook niet helaas

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:11

Jep, ik heb het gebruikt, helaas geen blijvend resultaat. Ik heb het zo'n 10 á 12 jaar geleden voor het eerst via de huisarts gehad. Dit medicijn haalt zoveel procent vet uit je voedsel. Dit merk je letterlijk want het druipt gewoon uit je **Piep** als je te veel aan vet hebt gegeten. Dus als je het gaat gebruiken, kiek uut met scheten laten!!

Ik kan je eigenlijk aanraden om gewoon lekker en gezond te eten, veel te sporten, want dat werkt wel voor langere tijd (moet je het wel blijven volhouden)

P.s. Dit medicijn moest ik toen zelf betalen en dat was toen voor 3x per dag Fl 2,50. en ik denk niet dat het nu wel vergoed gaat worden.

Voor een kind ook zeker niet gebruiken, als je kind al langer met overgewicht zit dan kan ik je aanraden om eens in contact te zoeken met de obesitas kliniek. Hier weten ze je kind beter te helepen dan dat Xenical werk.

Hierbij nog even de site: http://www.obesitas-kliniek.nl/algemeen/index.html
Laatst bijgewerkt door Sterre_Nova op 26-07-07 20:16, in het totaal 2 keer bewerkt

Nijn
Berichten: 8555
Geregistreerd: 05-04-05
Woonplaats: Veenendaal

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:12

Een gezonde(re) levenstijl zal naar mijn mening een veel betere werking hebben dan een pilletje vol chemicalen. Ik heb er dus geen ervaring mee en zou iets ook niet gaan gebruiken.

monky27
Berichten: 385
Geregistreerd: 30-09-05

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-07 20:18

[quote="Sterre_Nova"]Jep, ik heb het gebruikt, helaas geen blijvend resultaat. Ik heb het zo'n 10 á 12 jaar geleden voor het eerst via de huisarts gehad. Dit medicijn haalt zoveel procent vet uit je voedsel. Dit merk je letterlijk want het druipt gewoon uit je **Piep** als je te veel aan vet hebt gegeten. Dus als je het gaat gebruiken, kiek uut met scheten laten!!

Ik kan je eigenlijk aanraden om gewoon lekker en gezond te eten, veel te sporten, want dat werkt wel voor langere tijd (moet je het wel blijven volhouden)

P.s. Dit medicijn moest ik toen zelf betalen en dat was toen voor 3x per dag Fl 2,50. en ik denk niet dat het nu wel vergoed gaat worden.

Voor een kind ook zeker niet gebruiken, als je kind al langer met overgewicht zit dan kan ik je aanraden om eens in contact te zoeken met de obesitas kliniek. Hier weten ze je kind beter te helepen dan dat Xenical werk.[/quote]

Dat is wel minder ja, er staat wel iets over eventuele bijwerkingen over diarree := dat lijkt me niet gezond nee...maar omdat het word aangeraden door de arts dacht ik dit zal wel goed zijn dan.
:)
Maar als het geen blijvend resultaat geeft en het zoveel kost (met eventuele bijwerkingen) ..
Ik ben al beter en gezonde aan het eten en val ook wel af, maar dacht als goede ondersteuning.
bedankt voor je reactie! ;)

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:19

Sorry, hoor net van mijn man dat het niet 10 á 12 jaar geleden was maar 7. Er werdt toen heel veel in gehandeld via internt!!

Sterre_Nova

Berichten: 1413
Geregistreerd: 16-05-03
Woonplaats: Achterhoek

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-07 20:22

Ik moet zeggen, in het beging werkt het super, maar daarna als je stopt val je weer in het jojo-effect. Die bijwerking van diaree ik gewoon olie poep en echt geen pretje.

Heb je ook andere manieren gebruikt voor het afvallen bij je kind??

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-07 14:19

je kunt nooit doormiddel van alleen pillen afvallen dat is onmogelijk. Ik heb jaren lang vanalles geslikt maar als je zelf niet veranderd val je ook niet af. Vorig jaar ben ik 20 kilo afgevallen door mijn eetpatroon aan te passen ( voornamelijk door te gaan onbijten en tussendoortjes te laten staan) ik ging elke dag sporten en was binnen 4 maanden die 20 kilo kwijt. Door veranderingen in mn leven en lichamelijke gebeurtenissen ben ik weer aan gekomen. Ik heb nu pillen wat lijkt op efedra alleen mag dat niet meer verkocht worden en dit nu wel.
Ik krijg er energie van wat ik nodig heb (werk 60 u in de week) en mijn lichaam word gereinigt door deze pillen waardoor je afval stoffen kwijt raakt. Al met al heb ik nu dus een steuntje in de rug met die pillen, doordat ik er energie van krijg heb ik genoeg energie om weer te gaan sporten. Mijn voeding weer aangepast en hoop nu weer af te vallen. Mijn opgeblazen gevoel is al weg.

Met alleen een pilletje kom je er dus niet, levenswijze moet aan gepast worden.

Patriesja

Berichten: 3187
Geregistreerd: 15-12-04
Woonplaats: Amersfoort

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 23:10

Pillen moet je niet slikken.... Das hartsikke slecht!!!!
Ik ben nu een 3/4 jaar bezig met Sonja bakker, en ben 44 kg afgevallen in combi met sporten, dus een andere eetgewoonte (is geen dieet in mijn ogen) en sporten is gezonder als pilletjes/poedertjes e.d.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 09:44

Een pilletje haalt de oorzaak van je probleem niet weg. Het is symptoom bestrijding. Plus dat de manier waarop je af valt ook je levensstijl is voor de rest van je leven.

Je moet eerst je gedrag en visie ten aanzien van voeding en beweging veranderen en als gevolg daarvan verlies je gewicht. De meeste mensen vallen af op een zo drastisch mogelijke wijze en hopen dan dat hun gedrag en visie is mee veranderd. Helaas gaat die vlieger niet op en gaan van het ene lijnprogramma het andere in, gaan fijn aan de jojo en worden op lange termijn rustig 30 kg zwaarder als waar ze ooit mee begonnen zijn.

Plus dat je voor xenical idd van origine een heel vet voedingspatroon moet hebben. Haal je teveel energie uit suikers of bijv. te weinig beweging dan helpt xenical helemaal niksie.

'edit' nog 1 kleine opmerking over het woord dieet... een dieet is een op medisch advies aangepaste voeding door een diëtist. En dat kan dus ook een energiebeperkt dieet zijn.

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 10:40

Patriesja schreef:
Pillen moet je niet slikken.... Das hartsikke slecht!!!!
Ik ben nu een 3/4 jaar bezig met Sonja bakker, en ben 44 kg afgevallen in combi met sporten, dus een andere eetgewoonte (is geen dieet in mijn ogen) en sporten is gezonder als pilletjes/poedertjes e.d.

Wow! Respect!

Het veranderen van eetpatroon is inderdaad verstandiger dan het slikken van pillen.

PinkyBubble

Berichten: 2696
Geregistreerd: 18-02-07

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:05

Al die pillen zijn ronduit nep. Ze zorgen dat je 1 keer per dag gruwelijk aan de diaree ben, zoveel mogelijk vocht verliest. Dus niet best Ik zou het geqwoon houde bij lekker gezond eten, geen snoep koek chips en al die andere zooi en neem eens een kijkje op de topics bokkers op dieet.. Daar kan je een hoop van leren!

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:12

Ik heb een tijdje bij een arts gelopen (toen ik nog onder de 18 was). Die deed een proef bij kinderen met obesitas, ik viel daar niet onder, had wel overgewicht, maar geen obesitas. Dus ik kreeg die pillen dus niet.
Maar zij deed dus onderzoeken. Eerst ging je als kind door de medische molen. Scans, bloedonderzoeken e.d. Veel kinderen met obesitas hadden ook leververvetting best gevaarlijk dus.
En Eerst probeerde ze die kinderen samen in een groep te laten sporten e.d, ouders voorlichten. Om de kinderen op weg te helpen kregen ze dan dus dat. Waren ze op weg, moesten ze het zelf doen.

Maar ik viel (gelukkig) niet in dat programma

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:13

Dit werkt dus wel, maar of het goed voor je is...

SisLeone
Berichten: 2867
Geregistreerd: 17-05-03

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-07 11:16

Heb ze een tijdje gehad maar ze werkten bij mij niet. Ondertussen was ik van huisarts veranderd en die vond Xenical maar prut.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 18:56

PinkyBubble schreef:
Al die pillen zijn ronduit nep. Ze zorgen dat je 1 keer per dag gruwelijk aan de diaree ben, zoveel mogelijk vocht verliest. Dus niet best Ik zou het geqwoon houde bij lekker gezond eten, geen snoep koek chips en al die andere zooi en neem eens een kijkje op de topics bokkers op dieet.. Daar kan je een hoop van leren!


Dit is ook onzin. Ik ben nog nooit aan de diaree geweest door afslank pillen. Ik kan wel makkelijker naar de wc en ga dagelijks door die pillen maar diaree heb ik nog nooit gehad.

De pillen die ik nu heb geven me een positief gevoel en meer energie waardoor ik meer gemotiveerd ben te sporten ook nemen ze honger gevoel weg.

Oregon
Berichten: 1007
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: Lelystad

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:13

Breitling schreef:
PinkyBubble schreef:
Al die pillen zijn ronduit nep. Ze zorgen dat je 1 keer per dag gruwelijk aan de diaree ben, zoveel mogelijk vocht verliest. Dus niet best Ik zou het geqwoon houde bij lekker gezond eten, geen snoep koek chips en al die andere zooi en neem eens een kijkje op de topics bokkers op dieet.. Daar kan je een hoop van leren!


Dit is ook onzin. Ik ben nog nooit aan de diaree geweest door afslank pillen. Ik kan wel makkelijker naar de wc en ga dagelijks door die pillen maar diaree heb ik nog nooit gehad.

De pillen die ik nu heb geven me een positief gevoel en meer energie waardoor ik meer gemotiveerd ben te sporten ook nemen ze honger gevoel weg.


En dan stop je met de pillen: energie weg dus niet meer sporten en honger gevoel terug..... Dit betekent dus een levenlang aan de afslankpillen of toch je levenswijze aanpassen.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-07 19:19

nee dit betekend weer conditie krijgen waardoor ik uit mezelf kan blijven sporten. Als ik afval heb ik een betere conditie, hoef ik minder gewicht mee te sjouwen en krijg ik automatische meer energie. Ik werk gem 50 tot 60 u in de week en heb dan geen puf meer nog wat te doen. Nu ik wat meer energie heb heb ik net energie genoeg een beetje te sporten en door het sporten krijg ik ook energie doordat ik een betere conditie krijg. Ik denk er wel iets verder over na als alleen pillen slikken en maar zien.
Vorig jaar ben ik ook 20 kilo af gevallen door te sporten. Toen werkte ik alleen niet zo veel waardoor ik het direct uit mezelf kon doen. Door lichamelijke omstandig heden en verandering van baan ben ik weer wat aangekomen (verkoop paard dus geen beweging meer van het paardrijden, gestopt met werken op een manege wat lichamelijk zwaar is) mij hoef je dus niet te vertellen dat je niet van pillen afvalt als je mijn eerdere post hier boven terug leest zul je dat ook zien

Anoniem

Re: afslank medicijn Xenical,wetenschappelijk bewezen wie kend h

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:17

Afslank medicijnen zijn écht heel ,heel slecht. Het doet iets met je stofwisseling en daardoor kun je ook problemen krijgen met je hart. Liever niet dus..